Badarila–>Penemuan Terbaru Dalam Kajian Teori Kitaran Personaliti/Newest Discovery In Research Of Kitaran Personaliti Theory

Sabtu 4 OKTOBER 2014[ hari raya aidiladha yang pertama]/ Saturday 4 OCTOBER 2014:[editan terkini= 19 september 2015]:

I am The Founder Of Di Persimpangan Kutub. I am an example human being Who discover BADARILA. What is BADARILA? BADARILA IS ONE OF THE MOST IMPORTANT PROBLEM KILLER which help us and  it resolve whole problem and matter. Thanks To ALLAH [A GOD] FOR ME  DISCOVER BADARILA.

 

Badarila is a newest discovery found by DPK Founder. This post is also be the content of Kitaran Personaliti Theory. Teori Kitaran Personaliti ialah penyelidikan yang berkaitan jiwa, keruhanian, akal dan kebiasaan atau tingkahlaku manusia. Penyelidikan ini masih berlangsung, diusahakan oleh Pengasas Gerakan Revolusi Di Persimpangan Kutub/ Theory of Kitaran Personaliti is  a research concerning soul, spiritual, mind and habit or human being behavior. This research still occur, effort by The Founder of Di Persimpangan Kutub Revolution Movement.

 Let us see adventure make by DPK founder’s mind spirit for understand about BADARILA  :

Akalku bergerak pantas di atas samudera. Kemudian ia terhenti kerana aral. Hidupan laut mengepung ia. Ikan paus, ikan lumba-lumba, ikan duyung, sotong, udang, ketam, ular, pelbagai lagi menjerit kepada ia: “Kami dianiayai”! “Manusia mencemarkan laut, oksigen berkurangan, aku sukar bernafas,” kata sang paus. “Nenek aku dibunuh hanya kerana dianggap merbahaya, alangkah kejamnya manusia!,” seekor ular laut sambil menangis mengadu kepada ia, akalku. “Aku telah dirogol sejuta kali oleh nelayan pantai Florida. Kini aku sedang hamil, mengandungkan anak manusia gila, ” luahan hati sang ikan duyung. Akalku menangis. Ia berkata: “Derita tuan-puan, adalah derita saya juga. Sebenarnya aku kembara untuk mencari rahsia yang dapat membantu kamu semua. “Kalau begitu, teruskanlah kembaramu, jika telah menemuinya, berikanlah kepada kami,” kata sang ketam/My mind move quickly on the ocean. Afterwards he stop reason obstacle. Ocean creature besiege him. Whale, dolphin, mermaid, cuttlefish, prawn, crab, snake, various more scream to him: “We got cruelty”! Human being pollute the ocean, decrease oxygen, I get trouble to breathe, said a whale. “My gran die only for look dangerous, how cruel human being!”, an ocean snake while crying complain to him, my mind. “I got rape a million time by Florida beach fisherman. Now I still pregnant, having a child from mad people,” mermaid disgorge her heart. My mind crying. He says: “Your grief, are my grief too. Actually I  errant  for seek out secret that can help whole of you. “If so, direct your errant, if you discover it, give it to us,” said a crab.

Hi I am a sea snake. I will rape human being because human being kill my gran.

Hi! I am a sea snake. I will rape human being because human being kill my gran.

My mind direct run over the ocean to a desert. Desert storm cause my mind fly and flung my mind to a peak. The peak has a big hole and mind fall  downward. There are many DEVIL live in the mountain. They catch my mind. “What do you want from me, devil? Let me go!”. Devil laughter. One devil said, ” Except you can give any true answer for our question, you can go”. My mind reply, “I never believe whole of you”. One old devil said, “No exist any strange condition for  dot dot dot you. What answer at these dot?”. My mind replied, I do not know. Let me go from here! Devil laughter. You will not go , baby. We will kill you if you give wrong answer! Sudden, earthquake happen with strange storm. This incident fling my mind from the mountain, go away from those devil and make my mind fly to north pole. There exist one iceberg which its shape like a human being. This iceberg , sudden speak, “Hi mind, you can get the true answer for “No exist any strange condition for dot dot dot you” by your experience.  Are you devil? Have no reply from the iceberg. Mind touch the iceberg. Sudden, the iceberg become one hole. My mind enter to it. My mind run very fast through the hole. Finally, my mind found my body nearby kaabah. So, the hole is the way for my mind find my body. My mind enter to my head. After that, I realize, wake up from my sleep and from my dream. What conclusion we can get from this short story??? Below the sample of the conclusion:

1= No exist any strange condition for help you is not true answer. Exist many strange condition which might help us to destroy our bad habit or bad behaviour.

