What Is “Ungkapan Yang Mengharumi?” In Mind Of Kill Root Problem:>

I hope you will always remember this report. Thanks.

 

 

root3root1

Ketika saya di masjid, ketika khutbah jumaat sedang berlangsung, saya sedang memikirkan theory of kill root problem. Saya tidak berpuashati dengan teori ini sehingga saya memikirinya di masjid ini dengan puas. Bermula 24 Januari 2015, teori ini dinamakan juga sebagai Mind of Kill Root Problem/MKRP. Kandungan MKRP yang menjadi juga sebagai UNGKAPAN YANG MENGHARUMI ialah seperti berikut [dengan pembetulan & pindaan] serta Editan terkini [8 APRIL 2015]:

“Islam Tulin ialah Islam yang sebenar iaitu sesuatu yang tiada perbezaan, perbantahan dan percanggahan pendapat di dalamnya. Islam sebelum nabi Muhammad dilantik menjadi nabi ialah Islam yang sesuai untuk umat dan keadaan zaman itu sahaja. Islam yang diajarkan oleh nabi Muhamad ialah yang bersifat syumul, sesuai untuk segala bangsa manusia dan jin, tempat, keadaan dan zaman. Islam ini syumul dengan panduan kasar untuk mengurus keduniaan dan panduan yang terperinci seperti yang berkaitan kekeluargaan & system faraid. Nabi Muhammad ialah sumber Islam Tulin. Sahabat-sahabat nabi, tabi’in [ulamak yang belajar dari sahabat nabi atau pelajar sahabat nabi] dan tabit tabi’in [pelajar tabiin yang jadi ulamak] tidak sama kuat daya ingatan dan kefahaman serta pengetahuannya. Demikian juga dari segi keteguhan keimanan. Justeru, yang dapat menjadi bintang sekarang ialah ulamak Di Persimpangan Kutub sehingga datang bintang utama pengakhiran yang menjadi bintang sebenar iaitu Imam Mahdi. Di Persimpangan Kutub menggunakan teori DPK sebagai sensor of the truth yang utama untuk mencari, menapis dan mengesan kebenaran dan maklumat yang benar, tepat atau yang boleh dianggap benar dan tepat seperti menggunakan penanda istimewa [berkaitan pelepasan istimewa] supaya dapat menoktah akar [= menyelesaikan kekeliruan, ketidak-keyakinan sehingga timbul kefahaman dan keyakinan atau kepastian] terutama berkaitan akar masalah yang selalu merupakan sumber yang tidak ada dalil atau sumber yang tidak semuanya berdalil atau sumber yang dalilnya kelihatan lemah atau sumber yang ada dalilnya kuat dan ada yang lemah.  Sesetengah sumber yang tidak berdalil itu mungkin kerana pengarang seterusnya tidak mahu menulis dalil dari sumber yang asal kerana hendak meringkaskannya atau hendak cepat siap atau kerana pengarang itu tidak ingat dalil yang memang dari ajaran ISLAM sebenar itu. Hal seperti ini ialah kitab solat dan kitab mazhab yang ada kandungan mengajar tanpa menunjukkan bukti hadis dari kutubusittah atau tanpa dalil.  Justeru, pelepasan istimewa digunakan dan contoh factor penggunaan pelepasan istimewa ini dirasakan logic dan tidak mustahil berlaku. Keadaan pelepasan istimewa juga mungkin digunakan untuk sumber  DPK yang tidak berkaitan agama ISLAM. Kebebasan Istimewa digunakan juga apabila penghindaran hukum tidak dapat dielakkan dan aktiviti yang berhukum itu perlu atau harus dibuat juga. Contohnya, solat. Anda telah berusaha banyak dan penat dan menderita untuk mencari kitab solat yang bertaraf S1+ dalam pelbagai mazhab dan sumber tetapi tiada yang bertaraf itu, maka anda perlu mencari yang terbaik . Kandungan dalam sumber yang terbaik itu atau terpilih melalui sensor  TEORI Di Persimpangan Kutub yang tidak berdalil atau dalilnya tiada dalam kutubusittah dan al-Quran dianggap benar juga bila persoalan tentang gerakan solat itu, misalnya adalah wujud dalam kutubussittah misalnya tetapi dalil untuk perincian gerakannya tidak ada dalam sumber S1+ [kutubusittah & al-Quran] MELAINKAN DALAM kitab solat yang terpilih itu. Ini juga berlaku kerana Gagasan Di Persimpangan Kutub tidak menolak kemungkinan wujud sumber Islam Tulin yang tidak pernah diketahui oleh manusia melainkan manusia tertentu seperti wali Allah. Ini berkaitan teori 99.9%. Teori 99.9% ini boleh dipercayai dengan dalil atau bukti seperti berikut:

1= Tiada bukti menunjukkan para Imam Kutub al-Sittah telah mengumpulkan dan menyusun serta menulis semua hadis dan sunnah nabi Muhammad

2= Imam Mahdi IALAH sumber eli inta Da la urna yang hilang.

Dalam insiden yang unik seumpama sumber eli inta Da la urna, kebebasan istimewa tidak wujud kerana eli inta Da la urna itu adalah juga S1+ ATAU cukup meyakinkan seumpama yang diperolehi dari special sensor of the truth [berkaitan Lauh Mahfuz]. Sumber Islam Tulin menjadi pemimpin sensor of the truth. Justeru, dalil yang memang ada dalam Islam Tulin adalah diperlukan jadi pemimpin dan penilai dalil keduniaan seperti bukti saintifik. Dalil yang kuat itu selalunya ialah dalil yang lebih menasabah, lebih jelas, tiada yang dapat mengalahkan nilai keboleh-percayaan yang dihasilkan oleh dalil itu, lebih lengkap dan lain-lain. Inilah dalil yang dianggap menang. Sumber yang berdalil menang dan/atau sumber yang dianggap menang [dianggap betul dan tepat atau boleh digunakan dan dipercayai] seperti yang melalui kaedah pelepasan istimewa akan dianggap sebagai ajaran Islam Tulin, tidak disebut sebagai ajaran mazhab itu dan ini kecuali jika tiba-tiba datang sesuatu sumber yang dapat mengalahkan nilai keboleh-percayaan sumber itu. Jika ini yang terjadi, maka yang dapat mengalahkan ini akan menjadi keyakinan pula. Para Imam Kutub al-Sittah lebih dipercayai daripada Imam lain seperti Imam 4 mazhab yang paling terkenal dan paling banyak pengikut [Hanafi, Hambali, Syafie, Maliki] kerana hadis ialah sejarah, sunnah nabi, kata-kata nabi, diam nabi yang telah ditentukan oleh kaedah yang dipercayai seperti kaedah Imam Bukhari. Sehingga kini tiada bukti yang mengatakan kaedah penentuan hadis shahih itu adalah tidak menasabah dan tidak boleh digunakan. Justeru, sumber Kutub al-Sittah adalah dipercayai dan dianggap merupakan dalil yang menang, maka sumber kutub al-Sittah itu juga ialah S1+ IAITU sumber yang memiliki 100% dalil yang menang seumpama juga al-Quran kerana sejarah pengumpulan al-Quran menunjukkan Imam Ali masih hidup. Jika pengumpulan dan penyusunan serta kandungan al-Quran itu ada yang silap, tentulah Imam Ali akan membetulkan dan mengajarkan apa yang betul. Imam Ali ialah ulamak ahlil-bait. Gagasan Di Persimpangan Kutub mempercayai bahawa ulamak-ulamak ahlil-bait ialah sumber Islam Tulin. Ulamak ahlil-bait telah dijamin oleh Allah mempunyai hati yang bersih dan faham ISLAM sebenar 100%. Walaubagaimanapun, serangan dan tindakan orang jahil dan musuh Islam tidak mustahil berlaku lagi seperti mereka mengubah dan menghapuskan kandungan al-Quran, kutubusittah, kitab tafsir al-Quran dan kitab syarah hadis [kitab yang menerangkan tentang makna dan maksud hadis] dan kitab-kitab Islam yang lain seperti kitab solat, puasa, zakat, haji, faraid, system perniagaan Islam, tarekat,……  Justeru, Gerakan Di Persimpangan Kutub cuba mencari sumber asal yang dipercayai, atau menapis sesuatu sumber untuk mengambil kejernihan ISLAM, memelihara sumber yang dianggap sebagai sumber DPK walaupun sumber DPK itu terhasil daripada keadaan pelepasan istimewa, di dalam bilik yang lebih kebal daripada bilik kebal. Sekiranya sesuatu sumber kitab ISLAM itu, tiada dalil yang mencukupi, atau tiada berdalil atau sesetengah kandungannya tiada dalil dalam kutubusittah dan al-Quran, maka yang dilihat ialah hasil penyelidikan dan penyiasatan yang menasabah dan cukup seperti dengan menggunakan teori DPK kerana jika melihat persepakatan ulamak dan fatwa semata-mata atau mufti, kemungkinan fatwa dan persepakatan itu mungkin masih ada kesalahan atau sesetengah perkara fatwa dan persepakatan majority ulamak itu ada yang masih salah walaupun menggunakan apa yang disebut sebagai QIAS kerana seluruh dunia kini, pendidikan terutama pendidikan ISLAM adalah ditentukan dan dicorakkan serta dikawal oleh kerajaan-kerajaan yang jahil dan musuh-musuh ISLAM. Gunakan juga 22 sensor of the truth dalam teori DPK atau gagasan DPK yang juga disebutkan sebagai kaedah DPK atau pencetus.

