Sila Pembaca Isi Borang Ini! by Tinta Emas 7 Samudra [Reader Fill These Form Please by Tinta Emas 7 Samudra]

This article category = Tinta Emas 7 Samudra

This article category = Tinta Emas 7 Samudra

 

PENYELIDIKAN BANGSA MELAYU DAN MESEGAR(bangsa melayu yang segar) SAHAJA: DARI 13 OKTOBER 2013[MESEGAR(malay race who fresh) AND MALAY RACE RESEARCH ONLY: FROM 13 OCTOBER 2013:]:

Borang Penyelidikan Antarabangsa (Bukan Melayu Malaysia): (dari 13 oktober 2013lah) [International Research Form (Not Malaysian Malay) (from 13 October 2013):

Industri Air Mani By Jeritan Seantero Dunia

Peringatan Harian ke 21= WATER flow ok? No Aedes?

Peringatan Harian ke 21= WATER flow ok? No Aedes?

Peringatan harian ke22=Is Water Tube Under Ground Ok?

Peringatan harian ke22=Is Water Tube Under Ground Ok?

Peringatan Harian Ke 23= Is this OK?

Peringatan Harian Ke 23= Is this OK?

Peringatan Harian ke 24= Is trap on Roof OK?

Peringatan Harian ke 24= Is trap on Roof OK?

Ada yang mengatakannya sebagai bank air mani. Ini ialah tempat menjual air mani yang masih subur, sihat. Seseorang lelaki yang datang ke situ, boleh melancap untuk mengeluarkan air mani. Pusat penjualan itu akan menyimpan air mani dia. Tak mustahil jika lelaki yang melancap itu mendapat bayaran kerana memberikan air mani dia. Pusat seperti ini memang telah wujud di dunia. Wanita yang ingin anak , diberi peluang untuk pergi ke pusat ini untuk membenarkan syarikat penjual sperma atau air mani ini memasukkan atau menyuntik sperma lelaki ke lubang farajnya. Supaya akan berlaku kehamilan. Ulamak mengatakan ini ialah cara untuk berzina. Memasukkan air mani seseorang yang bukan suaminya ke farajnya ialah perzinaan. Bayi yang lahir nanti ialah bayi luar nikah. Maka, syaitan tak rasa perlu memasukkan kemaluannya ke faraj seseorang wanita yang membeli air mani itu . Jika seseorang suami-isteri tidak membaca doa sebelum bersetubuh, maka syaitanlah yang akan kongkek bininya dulu. Maka air mani syaitan telah masuk ke faraj wanita itu. Maka, anak yang akan lahir itu nanti sangat terdorong berbuat jahat . Bayi tabung uji? Ada tulisan yang mengatakan bahawa pelakon-pelakon seks barat itu ramai di kalangan mereka ialah anak luar nikah. Anak zina tidak berhak mewarisi harta faraid?  Jika seseorang itu , ada yang sanggup membenci dan membunuh anak kandungnya sendiri, adakah kebahagian untuk anak yang lahir dengan cara suntikan ini??? Siapakah yang akan jadi wali jika mereka ingin berkahwin? Jika seseorang anak zina jenis suntikan atau tabung ini akhirnya menyedari bahawa dia bukanlah anak sebenar kepada “ibu-bapanya”, jiwanya tidak mustahil bergelora. Lebih siksa jika dia ingin mencari ibu-bapa kandungnya. Dia mungkin membunuh diri jika gagal menemui ibu-bapanya. Kelompok manusia yang jadi anak zina ini tidak mustahil senang dipengaruhi serta diperalatkan untuk mencapai sesuatu tujuan yang tidak baik. Merekalah robot dan tentera nafsu. Dunia bergelora kerana serangan mereka. Zionis gembira tentangnya. Jika mandul suami atau isteri, ada cara lain yang halal untuk dapat anak seperti mengambil anak angkat??  Memang salah-satu tujuan perkahwinan itu ialah kerana berkehendakkan anak tetapi jika tiada anak bukan bermakna tiada peluang kebahagiaan di dunia dan akhirat.  Orang yang kuat iman, jika anaknya mati, dia sangat redha, tidak menangis atau menangis sedikit tetapi tidak berbunyi. Jika pun dapat anak yang bukan luar nikah, tidak bermakna anak itu pasti jadi anak yang berguna. Kerana perzinaan mungkin dilakukannya. , Zina bau, zina mata. Melihat aurat itu ialah zina mata. Budaya melayu yang tidak hairan lelaki dan wanita yang bukan muhrim saling berpandangan, saling sentuh-menyentuh (seperti pelakon-pelakon filem dan iklan), saling bergurau-senda, …semua itu ialah pintu atau pendorong kepada zina kemaluan. Kalau umat Islam zaman nabi Muhammad ada yang masih hidup dan melihat semua ini, alangkah terperanjatnya mereka, sebab haram wanita memandang dan bergaul, bersahabat, berkenalan dengan lelaki yang bukan muhrimnya. Begitu jugalah sebaliknya. Tetapi sudah jadi adat melayu sekarang, seseorang itu dapat dengan mudah bersama tunangnya, berjalan ke mana-mana. Ibu-bapa tidak larang. Semuanya kerana kejahilan dan nafsu yang tidak terkawal. Bertunang bukan bermakna telah menjadi muhrim. Pertunangan bermakna perjanjian untuk berkahwin TETAPI pertunangan bukan lesen untuk teruna dan dara itu berkenalan. Kerana untuk menyiasat keperibadian tunang masing-masing, ada banyak cara lain yang halal seperti:

