Teknologi Persenjataan Halimunan By Panji-Panji Halimunan


PeringatAn ke 19=Centipede In Box? lock it?

PeringatAn ke 19=Centipede In Box? lock it?

PeringatAn Harian ke 21= Water flow , OK? NoAedes?

PeringatAn Harian ke 21= Water flow , OK? NoAedes?

PeringatAn harian ke 20= AlarmForIT. Lock Area. Patrol.

PeringatAn harian ke 20= AlarmForIT. Lock Area. Patrol.

Ada artikel mengatakan dunia sedang berterusan mencipta senjata halimunan iaitu alat peperangan tanpa menggunakan manusia. Senjata automatic. Seperti pesawat tanpa pemandu, kereta kebal tanpa pemandu. Dengan lain perkataan, kenderaan perang itu seperti robot atau di kawal oleh alat kawalan jauh. Tentu melibatkan satelit. Biasalah jika ada pesawat pengintip tanpa juruterbangnya. Memang ada kapalterbang yang dapat terbang dengan senyap, tiada bising. Juga ada dikatakan kapalterbang yang dapat berada dekat awan tanpa bergerak, seolah-olah tergantung di langit. Memang telah ada kapalterbang pengisi minyak iaitu kapalterbang ini mengisi minyak kapalterbang lain yang memerlukan penambahan minyak ketika kedua-dua kapalterbang ini sedang terbang! Semasa Iraq diserang, ketika Presiden Saddam Hussein masih hidup dan masih menjadi pemerintah Iraq, sebuah akhbar melaporkan bahawa tentera Iraq menggunakan kenderaan replika, yang sebenarnya seperti barang mainan dan hiasan sahaja, di letakkan di tempat-tempat tertentu. Tentera udara yang menyerang Iraq, yang bermusuh dengan Saddam telah menembak benda replika ini kerana menyangka itu ialah  tentera Saddam. Jadi, kapalterbang halimunan tentu  lagi tidak sedar bahawa itu kenderaan palsu? Contoh kebaikan teknologi halimunan? Tak wujud masalah tentera yang bergerak perlu rehat, makan-minum, tidur,…. Tak wujud kerisauan isteri, anak dan  keluarga tentera itu kerana tiada yang akan mati syahid? Walaubagaimanapun, pusat yang mengawal kenderaan halimunan dan senjata halimunan mungkin menjadi sasaran utama atau yang paling awal. Lebih baik pusat ini juga halimunan, barulah lebih selamat? Maksudnya, pusat ini berada dalam bumi.

Dahulu dilaporkan kononnya (kalau tak silap) , pihak tentera yang menyerang Iraq dapat menyerang istana bawah Tanah Saddam dengan peluru berpandu yang dapat bertindak sebagai penggerudi Tanah. Saya tidak percaya wujud peluru seperti ini kerana saya berpendapat sesuatu peluru berpandu yang mengenai sesuatu , akan meletup. Ketika ini, IRAN ialah Negara Islam yang paling kuat tenteranya di dunia?? Malaysia di tangga ke berapa dari segi kekuatan? Ada yang mengatakan sesiapa yang menyerang SINGAPURA, bermakna menyerang juga USA sebab kapal tentera USA juga dibenarkan oleh Singapura, berlabuh di situ. Mungkin itu cara Singapura melindungi negaranya kerana sedar negaranya terlalu kecil? Ketika ini tentera udara yang paling digeruni DI DUNIA IALAH PERTUBUHAN NATO??

