3-5=[Recovery Page] BlogDPK[SUFI&DPK]

AMARAN: Halaman asal [3-5=BLOGDPK(SUFI & DPK)l telah disabotaj oleh musuh DPK dengan “mengghaibkannya” atau menyebabkan halaman asal ini berlampir ke halaman lain. Saya terpaksa buat semula tetapi tidak sama 100% dengan yang asal. Sambungan untuk halaman ini dibatalkan untuk memberi laluan terhadap proses pembinaan DPK Blog Cleanse Zone. JUSTERU, VERSI 51% ADALAH SEHINGGA HALAMAN INI SAHAJA TANPA SAMBUNGAN. HAL INI KERANA SERANGAN BERTERUSAN MUSUH REVOLUSI DPK YANG MENSABOTAJ BLOG SAYA INI {WARNING: DPK enemy sabotage original page for this page with make it “invisible” or they make it become appendage to other page. This force me make again but is not same 100% .Continuation for this page was cancelled for give passage concerning the process of DPK Blog Cleanse Zone construction. Reason that, version of 51% is till this page only without continuation. This is for continuously attack of DPK Revolution enemy who sabotage my this blog]]:

Ini ialah sambungan intipati prinsip DPK yang ke Sembilan [prinsip terakhir DPK]. Ini ialah halaman terakhir prinsip DPK. Saya mengakui kejahilan dan kelemahan saya bahawa sebahagian besar ajaran ISLAM Tulin tidak terdapat dalam versi ISLAM TULIN DPK 51% iaitu symbol versi pengasas DPK iaitu saya. Tidak terdapat pelajaran cara nabi Muhammad bersolat, berpuasa, berzakat, system faraid yang sebenar, ilmu tajwid yang sebenar dan lain-lain. Semoga Allah memberikan kita pengetahuan yang benar tentang semua itu. Amin. Alhamdulillah.

I Golongan DPK akan bersalin kulit bila Bintang Iringan datang!

Ramai yang menggunakan istilah DI PERSIMPANGAN pada laman web mereka yang membawa maksud seperti terjadi perbantahan, perselisihan pendapat, pertentangan pendapat, keadaan tidak sepakat, tidak bersatu hati, tidak baik dan lain-lain tetapi Di Persimpangan Kutub bukan bermaksud demikian, malah Di Persimpangan Kutub ialah cara pencegahan dan penyelesaian masalah seperti itu. Malah, Di Persimpangan Kutub mempunyai pelbagai maksud simbolik dan makna. Ia juga bermaksud satu tempat ghaib di tengah-tengah kutub utara iaitu tempat beruzlah yang bahagia.

Pautan-pautan berikut hendaklah juga dianggap sebagai siratan awal prinsip terakhir ini:

1= syarat artikel saya tiada berhakcipta:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=syarat+artikel+saya+tiada+berhakcipta

2=1-73=DPK DICTIONARY:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/1-73-dpk-dictionary/

Generasi Penambah 51%? Mereka ialah seperti contoh keadaan berikut: Meniru website Pelopor DPK [meniru 100% atau tidak] dengan memasukkah prinsip ke 10 ata lebih daripada 10 atau dengan tidak menyatakan prinsip baru tetapi menambah atau memperbaiki kandungan versi 51% atau versi orang lain iaitu seperti 52%, 53% dan seterusnya hingga 75%. Jika ada keperluan , hendaklah dinyatakan yang mana versi asal 51% iaitu versi DPK saya. Generasi pempopular DPK atau generasi revolusi DPK seperti generasi penambah 51% ini ialah seperti mereka yang memahsyurkan gagasan DPK dengan menulis secara bebas tanpa berubah atau berlawanan maksud [kecuali seperti untuk membetulkan intipati yang salah atau kurang tepat] dengan versi asal 51%, 52%, 53% dan seterusnya. Dengan menulis semua atau sebahagian [terpilih] dari kandungan versi asal , dengan menyatakan nombor prinsip atau tidak, dengan menyatakan nama gagasan atau tidak. Ini ialah seperti apa yang dinamakan sebagai sumber DPK sahaja atau tidak disebutkan sebagai sumber DPK walaupun bersifat DPK .

SAMBUNGAN MENGENAI KESUFIAN DAN WALI ALLAH:

Ustaz yang jadi penulis kitab Mengenal Diri Dan Wali Allah [kmddwA] ini telah diberikan kebolehan istimewa dapat menulis kitab seumpama ini yang dapat difahami oleh orang jahil dan biasa padahal ikut logic asal kitab ini harus dipelajari secara berguru atau hanya dapat difahami setelah mengalami syuhud, mencapai maqam fana dan baqa, mendapat makrifat.