Gerakan Di Persimpangan Kutub melihat seolah-olah kebanyakan sumber dan kandungan yang wujud di dunia ini adalah tidak berdalil. Contohnya, dikatakan tentang gaya nabi Muhammad berjalan, itu haram , ini halal tetapi tidak dinyatakan sumber hadis berkaitan itu atau dalil dari al-Quran. Demikian juga tentang ilmu dunia, contohnya: Dikatakan makan atau minum itu dapat faedah kesihatan begitu dan begini tetapi tidak dinyatakan bukti dari penyelidikan makmal. Kebebasan istimewa, tidaklah boleh dilakukan tanpa ada syarat-syarat yang berkaitan dan menasabah serta perlu. Contohnya, syarat kebebasan istimewa itu ialah special indicator. Contohnya, silsilah pengarang-pengarang . Jika pengarang pertama itu mempunyai tanda-tanda atau bukti bahawa beliau seorang yang boleh dipercayai, maka sumber-sumber yang merupakan ikhtisar atau penyalinan daripada yang asal boleh dipercayai melainkan ada tanda-tanda pengarang yang seterusnya tidak jujur atau tersilap. Sesuatu keadaan yang sebenarnya mempunyai dalil dan/atau bukti tetapi diterangkan tanpa dalil dan/atau bukti yang ada dalam sumber yang sama, yang diterangkan itu, diistilahkan sebagai “Sunnah Tidak Dihadisi” iaitu yang berkaitan ISLAM tetapi disebutkan “Gambaran Dari Logik” iaitu yang berkaitan keduniaan. Walaubagaimanapun, hendaklah kita selalu berwaspada kerana “Dua Gambaran” iaitu Sunnah Tidak Dihadisi & Gambaran Dari Logik akan mudah diubah oleh musuh-musuh Islam & orang jahil atau mereka mencipta bidaah sesat tanpa membawa dalil atau bukti & mereka tetap mengatakan memang itu dari ISLAM atau memang itu benar dari segi sains. Berikut dinyatakan sebagai Panduan Nilai Keboleh-percayaan Sumber Insan atau PNKSI:

Tertinggi: Nabi Muhammad: Sumber Islam Sebenar: 101:94

Lebih Tinggi: Imam/Khalifah [=Pengganti Nabi Muhammad sebagai pemerintah]: Sumber Islam Tulin: Iaitu Ulamak-ulamak ahlil-bait: 100:95

Sangat Tinggi: Sahabat nabi, ulamak tabi’in, tabit tabi’in: 99:96: Sumber Rujukan Islam

Tinggi: Para Imam Kutubusittah:  98:97: Sumber Penyelidikan Islam

Sederhana Tinggi: Ulamak Di Persimpangan Kutub :51:50 atau 75:74 atau  97+-: 98+-1 : Sumber  Penyiasatan Islam.