2= Might some condition which is not strange can be BADARILA which destroy our bad habit

Now, I will tell you, hi world, about my experience, that is strange BADARILA. THIS IS A TRUE STORY:

I ever have one bad habit [ this is a secret, I cannot tell you what is that]. One day I got one idea to destroy  this bad habit. I go to my father grave. There, I told my father that I will not do again the bad habit. After that I drive my car and go to a big river. I fling one object to a river and I treat that the action [fling the object] is a symbol or evidence that I will not do the bad habit again until I die. Until now, I still not do the bad habit again, never do again. Thanks to God for give this strange badarila to me.

As one terminology in Theory of Kitaran Personaliti, BADARILA is mean:

>>”Something condition which destroy one  bad habit which will never exist more until we die “. This Badarila might cause whole or some factor [which cause exist that bad habit] become blunt or weak [or might will damage also]. When this happen, it is badarila magnetic factor<<.  BADARILA IS MEAN BANTUAN DARIPADA ALLAH [HELP FROM ALLAH].

 

Advertisements

ke Masjidilharam By Jeritan Seantero Dunia

Jika kamu wahai manusia seantero dunia ingin ke sana, syaratnya jadilah orang Islam yang baik. Umrah dahulu atau haji yang perlu dahulu. Umrah itu sunat. Haji itu fardu ain. Kalau kumpul wang untuk buat umrah dulu, tiada wang untuk buat haji. Jika Allah tanya di akhirat, kenapa mengutamakan yang sunat dan tidak yang wajib, bagaimana hendak menjawab?
Ada seorang ahli perniagaan melayu yang telah jadi jutawan berkata yang bermaksud umrah dibuat dahulu sebab untuk tahu dahulu kaedah buat umrah agar kelak tahu untuk buat haji . Bukankah jika haji tidak sempurna, boleh buat umrah. Jika Allah tak beri haji yang diberikan pahala, mungkin umrahnya berpahala padahal umrah dapat dibuat berkali-kali selagi mampu dan boleh.

This place is named "MASJIDILHARAM"where "KAABAH" here.

This place is named “MASJIDILHARAM”where “KAABAH” here.

Jangan buat haji dan umrah kerana ada sebab sampingan seperti kerana hendak melawat kubur nabi Muhammad kerana dibimbangkan tidak ikhlas buat haji dan umrah. Mungkin kerana ini berlaku ketidakikhlasan .

Di sana, banyak wanita tidak memakai jilbab, selipar mungkin dicuri. Mak saudara saya kata, selipar jangan dibiarkan. Bawa masuk bersama ke dalam. Pengalaman suami mak saudara saya, selipar dia kena curi.

Arab saudi sekarang bukanlah seperti pada ZAMAN nabi Muhammad memerintah Arab saudi . Kesesatan dan kejahilan juga banyak terjadi di sana.

Jika tidak dapat masuk ke dalam kaabah, lihat sahaja video di internet yang merakamkan suasana dalam kaabah. Ada guru sains yang mengatakan kepada saya jika melihat ke dalam kaabah, otak jadi gila.

 

Am I crazy due to see what in the "KAABAH"?

Am I crazy due to see what in the “KAABAH”?

Bagi orang tua , boleh mengupah orang Arab menolak kerusi roda yang didudukinya untuk bergerak mengelilingi kaabah. Sedih bila ibu saya kata , kejadian seperti rempuh atau menolak orang lain untuk bergerak keliling kaabah berlaku. Orang yang diupah menolak kerusi roda juga kasar cara menolak, cepat dan membuat orang lain tidak selesa. Ibu saya telah mengerjakan umrah pada tahun 2013.

Seronok rempuh orang keliling kaabah sebab kalau terpeluk wanita, sedapnya...??? ha ha ha ha ha!!!????

Seronok rempuh orang keliling kaabah sebab kalau terpeluk wanita, sedapnya…??? ha ha ha ha ha!!!????

Tabung haji atau syarikat lain? Jika lebih mahal, mungkin tak perlu naik bas untuk ke masjidilharam. Ibu saya kata banggunan dan rumah di dekat sana, buruk. Sebab orang sana lebih mengutamakan akhirat???

Ada pensyarah berkata kepada saya bahawa ada kawasan bermagnet dekat sana. Betulkah? Jangan terlalu banyak makan kurma terutama yang tiruan dan manis sangat. Ada orang menghidap kencing manis kerana banyak makan kurma sehingga kaki kena potong.