Beliau menulis kitab ini kerana ada tuduhan mengatakan kesufian dan tarekat tidak ada dalam ISLAM. Golongan yang menuduh itu termasuklah ulamak fekah. Tidak pula mustahil jika golongan ulamak tasauf pun menuduh seperti itu kerana ulamak tasauf itu terbahagi kepada dua golongan:

1= Ulamak tasauf biasa:

Ulamak yang menulis perihal tasauf yang menyatakan apa yang jadi sifat baik, apa yang jadi sifat jahat serta mengajarkan cara untuk mendapatkan sifat baik itu dengan cara yang biasa, cara  logic akal biasa, cara kaunseling, cara membiasakan amalan dan lain-lain. Semua cara ini sebenarnya tidak dapat membersihkan hati, kalau kelihatan berkesan pun, keperibadian seseorang itu tidak akan kekal teguh, hanya sementara atau baik dalam tempoh yang tidak lama atau tidak akan dapat menghapuskan seluruh kekotoran hati atau seluruh kebiasaan buruk. Ulamak seperti ini berlambak-lambak , dapat ditemui di mana-mana. Boleh dikatakan semua pusat pendidikan dari terendah hingga university di seluruh dunia mempunyai ulamak jenis ini sahaja.

2=Ulamak tasauf sebenar:

Ini ialah ulamak yang mempelajari dan mengamalkan ilmu kesufian dan tarekat seperti yang dinyatakan dalam kmddwA . Mengetahui apa yang jadi zikir tarekat dan mengetahui cara berjihad melawan nafsu . Inilah doctor sebenar dan terbaik untuk rawatan pesakit mental, pesakit jiwa, penyakit kejahilan dan kefasikan dan penyakit gila. Ulamak seperti ini hampir pupus di dunia dan pusat pendidikan mereka tidak terkenal dan tidak diketahui di mana. Pernah saya Tanya seorang ustaz, dia jawab semasa dia belajar di university Islam yang bersifat university antarabangsa, pelajaran seperti tasauf tarekat dan kesufian tidak diajar di university . Jadi dia tidak faham tentang istilah-istilah yang ada dalam kmddwA tetapi saya memahaminya.

ULAMAK yang tidak mempelajari tasauf sebenar atau mempelajari dari sumber tasauf yang telah diracuni Destroy With atau dari sumber yang memfitnah tasauf, tarekat, kesufian, eloklah tutup mulut. Jangan menuduh tasauf dan kesufian itu bidaah sesat.

Golongan ulamak dapat dibahagikan kepada beberapa golongan:

1= Nabi Muhammad s.a.w: Nabi Muhammad ialah sumber Islam Tulin

2=Ulamak ahlil-bait: Ini ialah ulamak yang ada hubungan kekeluargaan dengan nabi Muhammad dan mereka telah dijamin oleh Allah s.w.t bahawa mereka itu mengetahui 100% ajaran Islam Tulin dan dijamin oleh Tuhan bahawa mereka itu insan soleh dan bertakwa. Fatimah az-Zahraa , anak perempuan nabi Muhammad termasuk juga dalam golongan ulamak ahlil-bait. Semua ulamak ahlil-bait telah mati , kebanyakannya telah dibunuh. Khalifah terakhir ar-rasyidin ialah ulamak ahlil-bait. Beliau mati dibunuh. Ulamak ahlil-bait ialah Sumber Islam Tulin. Hanya seorang sahaja ulamak ahlil-bait yang masih hidup iaitu Imam Mahdi yang akan menakluki dunia dan membina Empayar Islam Tulin.

3=Ulamak Sahabat: Nabi Muhammad pernah mengatakan bahawa : “Semua sahabatku itu umpama bintang di langit, sesiapa yang mengikutinya akan mendapat petunjuk”. Semua sahabat nabi Muhammad ialah insan soleh yang bertakwa, yang sangat banyak mengetahui dan memahami ajaran Islam Tulin. Walaubagaimanapun tiada jaminan bahawa mereka mengetahui Islam Tulin secara 100%. Malahan, daya ingatan dan kefahaman sahabat-sahabat nabi berbeza, malah mungkin ada perbantahan dan percanggahan.

4=Ulamak tabiin: Ialah pelajar sahabat nabi. Mereka belajar agama Islam daripada sahabat-sahabat nabi sehingga mereka menjadi pandai dan layak dinamakan sebagai ulamak. Sahabat-sahabat nabi ialah guru mereka.

5=Ulamak tabit tabi’in: Ialah pelajar ulamak tabiin. Mereka belajar agama Islam daripada ulamak tabiin sehingga mereka menjadi pandai dan layak dinamakan sebagai ulamak. Ulamak tabiin ialah guru mereka.