PNKSI ialah juga intipati untuk teori 99.9% iaitu berkaitan ulamak DPK. Nilai yang di sebelah kiri ialah berkaitan ISLAM  dan yang di kanan berkaitan keduniaan. Yang di kanan, tiada yang mencapai 100 kerana tiada manusia yang mengetahui hal atau ilmu dunia 100% walaupun dia memiliki gelaran professor diraja untuk semua bidang ilmu dunia yang ada di university. Sebab itu nilai 98+-1 berkaitan ulamak DPK ialah menunjukkan  kemungkinan seperti 98+1= 99 dan 98-1=97, iaitu ilmu pengetahuan dunia ulamak DPK itu berbeza ketinggiannya. Ulamak DPK berbeza ketinggian ilmu dunia dan agama dengan ulamak DPK yang lain. Ini disimbolkan juga dengan 50 pada 51:50 atau  boleh juga disimbolkan dengan 75:74. Justeru, sebenarnya symbol campur tolak boleh juga dibuat untuk golongan sahabat nabi, tabi’in , tabit tabi’in  dan imam kutubussittah  untuk symbol Islam & Dunia tetapi tidak perlulah letak tanda ini. Cukup diletakkan pada golongan ulamak DPK SEBAGAI contoh dan peringatan. 100 yang di kiri  itu menunjukkan pengetahuan tentang Islam Tulin adalah 100% tetapi nabi Muhammad ialah makhluk yang Allah paling cintai, mengalami Israj & Mikraj serta mempunyai pengetahuan “rasa” yang paling tinggi, justeru nilai yang diberikan ialah 101. Rasa di sini berkaitan juga dengan ilmu kesufian atau tarekat. Berkaitan keduniaan, nabi Muhammad mungkin memberikan arahan yang salah kerana tidak mengetahui tentang sains yang berkaitan. Ini disimbolkan dengan 94 kerana tentulah ilmu keduniaan pada zaman imam ahlil-bait lebih tinggi dengan kewujudan tamadun yang lebih baik. Begitulah seterusnya, setiap zaman berikut akan lebih baik tamadunnya berbanding tamadun sebelum. Zaman kita sekarang ialah zaman yang termaju iaitu dari segi tamadun, teknologi dan hasil penyelidikan sains. Justeru  ulamak DPK diberikan nilai keduniaan tertinggi iaitu 98+-1 . 97+- pada angka kiri golongan DPK bermaksud hasil penyelidikan  yang SALAH & BENAR, jika benar , bermaksud seperti penyelidik & penyiasat bagi sesetengah perkara itu mengetahui lebih daripada sesetengah ulamak yang berada dalam tingkatan ketinggian yang lebih tinggi [pada amnya] kerana kajian penyelidik dan penyiasat itu menunjukkan bahawa sesetengah ulamak yang berada dalam tingkatan ketinggian yang lebih tinggi itu adalah salah berbanding ulamak lain yang bercanggah pendapat yang juga setingkatan, sebagai contoh. Contohnya, sahabat nabi yang berlawanan pendapat dengan sahabat nabi yang lain. Jika berlaku kesilapan penyelidikan & penyiasatan, maka ini disimbolkan dengan negatif itu. Maka 97+- menunjukkan  keadaan atau  kemungkinan seperti 97+2.9%= 99.9% [ini berkaitan teori 99.9% iaitu mungkin ada golongan ulamak atau orang DPK yang mengetahui ajaran ISLAM tulin hampir 100% atau memang 100% sebelum kedatangan Imam Mahdi, berkat penyiasatan ilmunya. 99.9% boleh juga dianggap sebagai 100%] & kemungkinan lain ialah  seperti  97+1=98 atau 97-1=96%.  97+- ITU juga menunjukkan keadaan 97+0=97 dan/atau 97-0=97 juga.