Haji mengingatkan juga peristiwa nabi Ismail yang ketika itu masih bayi, menangis-nangis. Maka ibu beliau, Siti Hajar (isteri nabi Ibrahim) pergi ke sana-sini berulang-ulang untuk mencari air. Tiba-tiba kaki bayi tersebut menghentak-hentak bumi lalu terpancutlah air dari dalam bumi, keluar ke atas bumi. Inilah mukjizat nabi Ismail. Air itu terkenal sebagai air ZAM-ZAM. Awas ada air zam-zam palsu atau tiruan dijual.

Pelbagai bangsa Islam di dekat sana. Tetapi ibu saya kata makanan yang dimakan beliau di sana tidak sedap. Mungkin ibu saya belum jumpa restoren yang lazat?

Jika saya hendak menelefon ibu saya yang ketika itu berada di Arab Saudi, nombor telefon itu sangat panjang. Ibu juga tidak dapat bercakap lama sebab caj panggilan sangatlah gila (sangat mahal) walaupun sekejap sahaja tempoh panggilan itu.

Kecuali kalau skype dan viber?

Dahulu ada dikatakan jika peniaga tinggalkan barangan untuk solat dan sebagainya, tiada orang mencuri dekat sana. Sekarang? Masihkah Arab saudi menguatkuasakan undang-undang potong tangan. Hendak potong tangan ini, syaratnya sangatlah ketat. Kalau tidak ada syarat itu, pencuri tidak akan kena potong tangan. Allah itu Maha Adil. Tidak buat undang-undang yang tidak menasabah atau kejam!!! Orang yang menuduh undang-undang potong tangan itu zalim sebab mereka jahil undang-undang AL-QURAN DAN HADIS. Nabi Muhammad pernah bersabda bahawa beliau akan memotong tangan anak beliau yang bernama Fatimah jika Fatimah mencuri. Sebenarnya bukan senang dapat memotong tangan sebab syarat-syarat yang membolehkan potong itu sangatlah sukar berlaku selalu. Tetapi undang-undang potong tangan ini sangatlah berkesan menakutkan manusia dan menyebabkan jarang terjadi kes mencuri. Ini telah terbukti dalam sejarah.

Siapakah yang akan musnahkan masjidilharam. Nato tidak akan berani. USA atau Amerika juga tidak akan berjaya memusnahkan masjidilharam dan kaabah. Kerana terdapat hadis yang menyebut siapa yang akan memusnahkan kaabah dan dalam hadis itu , bukanlah NATO, USA, ISRAEL dan lain-lain yang memusnahkan kaabah. Kemusnahan ini juga berlaku sebagai tanda besar akan terjadi kiamat.

Manusia juga akan bergerak ke masjidilharam kerana di situlah IMAM MAHDI akan dibaiah. Gerakan penghapus penyakit jiwa, mental dan kegilaan serta kezaliman akan bergerak dari masjidilharam ke seluruh dunia dengan dipimpin oleh Khalifah sebenar yang terakhir, Imam terakhir yang dilantik oleh ALLAH S.W.T. Imam yang berjiwa jihad, revolusi, jiwa pemberontakan!!!!!!!!! MENAKLUKI SELURUH DUNIA, MENGALAHKAH USA ATAU AMERIKA, ISRAEL DAN LAIN-LAIN. Beliau akan memerintah dunia, dengan dibantu oleh NABI ISA a.s. NABI ISA BUKAN TUHAN, JUGA BUKAN ANAK TUHAN. NABI ISA IALAH SEORANG RASUL YANG DILANTIK OLEH ALLAH YANG FAHAM ISLAM DALAM KITAB INJIL YANG TELAH DIUBAH OLEH MUSUH ISLAM MENJADI AJARAN KRISTIAN!!!

misteriTurunNabiIsaimamMahdi

 

 

 

Perbincangan Keagamaan Dunia & Examples That Give Evidences Only ISLAM A True Religion!!! > Oleh Tinta Emas 7 Samudra

BerdoaKetikaSujudDALAM solat!!!

BerdoaKetikaSujudDALAM solat!!!