1= Menemui bapa saudara atau ibu saudara tunangnya untuk mendapatkan maklumat

2= Mendapatkan maklumat daripada sumber tulisan seperti jika tunangnya itu ada biografi atau laman web, melihatnya di internet

3= Ibubapa sendiri boleh tinggal beberapa hari di rumah bakal besan untuk menyiasat keperibadian bakal menantunya

4= Mendapat maklumat daripada orang yang membenci tunangnya kerana ada masanya pendapat orang yang dengki atau musuh mungkin menasabah atau benar

5=Menyiasat sendiri. Mengekori secara rahsia??

6= Mempelajari tasauf dan psikologi ISLAM dan kaitkan dengan tunang

7=Melaksanakan solat istiharah dan solat hajat

Apa yang dipilukan, wanita yang berada di Pusat Perlindungan Wanita, bukan semuanya hilang dara kerana dirogol, malah ada yang suka sama suka , namun mereka tidak dihukum, malah penzina-penzina yang melahirkan anak haram itu diberikan perlindungan , makanan, minuman, perubatan dan lain-lain menggunakan wang rakyat. AZAB DAN BALA DARIPADA TUHAN AKAN TERUS DATANG DAN DATANG DAN DATANG LAGI SELAGI perintah Allah agar melaksanakan kewajipan menghukum penzina mengikut hukuman yang dinyatakan dalam al-Quran TIDAK DILAKSANAKAN OLEH KERAJAAN DAN RAKYATNYA.

Anda Pernah …….? Oleh Sinaran Iffah

Anda pernah merancap atau melancap atau onani? Tentu ada, sekurang-kurangnya sekali dalam hidup? Semasa kecil? Ini ialah antara contoh ingatan godaan yang paling kuat , paling gila merosakkan jiwa dan mental.

Kisah-kisah benar yang pernah terjadi:

1=Seorang wanita melayu berjalan di tepi jalan ketika kenderaan bergerak ke sana-sini. Kelihatan dia tersenyum . Tiba-tiba dia memeluk tiang letrik (atau mungkin tiang lampu jalan) dengan kedua-dua tangan dan kedua-dua kaki. Melancap di tiang……?

2= Semakin ramai yang merakam rakaman lucah , melakukan perzinaan, merogol mangsa dan lain-lain dan disiarkan di video-video internet

3=Seorang lelaki( dianggarkan berusia antara 30-4o tahun) selepas membeli barang di satu kedai runcit, keluar dari kedai dan pergi ke arah motorsikal dan meletak barang yang dibeli di motorsikal. Kemudian memandang pemilik kedai (wanita melayu yang agak cantik dan telah ada anak-anak yang telah besar, masih bersuami . Usia wanita ini seperti 30-40 tahun juga). Lelaki itu berkata,” Kalau kak Jara (bukan nama sebenar) rogol saya, saya rela ternoda.” Wanita itu senyum menganga sambil berkata “YA ALLAH” sambil menutup muka dengan kedua-dua tapak tangan tetapi mata dia masih dapat melihat lelaki itu melalui celah-celah jari yang sengaja direnggangkan. Tentulah dia rela ternoda, sebab yang akan mengandung ialah perogol dia?