Contoh keadaan di atas iaitu bila Ulamak DPK menentang pendapat sesetengah sahabat nabi, bermakna telah berlaku satu contoh pengabaian SNBP [Status Nilai Boleh Percaya] IAITU ulamak DPK itu pula kelihatan mempunyai tingkatan nilai boleh percaya yang lebih tinggi daripada sahabat nabi yang berkenaan tetapi pada masa yang sama, ulamak DPK menyetujui pendapat sahabat nabi yang lain yang menentang pendapat sahabat nabi yang berkenaan, maka kelihatan juga seperti nilai tingkatan ulamak DPK itu sebenarnya masih di bawah tingkatan sahabat nabi. Untuk keterangan lanjut tentang SNBP, rujuk The Theory Of DPK. Katakanlah jikalau Sumber Peringkat 1 iaitu S1+ [AL-QURAN & Kutub al-Sittah] dalil atau kandungannya diperolehi daripada Nabi Muhamad, Ulamak ahlil-bait, sahabat nabi, tabi’in, tabit tabi’in dan imam Kutubusittah, maka ulamak DPK mempunyai banyak pilihan dan pada amnya akan lebih mempercayai tingkatan sumber yang lebih tinggi melainkan dalam keadaan-keadaan tertentu seperti pengabaian SNBP. Contoh lain pengabaian SNBP yang dibuat oleh ulamak DPK ialah:

Ulamak ahlil-bait mengatakan sesuatu tetapi kelihatan tiada penerangan terperinci melainkan terdapat pada ulamak tabit tabi’in. Walaubagaimanapun, tabit tabi’in ini tidak pula menyatakan dalil. Maka dengan berdasarkan keperluan tindakan yang terdesak yang memerlukan petunjuk dan panduan segera, maka kebebasan istimewa digunakan walaupun Ulamak  kutubusittah ada memberikan penilaian tambahan tetapi tidak/kurang jelas atau tidak lengkap. Pengambilan  pendapat ulamak tabit tabi’in itu mungkin juga berdasarkan SNBP yang lebih kecil iaitu nilai antara  ulamak tabit tabi’in dengan ulamak  tabit tabi’in yang lain yang berbeza. Mungkin  JUGA tanpa pengabaian SNBP yang lebih kecil itu.

Berbeza dengan SNBP khusus [=iaitu SNBP yang diberikan dengan Pengabaian SNBP Dibenarkan], SNBP Bebas ialah SNBP yang diberikan terhadap sesuatu sumber yang memang tidak pernah dan/ memang tidak diberikan sebarang status nilai untuk membantu penilaian, sama ada status am atau am seperingkat atau khusus.

SNBP Bebas ini kemudiannya mungkin menjadi SNBP am yang kemudiannya mungkin mewujudkan SNBP am seperingkat dan/atau SNBP khusus.  SNBP bebas ini mungkin menggunakan petunjuk seperti penanda lanjutan untuk menentukan nilai boleh percaya. Jikalau tidak disebutkan atau tidak dinyatakan sebagai SNBP bebas, maka sumber itu boleh disebutkan sebagai berSNBP itu dan ini sahaja sebagai hasil nilai keseluruhan [SNBP keseluruhan] untuk snbp huraian yang berkaitan.

Nilai SNBP bagi sumber sangat tinggi boleh dipecahkan lagi menjadi seperti :

Sahabat Nabi = 99.3:96.1, Tabi’in= 99.2:96.2 dan Tabit Tabi’in = 99.1:96.3. Nilai-nilai ini adalah panduan SNBP Kecil 99:96 atau SNBP Kecil Tingkatan Sangat Tinggi. Nilai SNBP Lebih Kecil/SLK bagi 99:96 ialah nilai antara sahabat nabi dengan sahabat nabi yang lain, nilai tabi’in dengan tabi’in yang lain dan nilai tabit tabi’in dengan tabit tabi’in yang lain. Panduan ini digunakan walaupun mungkin semasa zaman tabit tabi’in , masih ada sahabat nabi  dan/atau Tabi’in yang masih hidup. Contoh angka SLK ialah:

[99.3:96.1]{9} yang lebih besar daripada [99.3:96.1]{8} kerana nilai 9 pada {9}>{8}. [99.3:96.1]{8} pula adalah lebih besar daripada [99.2:96.2]{999} walaupun 999>8 jika dinilai dari segi agama ISLAM (iaitu 99.3>99.2) tetapi [99.3:96.1]{8} adalah lebih kecil daripada [99.2:96.2]{999} jika dinilai dari segi dunia semata-mata (iaitu 96.1<96.2). KERANA? Kerana tingkatan ketinggian PNKSI sebenarnya berkaitan ISLAM & GWEnya kerana jika berdasarkan keduniaan sahaja, maka Tingkatan Nabi Muhamad adalah yang terendah. Berdasarkan ISLAM & GWEnya kerana ISLAM ialah pemimpin ilmu dunia, bukan sebaliknya!!

