Prophet Muhammad Speak About The Best People!!

Today, 9 people from United States Of America, India, Italy, Japan, Paris, Rusia, England, Iran and Saudi Arabia arrive here. International Perfection Bestowal Hall [IPBH]. These nine people will get bestowal with name as “PERFECT PEOPLE 2014” from their Highest ruler. Leader of their government. They will get gold medal, special trophy ,made from special gem [various mixture type of gem].The cost for this special trophy can buy UNITED STATES OF AMERICA. TOO expensive!!! The special stage, waiting for perfect people 2014. A smart monkey be a spokesman of this bestowal ceremony.

Paris Helltone Teach me about English & How to be spokeman at this international hall

Paris Helltone Teach me about English & How to be spokesman at this international hall

The monkey, is Google, its name. Google now speak. Using microphone. “Ladies & gentlemen, now, from India, mr. Raj Chalk, please come to the stage, take your gold medal & trophy. Raj Chalk get “Perfect People 2014″ name reason he is the most handsome people in the world today. In 2007, at International Anal Competition, he won in that competition and got special name, that is The Owner Of Most Beautiful Anal In The World. Yes, the truth is Raj Chalk’s anal is the most beautiful.” Many people from whole countries arrive here and clap their hand. Some of them , scream “beautiful anal, most beautiful anal!! Congratulation!”. Mr. Raj Chalk direct smile and be very proud. He take his gold medal & trophy. ” Thanks for whole people in the world because vote my name as the trophy and gold medal owner, evidence get “Perfect People 2014”. Google speak again, “Next winner, from JAPAN, mr. Ultraman Kasogi, please come here. He won because he is the winner of International Fart 2014, at Tokyo, Japan. His fart is most melodius fart in the world.” When Kasogi at the stage, suddenly he fart accidentally. WHOLE PEOPLE LAUGHTER. They clap hand many times because his fart sound is very melodius. Heard like RHYTHMIC OF THE KING OF ROCK & ROLL’s song, Elvis Presley!

Peoples laughter repeatedly about that fart!

Peoples laughter repeatedly about that fart!

Google laughter repeatedly for Kasogi fart.

Google laughter repeatedly for Kasogi fart.

“Ok! Ok! TO Stop laughter! Thanks! And now, the next Perfect People 2014, come from Perancis, a doctor who are richest in this world today, Dr. Romeo. Whole hospital private at Perancis, Italy and England are belong to Dr. Romeo. He has enough money to buy north pole but his wife, Dr. Juliet forbid him to buy it. Waste money, honey, his wife advise him. Dr. Romeo agree and cancel his desire to buy it.” Dr. Romeo, now speak, “I think I want to buy United States Of America but if I do it, people of USA must move to Africa jungle and build their lives with lion, elephants, hyena….”. Audience reply,” We love lion but hate hyena because its face is look like you, Dr. ROMEO!!!” Google speak, “Ladies & Gentlemen, from Saudi Arabia, a very beautiful woman, AzZahraa, an actress, STILL single. She is The Most Beautiful Woman In the world today.” Audience silent. Because AZ ZAHRAA FACE astound them. Azzahraa direct smile and walk slowly to the stage. Her skin indeed very fair. High nose, eye like doll and beautiful lake, …. cause audience forget to clap their hand. After 3 minute, audience remember to clap. They clap their hand very loud and whistle “fewwiiitttt!!” repeatedly. Azzahraa smile until display her white and beautiful teeth. Google, a monkey, touch her hand and kiss his hand while Azzahraa still walk slowly. “The fifth winner is come from Italy. His body like superman. He is the strongest human being in the world today. His name is I Trust And Love You or ITALY. Okay, this merely my joke. RAMIA ALESANDRIA, please take your trophy,” said Google. RAMIA speak, “I ever defeat Hulk Hogan, Ultimate warrior,The Undertaker,Big show, Andre The Giant and superman many times.”

The next winner is come from England, Iran, Russia and USA. More detail information:

ENGLAND: Mr. Bon Bean is the Most clever people in the world. He has four Ph.D degree in science engineering, spaceship engineering, hospital engineering and architecture.

IRAN: Mr. Saddam Hussein is The Best International Police In The World. He kill 999 international terrorist in 168 hour.