4=Di masjid, pada hari Jumaat, ketika khutbah Jumaat sedang diucapkan, seorang lelaki tua dalam kawasan masjid tiba-tiba meramas kemaluan seorang lelaki tua (juga orang melayu)

5=Pernah saya terdengar orang berkata kepada seseorang begini: ” Kawan aku hari-hari melancap”

6=Datuk merogol cucu. Bapa merogol anak kandung. Abang merogol adik kandung. Bayi kena rogol.

7=Seorang guru  wanita dilarikan , diculik dari rumah, dibawa masuk ke kenderaan dan di rogol di tempat yang sangat jauh.

8=Wanita di pusat perlindungan wanita yang melarikan diri dari pusat itu kerana ketagih seks.

Ada berita atau maklumat mengatakan:

9=Ustazah membantu suami merogol mangsa rogol

10=Ustazah kena rogol

11=Ustaz merogol

12=Ustaz melakukan seks dengan dua isterinya dalam satu tempat

13=Ada orang mengatakan boleh tonton video lucah jika tiada nafsu

14=Wanita diikat atas kubur dan dirogol oleh perogol-perogol

15=Seorang wanita melayu tua yang sedang berada dalam masjid kena raba , dicabul oleh seorang lelaki melayu yang muda

16=Pelajar sekolah rendah merogol

17=Ada orang mampu melancap selama berjam-jam(hampir 8 jam non-stop)

18=Mayat dikeluarkan dari kubur dan disetubuhi dan dubur mayat(wanita) dimasukkan ubat anti rosak

19=wanita yang sama dirogol setiap hari dalam penjara

Begitulah hebat dan dahsyat nafsu gila yang berkaitan seks, kemaluan dan tubuh badan serta cinta. Malah ramai lelaki dirogol (diliwat). Malah ada dikatakan seorang lelaki dirogol oleh wanita. Doktor merogol pesakit. Guru silat (lelaki) merogol wanita yang jadi pelajar silat dia. Polis merogol .

Dunia sudah tidak selamat di mana-mana pun. Dalam rumah ada perogol, dalam kalangan keluarga ada perogol, di sekolah ,cikgu mencabul. Jumpa polis, mungkin kena rogol. Di letakkan di pusat perlindungan wanita atau penjara wanita, mungkin wanita mencabul wanita (kes wanita mencabul wanita pernah terjadi di Malaysia). Bersembunyi di hospital, mungkin doktor merogol. Bersembunyi di rumah ustaz, ustaz mungkin merogol. Ustazah mungkin bantu suami merogol. Bersembunyi di dalam hutan, takut dirogol jin. Malah binatang pun dah pandai kongkek manusia!!! Tak mustahil jika ada binatang rogol manusia. Di Kelantan, Malaysia, pernah terjadi seekor kambing dirogol seorang lelaki. Malahan berita orang kena rogol selalu menyebabkan pembaca tegang kemaluannya (naik nafsu), malah tak mustahil mendorong mereka jadi perogol. Nak rasa macam mana nikmat merogol.

You know that genie enable rape human But human also enable rape genie?

You know that genie enable rape human But human also enable rape genie?

Tetapi saya tidak pernah mendengar  BERITA MELAPORKAN KES PEROGOL MEROGOL PEROGOL!!!

Perogol bersiri. Pernah diberitakan wanita sangat tua kena rogol, juga wanita gila kena rogol. Sebuah majalah popular di Malaysia melaporkan di Indonesia, seorang anak kandung telah banyak kali merogol ibu kandungnya yang buta matanya!!!

Pernah terjadi di Malaysia, berita melaporkan seorang polis lelaki meraba seorang polis (wanita). Wanita itu mengambil tindakan undang-undang.

Maka tidak hairanlah kalau pada satu hari nanti Polis rogol polis!!!

Ketika saya berjalan di satu kawasan pameran jenayah yang disediakan oleh polis di sebuah kolej komuniti, beberapa pelajar lelaki  sekolah menengah sedang melihat gambar-gambar mayat. Salah-seorang daripada pelajar itu berkata yang bermaksud ini gambar orang kena rogol,  tengok gambar ini barulah seronok ( gambar mayat wanita kena rogol dan dibunuh).

Kalau jin dirogol oleh manusia, sanggupkah pihak balai polis mencatatkan aduan jin dan menyelesaikan kes jin tersebut? Cuba anda jawab.