HALAMAN INI TELAH DIEDIT SEMULA UNTUK DITAPIS PADA 11 MEI 2014:

 

PERBINCANGAN KEAGAMAAN DUNIA & EXAMPLES THAT GIVE EVIDENCES ONLY ISLAM A TRUE RELIGION!!!:- Umat ISLAM dituduh pengganas. Ajaran Islam dituduh ajaran yang membenarkan keganasan dan kezaliman. Nabi Muhammad tidak pernah mengajar begitu. Allah yang Maha Penyayang tidak pernah menghalalkan kezaliman. Kesederhanaan itu bukanlah yang terletak di tengah-tengah , dapat diukur dengan pembaris. Kesederhanaan itu ialah ISLAM TULIN.

Sangat penting diadakan pusat penerangan khas iaitu pusat untuk kefahaman ISLAM TULIN di mana orang-orang kafir di seluruh dunia dijemput hadir. Pusat ini dibuka setiap hari. Masuk percuma. Pusat ini juga dicadangkan mempunyai perpustakaan . Orang bukan Islam boleh meminjam buku ini dengan syarat. Pusat ini tempat perbincangan mengenai ISLAM . Pensyarah yang kekal berkhidmat di pusat ini dan pensyarah jemputan MESTILAH yang bersifat DI PERSIMPANGAN KUTUB. JUSTERU, PERPUSTAKAAN PUSAT ini mestilah bersifat Di Persimpangan Kutub.

Kalau Presiden USA atau Amerika, Barrack Obama menuduh ISLAM sebagai agama yang membenarkan keganasan, maka pergi culik dia , tangkap masuk ke dalam guni berlubang (lubang supaya dia dapat bernafas). Lepas tu, helikopter bawa dia ke pusat penerangan ISLAM ini. Buka ikatan yang mengikat Obama. Suruh dia dengar baik-baik apa yang pensyarah nak cakap. Kalau Obama ada apa-apa pertanyaan tentang ISLAM, dia boleh guna mikrofon.

Kalau ada orang atau pemimpin ISLAM yang kata ISLAM dah tak sesuai dengan zaman, tangkap dia, masukkan juga ke dalam guni? Dengan menggunakan alat pelontar batu [manjanik?] (seperti yang anda lihat pada zaman berkuda dulu), letakkan guni itu ke atas papan itu. Pukul satu bahagian papan agar bahagian papan yang ada guni di atas itu naik dengan pantas supaya papan itu melontarkan pemimpin itu ke pusat penerangan ISLAM.

Kalau orang yahudi, pemimpin mereka, guru agama mereka menuduh ISLAM tak baik,  bawa mereka ke Pusat Penerangan Islam .

Pusat DPK juga boleh berfungsi untuk mengkaji peraturan antarabangsa dan menentukan peraturan antarabangsa yang diredhai oleh ALLAH AZZAWAJALLA. Berteriaklah kita macam tarzan untuk memanggil sebilion orang ISLAM yang baru masuk ISLAM yang mengatakan bahawa mereka menemui keindahan dan ketenangan hidup setelah masuk ISLAM.  Minta Obama atau lain-lain bahlul tentang ISLAM agar berkenalan dan berbincang dengan yang sebilion ini.

APAAAAAAAAA??!!!  Obama masih tak percaya…. Wahai Barrack Obama, Wahai Israel, Wahai NATO, wahai pemegang kuasa veto, Wahai Tentera Amerika yang rasa Mereka sahaja yang kuat, Wahai orang-orang gila di seluruh dunia,….. Tidakkah engkau mengetahui bahawa Muhammad itu tak tahu menulis dan membaca?? Budak 6 tahun pun lebih pandai menulis daripada Muhammad. APAKAH kamu semua tak tahu JIBRAILlah yang mengajar nabi Muhammad membaca dan menulis dan Jibraillah yang mengajar ISLAM kepada NABI MUHAMMAD. Jadi, mustahillah al-quran dicipta oleh nabi MUHAMMAD. Justeru, mustahillah ISLAM dicipta oleh Nabi Muhammad.

Apaaa kamu semua masih tak percayaaa!!!??????? Mustahillah saintis-saintis kamu tidak pernah menemui banyak perkara yang membuktikan al-Quran dan hadis nabi Muhammad itu benar. Bila al-Quran menerangkan madu lebah itu boleh jadi ubat, saintis kamu mengatakan benar. Tak mungkin nabi Muhammad tahu itu kecuali daripada Tuhan YANG MAHA MENGETAHUI JUGA. Bila al-Quran kata ada jin wujud dan ada bangsa kamu nampak, tak mungkin itu nabi tahu ada kecuali daripada Tuhan juga, wahyu. Bila nabi memberitahu tanda-tanda kecil kiamat , semua tanda ini telah pun terjadi, tak mungkin kerana nabi mengagak sahaja atau mereka cerita. Tentulah daripada Tuhan. Jadi, benarlah ISLAM itu bukan ciptaan NABI Muhammad.