RUSSIA: Mr. OBARMUM is The Most Genius People in the world. He can remember 999 new name after just know it.

USA: MARILYN is The Best Author In The World. She published 999 thick books in seven month.

HOWEVER, SAYING OF PROPHET MUHAMMAD; “The best person is who most afraid [to God]” . People who most afraid to Allah is people who has clean and fragrant heart, very good personality and always remember about DEATH!!!!!!!!!!!!!!!

 

— The Symbol Of U’ZLAH —

Advertisements

Semua Negara Arab! Ingat -/+1! By Panji-Panji Halimunan

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube...

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube…

SUATU ketika dahulu  kamu adalah bangsa yang senegara. Hanya ada satu Negara. Kemudian serangan dari Negara asing memusnahkan ibu Negara empayar Abbasiyah. Kitab-kitab dicampak oleh tentera bangsa monggol ke sungai sehingga berubah warna air sungai itu. Bangsa kamu dipotong hidungnya. Alangkah kejamnya keturunan monggol. Api yang marak menjulang tinggi, tidak padam berhari-hari. Kota kamu menjadi api .

Kemudian, kamu, wahai bangsa arab menjadi sangat lemah. Kemudian berlaku peperangan dan peperangan dan penjajahan-penjajahan oleh bangsa asing. Akhirnya, kamu berpecah-belah, menjadi Negara-Negara yang lebih kecil seperti sekarang. Kamu hanya bersatu di masjidilharam dan dalam OIC?? Cukupkah itu??

Buang atau tolaklah pembahagian atau perpecahan = -/.

Bersatulah kamu semua, bercampurlah menjadi satu Negara = +1!
Tetapi mesti guna system khalifah atau khulafa yang diredai oleh ALLAH S.W.T.

4 PEMIMPIN AJAIB KHULAFA AR RASYIDIN

Ohhh! mana boleh kami bersatu semula? Siapa yang akan layak menjadi khalifah, gabenor? Masalah bahasa resmi pula? Masalah adat? Perlembagaan dan ordinan serta akta kami berbeza dan bertentangan di antara Negara-Negara arab, jadi, bagaimana kami boleh bersatu wahai Pelopor Bintang Pertama Dunia? Kalau kami bersatu, USA, Israel, Nato, Rusia, England, China, Korea, akan serang kami kerana kami bersatu. Mereka tu dengki, tahu takkk????

Kalau kami bersatu, bagaimana dengan matawang kami yang berbeza? Bagaimana agihan pendapatan Negara akan diberi kepada kami? Dulu Iran dan Iraq berperang, tiada yang beri pampasan ? Engkau cakap senanglah wahai Panji-Panji Halimunan!!! Engkau tahu ke nak settle masalah-masalah ni?? Engkau bukan rasul, nabi, wali Allah, atau Imam Mahdi. Tak perlu engkau sibuk hal kami!!! Jangan jaga tepi seluar dalam kami!! Jaga seluar dalam engko yang berlubang busuk, 99 hari tak pernah basuh!!! Cakap tak semudah bikin!!! Ada faham?!!!

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni....

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni….

KALAU kami bersatu, bagaimana dengan mereka yang mempunyai kelulusan yang tidak sesuai dengan system pendidikan atau kelulusan Negara yang lain? Mereka, sama ada menganggur atau telah bekerja. Fikirlahhh!! Engko cakap senanglah.

Kalau kami bersatu, kami akan gaduh semula sebab kalau engko tengok sejarah-sejarah bangsa arab, mereka memang suka gaduh perang saudara. Kami ni ada darah keturunan orang suka gaduh macam itu. Penyakit ni bukan senang nak rawat. Mr.Bean pun tak boleh tolong kami. Akhirnya kami akan berpecah semula menjadi Negara-Negara yang terasing semula!!!

Terdiam engkoo??? Bisu-misu ko ye? Tak tahu nak jawab? Pergi balik nyonyot puting mak engko???

Sampai hati engkorang cakap macam itu pada akuk. Akuk cuma beri pendapat. Aku tak kuwasa memaksa engkorang. Itu Allah punya kuwase. Sebagai orang Islam, aku tentu gembira kalau engkorang semua bersatu, berpadu macam  zarah atom .