Selain daripada golongan di atas, hendaklah kita lebih berhati-hati kerana seluruh dunia telah dipenuhi oleh ulamak yang jahil, yang pendidikannya telah disuntik dengan racun destroy with , yang personalitinya fasik, menipu, menjadi pengampu kerajaan, ulamak yang tidak mengamalkan ajaran Islam tetapi suka berceramah agama Islam dan menasihati, ulamak yang jadi robot sesebuah kerajaan yang jahil dan kejam. Justeru, siapakah yang dapat menjadi bintang kepada kita saat ini untuk menghilangkan keraguan, kebingungan, kejahilan, kecemasan, kegelisahan kita?

Saya beri anda tempoh 7 saat untuk menjawabnya:

satu

dua

tiga

empat

lima

enam

tujuh

jawapan ialah:

Carilah ulamak yang bersifat Di Persimpangan Kutub atau digelarkan sebagai Ulamak DPK atau Ulamak Di Persimpangan Kutub. Merekalah pemimpin terbaik dan sebenar dunia saat ini sehingga datang golongan bintang pengakhiran iaitu Bintang Kedua DUNIA!!!

TIADA JAMINAN DALAM ISLAM BAHAWA SESEORANG YANG DILANTIK MENJADI MUFTI ITU MAKSUM DAN TAHU 100% AJARAN ISLAM TULIN. MAKA TIDAK MENGHAIRANKAN JIKA MEREKA MASIH ADA KEJAHILAN, MENGELUARKAN FATWA YANG PELIK DAN TAK LOGIK, ADA JUGA KELUARKAN FATWA YANG BETUL.

Mufti itu pula mungkin keluaran kilang kerajaan iaitu berpendidikan yang telah diresapi racun jernih destroy with plus, menjadi pengampu sesebuah kerajaan . Lebih bahaya jika  mufti itu sengaja merelakan dirinya menjadi alat sesebuah kerajaan walaupun untuk tujuan yang zalim dan menipu.

Yang kita perlukan ialah mufti-mufti yang bersifat DI PERSIMPANGAN KUTUB!!! TETAPI DI MANAKAH AKAN KITA TEMUI MUFTI SEPERTI INI. DI KUTUB UTARA?

PAUTAN-PAUTAN BERIKUT HENDAKLAH JUGA DIANGGAP SEBAGAI SIRATAN AWAL ATAU KANDUNGAN DI BAWAH PRINSIP TERAKHIR:

1= MASUK syurga bukan kerana amalan? Tetapi …………………..:

Klik ini  atau:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=MASUK+SYURGA+BUKAN+KERANA+AMALAN

2= ISTIDRAJ BY LIPUR-LARA WARIS TAMINGSARI

ATAU KLIK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/tag

/ramas-kote/

3=NATIJAH DARI SIFAT JAHAT TERTUA BY SINARAN IFFAH:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com

/2013/05/13/natijah-dari-sifat-jahat-tertua-oleh-sinaran-iffah/

OR CLICK:

HERE

4= DOSA KECIL TIADA MENU?:

dosa kecil tiada menu by sinaran iffah

or click:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=dosa+kecil+tiada+menu%3F

5= Apakah syubhat? by sinaran Iffah:

SYUBHAT?

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=APAKAH+SYUBHAT

6= Prophet Muhammad Speak About The Best People:

The Best People

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=PROPHET+MUHAMMAD+SPEAK+ABOUT+THE+BEST+PEOPLE

7= Prophet Muhammad Speak About Rich People:

YOU RICH NOW?

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=PROPHET+MUHAMMAD+SPEAK+ABOUT+RICH+PEOPLE

8= Prophet Muhammad Speak About The Strongest People:

You strong but weak when old?

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=PROPHET+MUHAMMAD+SPEAK+ABOUT+THE+STRONGEST

+PEOPLE 

9= DEATH REMINDER 1 TO YOU, FROM LAST DEATH ANGEL MESSENGER:

YOU WILL DIE AFTER 15 MINUTES FROM NOW?

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=DEATH+REMINDER+1+TO+YOU

10= HANYA AYAT PUNCA TEWAS:

TAK DAPAT KALAHKAN ORANG YANG MENYAKITI HATI ?

OR CLICK:

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/?s=HANYA+AYAT+PUNCA+TEWAS

 

SEKARANG, MARI KITA SAMBUNG PERIHAL KITAB MENGENAL DIRI DAN WALI :

Maaf versi 51% tamat sehingga di atas sahaja. Tiada sambungan tetapi versi baru 51% yang akan menggantikan versi lama 51% ini akan wujud. INSYA-ALLAH TAALA. Harap Ingat peringatan ini.

5 thoughts on “3-5=[Recovery Page] BlogDPK[SUFI&DPK]

  1. […]  Harimau Kumbang itu menjelma menjadi seorang yang kelihatan seperti syeikh atau guru tarekat. Jin itu juga TELAH dilantik menjadi Penghulu atau ketua kampung HIJRAH. Walaubagaimanapun tiada […]

    Like

  2. […] calmness, for your brain and soul health…..et cetera…….. […]

    Like

Leave a comment