Kalau kamu semua masih tak percaya, cuba kamu serang kaabah???  Kamu pasti melihat perkara pelik terjadi yang menghalang kamu menyerang kaabah. Bukankah ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa agama yang benar itu hanyalah ISLAM. Tuhan yang sebenar itu hanyalah ALLAH S.W.T.

This image tell us that :- Astronaut found that earth planet emit or produce a radiation from "kaabah" at masjidilharam and this is infinite without end. This give evidence that what Allah (GOD) said in al-Quran is true. Allah said that kaabah is a centre for human and non-muslims still not believe ISLAM as true religion although the evidences happen. So, you (readers of this DPK blog), please think about it now!!!!

This image tell us that :- Astronaut found that earth planet emit  a radiation from “kaabah” at masjidilharam and this infinite . This give evidence that what Allah (GOD) said in al-Quran is true. Allah said that kaabah is a World centre for human and non-muslims still not believe ISLAM is a true religion although the evidences happen. So, you (readers of this DPK blog), please think about it now!!!!

Masih tak percaya bahawa ISLAM itulah yang benar? Bahawa Allah sahaja Tuhan yang sebenar? Wahai AMERIKA, WAHAI ISRAEL, WAHAI ORANG GILA DI SELURUH DUNIA,… Cuba buka kedua-dua matamu sebesar-besarnya. Lihatlah telaga zam-zam itu. Tidak pernah kering sejak berabad-abad lamanya. Sebab zam-zam itu terpancar dari tanah yang dipukul oleh nabi ISMAIL, anak nabi Ibrahim. MAKA BENARLAH  AIR ZAM-ZAM ITU MUKJIZAT DARIPADA ALLAH. MAKA BENARLAH ISLAM AGAMA YANG BENAR DAN ALLAH IALAH TUHAN YANG MAHA ESA DAN BENAR. TUHAN yang tidak beranak dan tidak diperanakkan.

APA KAMU SEMUA MASIH TAK PERCAYA BAHAWA TUHAN YANG SEBENAR IALAH ALLAH YANG DISEMBAH OLEH ORANG ISLAM???? Kamu semua perlu keluarkan syaitan gila yang merasuk akal ,minda, hati ,perasaan kamu semua……………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Click more up to see again MENU: MORE UP

USA armies rape Dr. Aafia Siddiqui everyday at Bagram prison?: http://btmmari.blogspot.com/2013/01/dr-aafia-siddiqui-dirogol-disiksa-dan.html

https://malaysia.video.search.yahoo.com/video/play?p=rape+afia+siddique+at+guantanamo+prison&vid=d9223417a36748ad0e19968a4aab5c9f&l=00%3A25&turl=http%3A%2F%2Fts3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DVN.608007334482019754%26pid%3D15.1&rurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DtGOZferbjPs&tit=Dr.+Afia+Siddique%26%2339%3Bs+short+clip+before+kidnapping+by+CIA+%26+FBI+agents+from+Pakistan+karachi&c=3&sigr=11at1urbm&sigt=12usnv88v&ct=p&age=0&fr=yfp-t-739&tt=b

https://malaysia.video.search.yahoo.com/video/play?p=rape+afia+at+bagram+prison&vid=abcad7803e12da728d67e848f268984d&l=2%3A19&turl=http%3A%2F%2Fts4.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DVN.608008468349323207%26pid%3D15.1&rurl=http%3A%2F%2Fwww.dailymotion.com%2Fvideo%2Fxn3j1v_bagram-escapees-reveal-how-aafia-was-treated-in-prison-www-keepvid-com_news&tit=Bagram+Escapees+reveal+How+Aafia+was+treated+in+Prison+%5Bwww.keepvid.com%5D&c=12&sigr=13je3933n&sigt=12897ilmb&ct=p&age=0&fr=yfp-t-739&tt=b

GAMBAR FOTO WANITA YANG KONONNYA DIKATAKAN DIROGOL 17X SEHARI TELAH DIHAPUSKAN OLEH SAYA [DIKELUARKAN DARI BLOG DPK] KERANA WAJAH DIA TIDAK MENUTUP AURAT [TIDAK MEMAKAI JILBAB]. Walaubagaimanapun, proses penapisan blog DPK ini masih belum selesai.