Bilakah Malaysia akan membuat senjata dan kenderaan perang halimunan? Adakah Negara ISLAM akan menubuhkan pusat penyelidikan dan pembangunan teknologi persenjataan halimunan Islam ANTARABANGSA? Apa pendapat OIC tentang ini? Adakah OIC pernah terfikir untuk mewujudkan “PERTUBUHAN NATO ISLAM”. Peluru berpandu yang berfungsi sebagai pemusnah peluru berpandu yang sedang bergerak ke arah sasarannya? Jika dilakukan secara manual, sasaran tepat sukar diperolehi? Perlu ada peluru berpandu halimunan yang bergerak secara automatic? Peluru berpandu pemusnah peluru berpandu itu juga mestilah lebih bertenaga dan lebih laju daripada yang hendak dimusnahkannya. Kalau Negara ISLAM menjual senjata kepada Negara bukan ISLAM, bermakna rahsia ciptareka juga terbocor? Negara ISLAM tidak boleh menjamin bahawa senjata yang diharamkan oleh undang-undang antarabangsa tidak disembunyikan oleh Negara-Negara yang mengharamkan terutama Negara yang mencipta senjata haram itu? Mereka berlagak baik dengan kuasa veto mereka tetapi mereka juga yang melanggar undang-undang? Tidak mustahil jika kemungkinan ini wujud . Pernahkah terfikir oleh OIC untuk mensedekahkan senjata dan kenderaan serta teknologi kepada Negara-Negara Islam yang tidak maju teknologi dan tidak kaya persenjataannya? Bila program sedekah ini akan dibuat? Keperluan keseimbangan kekuatan KETENTERAAN antara Negara-Negara ISLAM? Kalau sesebuah Negara itu tenteranya berjuta-juta tetapi teknologi dan peralatan serta persenjataan masih teknologi lama, dah berkarat, bermasalah,….dapat menang dalam peperangan? Bagaimana pula tentang Negara yang sedikit tenteranya tetapi teknologi senjata halimunan sangat maju dan sangat menakutkan?

Sebenarnya adakah Negara-Negara ISLAM sedar bahawa Negara-Negara mereka sebenarnya telah dikalahkan? Bukan kerana teknologi SENJATA  halimunan Negara-Negara bukan ISLAM. Tetapi kerana penjajahan minda dan peraturan antarabangsa yang tidak adil kepada Negara ISLAM. Negara-Negara ISLAM di seluruh dunia tidak pernah merdeka. Kerana perlembagaan dan akta dan ordinan yang masih ada yang kafir, kesan system penjajahan barat dan penjajah bukan ISLAM. Jadi, apa yang nak dibanggakan dengan kemerdekaan yang palsu ini? AL-QURAN DAN HADIS  SERTA SUNNAH NABI MUHAMMAD SEBAGAI PERLEMBAGAAN TIDAK DIAMBIL SEPENUHNYA DALAM PEMERINTAHAN. APABILA NEGARA MALAYSIA DIKATAKAN SEBAGAI NEGARA ISLAM, SAYA terasa ingin menggali Tanah sejauh perut bumi. Kemudian, saya akan masuk ke dalam sambil kambus lubang yang digali. Biarlah begitu. Kerana saya tidak mahu melihat orang yahudi, kristian , hindu, Buddha , majusi dan lain-lain yang bukan ISLAM berguling-guling di Tanah Malaysia ketika mereka datang melawat Malaysia. Berguling-guling sambil menekan-nekan perut mereka kerana terlalu gelihati melihat bahawa Negara MALAYSIA ini nama sahaja Negara Islam tetapi ajaran ISLAM yang bidaah sesat juga diamalkan, malah tidak semua ajaran ISLAM yang Tulin dijadikan perundangan dan tidak dikuatkuasakan kesemuanya kerana system pendidikan yang telah diserang oleh suntikan racun “DESTROY WITH…..” Saya tidak sanggup mendengar ketawa orang yang berguling-guling itu. Kerana sangat membuat saya malu jika mendengarnya!!!!

Teknologi Halimunan dalam artikel yang saya tulis ini memakai pengertian saya sendiri tetapi jika dalam bidang ilmiah, maksudnya lain. Jika anda ingin mengetahui maksud yang lain itu, sila klik link ini:

 

http://ms.wikipedia.org/wiki/Teknologi_halimunan

 

 

 

SAVING PLEASE saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please………………………..OH MY GOD I HAVE MANY SIN………OHHH …CRYING……..SADNESS……..AFRAID………….ooOOooOOO you want to know something interesting history?? I will to tell you now?

One thought on “Teknologi Persenjataan Halimunan By Panji-Panji Halimunan

  1. […] Constraint from non-muslim country [which become big power] to any muslim countries. This make many Islam countries create education which plenty of […]

    Like

Leave a comment