Memanglah sukar atau barangkali hampir mustahil untuk kita menentukan SNBP Lebih Kecil bagi setiap sahabat nabi, tabi’in dan tabit tabi’in. Untuk ini, kita boleh menggunakan SNBP khusus atau SNBP bebas atau nyatakan SNBP keseluruhannya sahaja tanpa menyebutkan SNBP am seperingkatnya. Untuk menentukan status amnya, tidak mustahil jika kita terpaksa mempelajari pelbagai sumber seperti sumber sejarah hidup sahabat-sahabat nabi dan lain-lain. Ini mungkin mengambil masa selama bertahun-tahun atau berbelas-belas tahun sebelum dapat menentukan status amnya!!!

Pencetus ke 21 versi DPK 51% selalu bertindak sebagai CAUTIOUS SENSOR. Contoh cetusan yang dibuat oleh pencetus ini ialah pemikiran semula yang menyetujui pengabaian SNBP.

DIINGATKAN bahawa Ulamak DPK ialah sumber penyiasatan yang tidak terhad dan masih hidup dan boleh ada di mana-mana di dunia ini SEHINGGA KEDATANGAN KIBARAN PANJI-PANJI HITAM tetapi ulamak Kutubussittah ialah sumber penyelidikan yang terhad kerana mereka semua telah mati.

Nilai agama di atas termasuklah GWE atau General Way Explanation.  Jadi, nilai yang di sebelah kanan iaitu keduniaan tidaklah termasuk GWE.

Di mana pula hendak diletakkan tingkatan ulamak-ulamak lain seperti imam mazhab yang 4 iaitu Hambali, Hanafi, Maliki dan Syafie? Ini terserahlah kepada anda, pembaca blog DPK ini. Panduan di atas hanyalah panduan & boleh dianggap juga sebagai contoh. Jika anda berkeyakinan bahawa mazhab yang 4 itu patut berada di tingkatan tinggi, maka itulah penilaian anda. Saya tidak mahu memberikan ulasan atau komen tentang penilaian anda itu.

Diingatkan Gerakan Di Persimpangan Kutub menentang kewujudan ISLAM berasaskan mazhab tetapi menyokong sebarang hasil penyiasatan sumber yang dapat diistiharkan sebagai ajaran ISLAM yang sebenar kerana gagasan DPK menganggap ISLAM ialah ajaran yang hanya satu jenis sahaja iaitu apa yang diajarkan oleh NABI MUHAMMAD dan pewaris ilmu nabi Muhammad iaitu ulamak-ulamak ahlil-bait. HANYA IMAM MAHDI ULAMAK AHLIL BAIT YANG MASIH HIDUP.

Kesatuan fikiran dan hati sangatlah penting. Justeru Pusat DPK antarabangsa & Pusat DPK dalam sesebuah Negara haruslah dapat mencari, mengumpul, memproses dan menghasilkan sumber DPK , sama ada sumber DPK ISLAM atau/dan sumber DPK Dunia seperti ilmu kesihatan dan perubatan yang benar dan jujur. Pusat ini terutama Pusat DPK antarabangsa bertindak menentukan corak pendidikan untuk peringkat usia sebelum tujuh tahun, peringkat sekolah rendah, menengah dan seterusnya hingga yang tertinggi. Pusat ini mengawal pendidikan. Walaubagaimanapun, sesuai dengan pencetus cautious, Pusat seperti ini hendaklah mengkaji semula kepastian jika seseorang dapat memberikan bukti bahawa kajian semula adalah perlu terutama tentang kesalahan makna dan tafsiran, ketidak-tepatan, kebohongan ilmu dan lain-lain. Walaubagaimanapun, jika seseorang itu gagal meyakinkan pusat walaupun seseorang itulah yang memang benar, maka , ketika ini seseorang itu tidak wajib lagi mentaati pusat itu dan amalkanlah keyakinannya dengan rahsia jika hendak selamat terutama jika sesetengah pihak di Pusat DPK itu telah menjadi gila atau dipengaruhi oleh musuh-musuh gagasan DPK. 