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

Sebelum kamu semua bersatu, mesti buat dulu draf kaedah untuk bersatu. Draf-draf mestilah dipersetujui oleh semua Negara arab. Yang paling penting, diredaiNYA. Jangan minta pendapat US atau USA atau pemegang kuasa veto dalam PBB. Pekakkan telinga. Mereka bukan faham atau suka dengan kesatuan dalam ISLAM, kekhalifahan. IMAMAH. Kalau mereka ugut, kamu ugutlah juga. Kalau PBB sekat ekonomi engkorang, masih banyak Negara ISLAM yang bukan arab yang hendak tolong ekonomi kamu. Negara arab pun bukan tak ada minyak dan bahan galian lain yang dapat berikan kekayaan. Fasal hutang kamu dengan bank dunia, lupakanlah sebab itu riba. Kalau negara kafir nak serang kamu, bersatulah kamu untuk menyerang mereka. TAK mustahil mereka takut. Mereka ada nuclear. Kamu pun kecut kote??? Bukankah cukup Tuhan sebagai penolong kamu. Solat hajatlah. Sejarah membuktikan ramai dan teknologi canggih peperangan belum tentu menjamin kemenangan kerana yang terpenting ialah kekuatan iman kamu kepada Allah.

Biarkan ulamak-ulamak di persimpangan kutub menentukan siapakah yang akan jadi khalifah dan gabenor atau khalifah yang dilantik oleh ulamak DPK ini yang menentukan gabenor. Jadi, masalah mazhab telah diselesaikan. Kemudian dalam draf itu lagi, eeemmm apa yeeee,,,……… aaaa….  mengenai masalah bahasa, bahasa arab yang mengikut bahasa al-Quran itulah yang paling baik jadi bahasa resmi engkorang semua. Yang KELULUSANNYA TIDAK GUNA BAHASA ARAB INI, baik yang dah kerja atau menganggur, kita beri mereka kursus percuma sahaja. Kalau nak ambil peperiksaan khas ini, lagi baik. Mengenai masalah adat, ulamak DPK akan bermesyuarat untuk menentukan adat yang mana bertentangan dengan ISLAM, itulah yang engkorang kena berlatih tinggalkan.  Mengenai tahap kelulusan yang tidak setaraf antara satu Negara arab dengan yang lain, kita, ehh kamu semua……hendaklah mempermudahkan cara, iktiraf sahaja semuanya sama, jika ada keperluan, buat sahaja kursus dan latihan percuma dalam jabatan atau di luar jabatan.

Mengenai agihan ekonomi, semuanya dibagi samarata. Tiap-tiap daerah dan zon sama rata. Jika ada kelebihan, kau semua bagi sahaja ke ibu kota , ibu Negara empayar baru arab yang kamu semua telah persetujui seperti yang ternyata dalam draf.

Masalah perbezaan matawang, agaknya kamu kena buat dahulu satu mata wang pengantaraan nilai untuk semua mata wang yang berbeza dalam Negara-Negara arab. Semua mata wang itu akan dinilaikan dengan mata wang pengantara. Dan akhirnya bila tiba masa yang sesuai, semua mata wang itu akan diistiharkan tidak digunakan lagi, tidak dicetak , sebaliknya kamu akan menggunakan satu jenis mata wang sahaja iaitu yang menjadi perantaraan itu.

Masalah kamu suka gaduh. Haiii macam budak kecikle engkorang. Masa baby dulu engkorang tak cukup nyonyot puting susu mak engkorang???? Dah tua ni, banyaklah ingat mati, berzikir tarekat untuk menjahanamkan sifat suka bergaduh itu. Penyakit marah moyang-moyang kamu semua bukan penyakit yang dapat berjangkit-jangkit melainkan kamu semua diberikan asuhan yang salah. KAMU kena cari asuhan baru. Ulamak-ulamak DPK di seluruh dunia akan mengasuh kerohanian kamu.

Dahle….aku asyik bebel dan leter pun, bukan engkorang tak bosan dengarnya??

OKLAH aku berambuslah dulu. UP UP AND AWAY!!! Macam superman pulak.