Justeru, langkah pengawalan nafsu haruslah dilakukan sekuat-kuatnya, berterusan, dengan sentiasa memperbaiki cara. Contohnya:

Kaedah pencegahan dan rawatan

=======================

1> Menghapuskan ingatan yang mendorong nafsu. Justeru jangan melihat sesuatu yang haram. Jangan mendengar sesuatu yang haram. Jangan bergaul dengan yang bukan muhrim. Jangan menyentuh sesuatu yang mendorong nafsu. Jangan mencium bau yang menaikkan nafsu.

2>Cuba sibukkan otak selalu ingat yang berfaedah sahaja seperti hal menarik hati yang baik diingat dan lakukan aktiviti yang siuman itu.

3>Jika gagal melupakan, bacalah doa dan zikir , wirid tarekat, berpuasa, terus sibuk dengan aktiviti baik yang boleh dilakukan tanpa mengabaikan hal yang lebih penting dan hal yang perlu dilakukan terlebih dahulu seperti solat. Selalulah ingat bahawa kematian itu sangat menyakitkan dan neraka sedang menunggu mangsanya dan Izrail selalu bersedia membunuh. Nabi Muhammad dikatakan bahawa setiap kali hendak menggerakkan  lagi kaki beliau untuk berjalan, beliau selalu ingat adakah kaki beliau itu dapat digunakan lagi untuk berjalan dan tidak berlaku kematian kepada beliau ketika itu?

DAN EHEMMM…OOOUCHHH… Jika nak selamat dari jaadi mangsa rogol, gunalah senjata yang ajaib yang Allah s.w.t  kurniakan kepada MU, wahai Wanita di seluruh dunia! Senjata yang ajaib yang banyak hikmah dan rahsia itu ialah:

http://tarbiyah-dzatiyah.blogspot.com/2012/02/pengasas-produk-kecantikan-berpurdah.html (ya, pakaian jilbab ialah senjata itu)

now saving the draft…………………………………………

PantunDinodai>Lipur-lara Waris Tamingsari

Pantun mempunyai ciri khas tetapi ciri khas ini telah “dicabuli, dinodai” hingga rosak dan tidak layak dipanggil sebagai pantun sebenar. Ramai yang tidak menyedari hal ini. Jarang ada pantun sebenar dicipta.

Pantun sebenar mempunyai sifat berikut:

1= Bahagian Pembayang maksud dan bahagian maksud

2=Bunyi sukukata tengah pada tiap ayat pertama pada bahagian pembayang mestilah dapat dianggap sama dengan sukukata tengah pada tiap ayat pertama bahagian maksud.  Bunyi sukukata tengah pada tiap ayat kedua pembayang maksud dapat dianggap sama dengan bunyi sukukata tengah pada tiap ayat kedua bahagian maksud. Begitulah seterusnya, tengah ayat ke 3 pembayang sama dengan tengah ayat ke 3 bahagian maksud dan seterusnya ayat ke 4, ke 5, …… sama dengan tengah bahagian maksudnya.

3=Bunyi sukukata hujung pada perkataan terakhir tiap baris dalam pembayang sama dapat dianggap sama bunyi dengan sukukata hujung pada perkataan terakhir tiap baris dalam bahagian maksud

Penodaan terjadi bila ciri bunyi sukukata tengah tidak dilakukan oleh ramai yang berpantun. Contoh pantun yang mempunyai sifat yang sempurna:

Anak Benggali kuat melancap

Anak Cina kuat apa pula?

Biar hati suka kitab

Allah saja kita puja

Di atas ialah contoh pantun 4 baris (bermakna 2 baris pertama ialah pembayang maksud, 2 baris terakhir ialah bahagian maksud). Sukukata tengah “li” pada perkataan “Benggali” sama dengan bunyi dengan sukukata tengah “ti” pada perkataan “hati” (baris ke 3 pantun). Bunyi sukukata tengah baris ke 2 pembayang maksud iaitu “na” pada perkataan “Cina” dapat dianggap sama dengan bunyi sukukata tengah pada baris ke 4 iaitu “ja” pada perkataan “saja”. Bunyi sukukata akhir pada perkataan akhir pada baris pertama iaitu “cap” pada perkataan “melancap” dapat dianggap sama dengan bunyi sukukata akhir pada perkataan terakhir baris ke 3 iaitu “tab” pada perkataan “kitab”. Bunyi sukukata “la” pada perkataan terakhir baris kedua iaitu “pula” dapat dianggap sama dengan bunyi sukukata terakhir pada baris terakhir iaitu “ja” pada perkataan “puja”.