PELOPOR BINTANG PERTAMA DUNIA mencadangkan agar semua ilmu dikaji semula terutama untuk mengesan bidaah sesat, kesalahan tafsiran, ketidak-tepatan dan lain-lain terutama berkaitan agama ISLAM, untuk menghapuskan ISLAM yang berasaskan mazhab tetapi mewujudkan ISLAM yang sebenar atau yang dianggap sebagai ISLAM TULIN sebagai hasil kaedah DPK.

Jika ada manusia yang mengatakan kaedah DPK, kaedah Bukhari, kutub-al Sittah dan al-Quran yang dianggap/memang tulin dan asli itu masih ada yang salah, maka saya, pengasas DI PERSIMPANGAN KUTUB BERKATA:

[“Kita melihat sekitar kehidupan dan alam, mempunyai perkaitan yang menunjukkan di dalamnya terus ada sifat kasih-sayang Tuhan yang sebenar seperti Tuhan mendatangkan bala kepada orang yang zalim kerana sebagai hukuman untuk mententeramkan hati mangsa kezaliman dan untuk menginsafkan yang zalim agar selamat di akhirat. Justeru, dahulu, sekarang dan akan datang tentu ada sesuatu yang Tuhan berikan sebagai petunjuk jalan yang lurus yang harus kita cari dan gunakan. Sehingga hari ini, masih tiada yang dapat menandingi atau melebihi nilai dari sumber S1+ iaitu al-Quran dan Kutubussittah, kitab tafsir S1+ YANG MEMANG dianggap sebagai sumber S1+ ATAU paling kurang dianggap sebagai sumber DPK juga. Nilai keboleh-percayaan ini ialah tanda kasih daripada Allah yang sehingga hari ini tiada bukti atau tiada hal lain yang Berjaya membuat kita tidak mempercayainya.”] “.

LIHAT JUGA AKSARA YANG INDAH BERGEMERLAPAN!!!

ATAU KLIK :

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/2015/04/06/eerie-scream-at-gorge/

>>THE SYMBOL OF U’ZLAH<<

 

6 thoughts on “What Is “Ungkapan Yang Mengharumi?” In Mind Of Kill Root Problem:>

  1. […] CLICK ME PLEASE! [=UNGKAPAN YANG MENGHARUMI/PHRASE WHICH CAUSE FRAGRANT] […]

    Like

  2. […] Aksara Yang Indah Bergemerlapan. Aksara Yang Indah Bergemerlapan pula ialah contoh kandungan Ungkapan Yang Mengharumi. Ungkapan Yang Mengharumi pula ialah contoh kandungan The Mind Of Kill Root Problem. The Mind Of […]

    Like

  3. […] atau memperolehi sumber ini] yang di atas golongan DPK seperti yang dinyatakan dalam PNKSI dalam Ungkapan Yang Mengharumi iaitu 101:94, 100:95, 99:96 dan 98:97, dan yang KETIGA ialah juga mengkaji keseluruhan ilmu […]

    Like

  4. […] atau memperolehi sumber ini] yang di atas golongan DPK seperti yang dinyatakan dalam PNKSI dalam Ungkapan Yang Mengharumi iaitu 101:94, 100:95, 99:96 dan 98:97, dan yang KETIGA ialah juga mengkaji keseluruhan ilmu […]

    Like

  5. […] pertentangan, perbezaan dan perbantahan pendapat dalam agama ISLAM melalui sae~*iga, melalui the mind of Root Problem Killer, menerusi Teori Di Persimpangan Kutub, dalam Falsafah penyiasatan yang jujur melalui Bintang […]

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s