Semua Negara Arab! Ingat -/+1! By Panji-Panji Halimunan

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube...

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube…

SUATU ketika dahulu  kamu adalah bangsa yang senegara. Hanya ada satu Negara. Kemudian serangan dari Negara asing memusnahkan ibu Negara empayar Abbasiyah. Kitab-kitab dicampak oleh tentera bangsa monggol ke sungai sehingga berubah warna air sungai itu. Bangsa kamu dipotong hidungnya. Alangkah kejamnya keturunan monggol. Api yang marak menjulang tinggi, tidak padam berhari-hari. Kota kamu menjadi api .

Kemudian, kamu, wahai bangsa arab menjadi sangat lemah. Kemudian berlaku peperangan dan peperangan dan penjajahan-penjajahan oleh bangsa asing. Akhirnya, kamu berpecah-belah, menjadi Negara-Negara yang lebih kecil seperti sekarang. Kamu hanya bersatu di masjidilharam dan dalam OIC?? Cukupkah itu??

Buang atau tolaklah pembahagian atau perpecahan = -/.

Bersatulah kamu semua, bercampurlah menjadi satu Negara = +1!
Tetapi mesti guna system khalifah atau khulafa yang diredai oleh ALLAH S.W.T.

4 PEMIMPIN AJAIB KHULAFA AR RASYIDIN

Ohhh! mana boleh kami bersatu semula? Siapa yang akan layak menjadi khalifah, gabenor? Masalah bahasa resmi pula? Masalah adat? Perlembagaan dan ordinan serta akta kami berbeza dan bertentangan di antara Negara-Negara arab, jadi, bagaimana kami boleh bersatu wahai Pelopor Bintang Pertama Dunia? Kalau kami bersatu, USA, Israel, Nato, Rusia, England, China, Korea, akan serang kami kerana kami bersatu. Mereka tu dengki, tahu takkk????

Kalau kami bersatu, bagaimana dengan matawang kami yang berbeza? Bagaimana agihan pendapatan Negara akan diberi kepada kami? Dulu Iran dan Iraq berperang, tiada yang beri pampasan ? Engkau cakap senanglah wahai Panji-Panji Halimunan!!! Engkau tahu ke nak settle masalah-masalah ni?? Engkau bukan rasul, nabi, wali Allah, atau Imam Mahdi. Tak perlu engkau sibuk hal kami!!! Jangan jaga tepi seluar dalam kami!! Jaga seluar dalam engko yang berlubang busuk, 99 hari tak pernah basuh!!! Cakap tak semudah bikin!!! Ada faham?!!!

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni....

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni….

KALAU kami bersatu, bagaimana dengan mereka yang mempunyai kelulusan yang tidak sesuai dengan system pendidikan atau kelulusan Negara yang lain? Mereka, sama ada menganggur atau telah bekerja. Fikirlahhh!! Engko cakap senanglah.

Kalau kami bersatu, kami akan gaduh semula sebab kalau engko tengok sejarah-sejarah bangsa arab, mereka memang suka gaduh perang saudara. Kami ni ada darah keturunan orang suka gaduh macam itu. Penyakit ni bukan senang nak rawat. Mr.Bean pun tak boleh tolong kami. Akhirnya kami akan berpecah semula menjadi Negara-Negara yang terasing semula!!!

Terdiam engkoo??? Bisu-misu ko ye? Tak tahu nak jawab? Pergi balik nyonyot puting mak engko???

Sampai hati engkorang cakap macam itu pada akuk. Akuk cuma beri pendapat. Aku tak kuwasa memaksa engkorang. Itu Allah punya kuwase. Sebagai orang Islam, aku tentu gembira kalau engkorang semua bersatu, berpadu macam  zarah atom .

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

Sebelum kamu semua bersatu, mesti buat dulu draf kaedah untuk bersatu. Draf-draf mestilah dipersetujui oleh semua Negara arab. Yang paling penting, diredaiNYA. Jangan minta pendapat US atau USA atau pemegang kuasa veto dalam PBB. Pekakkan telinga. Mereka bukan faham atau suka dengan kesatuan dalam ISLAM, kekhalifahan. IMAMAH. Kalau mereka ugut, kamu ugutlah juga. Kalau PBB sekat ekonomi engkorang, masih banyak Negara ISLAM yang bukan arab yang hendak tolong ekonomi kamu. Negara arab pun bukan tak ada minyak dan bahan galian lain yang dapat berikan kekayaan. Fasal hutang kamu dengan bank dunia, lupakanlah sebab itu riba. Kalau negara kafir nak serang kamu, bersatulah kamu untuk menyerang mereka. TAK mustahil mereka takut. Mereka ada nuclear. Kamu pun kecut kote??? Bukankah cukup Tuhan sebagai penolong kamu. Solat hajatlah. Sejarah membuktikan ramai dan teknologi canggih peperangan belum tentu menjamin kemenangan kerana yang terpenting ialah kekuatan iman kamu kepada Allah.