Untuk memudahkan mencipta pantun, cuba menyediakan bahagian maksud terlebih dahulu sebelum bahagian pembayang. Katakan, kita hendak mencipta pantun 6 baris. Bermakna 3 baris ialah bahagian pembayang maksud. Tiga baris lagi ialah bahagian maksud. Katakan kita hendak bina bahagian maksud itu begini:

Allah Maha Kasih Allah Maha Penyayang

Maka jangan asa kita putuskan pula

Terus berusaha terus bertawakkal

Dapatkah anda mencipta pembayang bagi tiga baris maksud di atas? Pantun yang baik ialah tiap baris dalam pembayang maksud seperti menceritakan hal yang berkaitan , seperti juga tiap baris dalam bahagian maksud  ada perkaitan . Pantun yang baik juga hendaklah tiap baris bahagian pembayang maksud sama atau hampir sama atau boleh dianggap sama panjang bilangan sukukatanya dengan bilangan sukukata bahagian maksudnya atau sekurang-kurangnya tidaklah sampai keindahan bunyi yang lahir dari tiap perkataan itu hilang “kemerduannya”.

Marah tapi kasih jualah maka tenang

Maka jangan murka jangan derhaka

Terus mulia perkuatkan akal

AAAA… di atas inilah pembayang maksud yang saya cipta. Sekarang kita gabungkan pula seperti di bawah:

Marah tapi kaSIH jualah maka teNANG

Maka jangan murKA  jangan derhaKA

Terus muLIA perkuatkan aKAL

Allah maha kaSIH Allah Maha PenyaYANG

Maka jangan aSA  kita putuskan puLA

Terus berusaHA terus bertawaKAL

Pantun lapan baris pula?  Emmmm apa ya. Cari dulu bahagian maksud:

Nabi sayang uMAT maka nabi menaNGIS

Nabi didik uMAT maka nabi berkhutBAH

Nabi benci syaiTAN maka nabi lontar baTU

Syaitan lari kesakiTAN terkena baTU

Ada kitab yang saya baca mengatakan nabi pernah ketawa kerana syaitan lari kerana terkena lontaran batu yang dilempar oleh nabi Muhammad s.a.w. Ada dikatakan juga bahawa nabi Muhammad pernah menangis memikirkan nasib wanita di akhirat kerana penghuni neraka yang paling ramai ialah wanita.

Sekarang marilah kita cipta bahagian pembayang maksud bagi  4 baris maksud di atas. Dapatkah anda menciptanya?

Hati jalang beruLAT bagai tahi naJIS

Hati adik MaMAT bagai suci inDAH

Hati kami godaAN bikin kami degil selaLU

Iman kami beriMAN tapi kerap laYU

NAH, sekarang kita gabungkan :

Hati jalang beruLAT bagai tahi naJIS

Hati adik MaMAT bagai suci inDAH

Hati kami godaAN bikin kami degil selaLU

Iman kami beriMAN tapi kerap laYU

Nabi sayang uMAT maka nabi menaNGIS

Nabi didik uMAT maka nabi berkhutBAH

Nabi benci syaiTAN maka nabi lontar baTU

Syaitan lari kesakiTAN terkena baTU

PANTUN 10 BARIS PULA? Emmm……….. cari 10 baris:

Nabi Adam kahwin dengan Hawa

Nabi Sulaiman kahwin dengan Balqis

Nabi Muhammad kahwin dengan Khadijah

Nabi Muhammad banyak isteri

Bukan kerana nafsu yang tidak terkawal

BAIKLAH, SEMUA DI ATAS ITU IALAH BAHAGIAN MAKSUD. Lengkapnya begini:

Bini ingin cinCIN dengan permaTA

Isteri teman iNGIN hiasan keRIS

Bini MamadKAH ingin beli purDAH?

Bini AhMAD hendak kuaLI

Jangan boros selaLU nanti otak beBAL

Nabi Adam kahWIN dengan HaWA

Nabi Sulaiman kahWIN dengan BalQIS

Nabi Muhammad KAHwin dengan KhadiJAH?

Nabi MuhamMAD banyak isteRI 

Bukan kerana nafSU yang tidak terkaWAL

percayaKerisAdaKuasaDapatMenyebabkanSYIRIK.

percayaKerisAdaKuasaDapatMenyebabkanSYIRIK.

klik homepage