Biarkan ulamak-ulamak di persimpangan kutub menentukan siapakah yang akan jadi khalifah dan gabenor atau khalifah yang dilantik oleh ulamak DPK ini yang menentukan gabenor. Jadi, masalah mazhab telah diselesaikan. Kemudian dalam draf itu lagi, eeemmm apa yeeee,,,……… aaaa….  mengenai masalah bahasa, bahasa arab yang mengikut bahasa al-Quran itulah yang paling baik jadi bahasa resmi engkorang semua. Yang KELULUSANNYA TIDAK GUNA BAHASA ARAB INI, baik yang dah kerja atau menganggur, kita beri mereka kursus percuma sahaja. Kalau nak ambil peperiksaan khas ini, lagi baik. Mengenai masalah adat, ulamak DPK akan bermesyuarat untuk menentukan adat yang mana bertentangan dengan ISLAM, itulah yang engkorang kena berlatih tinggalkan.  Mengenai tahap kelulusan yang tidak setaraf antara satu Negara arab dengan yang lain, kita, ehh kamu semua……hendaklah mempermudahkan cara, iktiraf sahaja semuanya sama, jika ada keperluan, buat sahaja kursus dan latihan percuma dalam jabatan atau di luar jabatan.

Mengenai agihan ekonomi, semuanya dibagi samarata. Tiap-tiap daerah dan zon sama rata. Jika ada kelebihan, kau semua bagi sahaja ke ibu kota , ibu Negara empayar baru arab yang kamu semua telah persetujui seperti yang ternyata dalam draf.

Masalah perbezaan matawang, agaknya kamu kena buat dahulu satu mata wang pengantaraan nilai untuk semua mata wang yang berbeza dalam Negara-Negara arab. Semua mata wang itu akan dinilaikan dengan mata wang pengantara. Dan akhirnya bila tiba masa yang sesuai, semua mata wang itu akan diistiharkan tidak digunakan lagi, tidak dicetak , sebaliknya kamu akan menggunakan satu jenis mata wang sahaja iaitu yang menjadi perantaraan itu.

Masalah kamu suka gaduh. Haiii macam budak kecikle engkorang. Masa baby dulu engkorang tak cukup nyonyot puting susu mak engkorang???? Dah tua ni, banyaklah ingat mati, berzikir tarekat untuk menjahanamkan sifat suka bergaduh itu. Penyakit marah moyang-moyang kamu semua bukan penyakit yang dapat berjangkit-jangkit melainkan kamu semua diberikan asuhan yang salah. KAMU kena cari asuhan baru. Ulamak-ulamak DPK di seluruh dunia akan mengasuh kerohanian kamu.

Dahle….aku asyik bebel dan leter pun, bukan engkorang tak bosan dengarnya??

OKLAH aku berambuslah dulu. UP UP AND AWAY!!! Macam superman pulak.

 

Teknologi Persenjataan Halimunan By Panji-Panji Halimunan

PeringatAn ke 19=Centipede In Box? lock it?

PeringatAn ke 19=Centipede In Box? lock it?

PeringatAn Harian ke 21= Water flow , OK? NoAedes?

PeringatAn Harian ke 21= Water flow , OK? NoAedes?

PeringatAn harian ke 20= AlarmForIT. Lock Area. Patrol.

PeringatAn harian ke 20= AlarmForIT. Lock Area. Patrol.

Ada artikel mengatakan dunia sedang berterusan mencipta senjata halimunan iaitu alat peperangan tanpa menggunakan manusia. Senjata automatic. Seperti pesawat tanpa pemandu, kereta kebal tanpa pemandu. Dengan lain perkataan, kenderaan perang itu seperti robot atau di kawal oleh alat kawalan jauh. Tentu melibatkan satelit. Biasalah jika ada pesawat pengintip tanpa juruterbangnya. Memang ada kapalterbang yang dapat terbang dengan senyap, tiada bising. Juga ada dikatakan kapalterbang yang dapat berada dekat awan tanpa bergerak, seolah-olah tergantung di langit. Memang telah ada kapalterbang pengisi minyak iaitu kapalterbang ini mengisi minyak kapalterbang lain yang memerlukan penambahan minyak ketika kedua-dua kapalterbang ini sedang terbang! Semasa Iraq diserang, ketika Presiden Saddam Hussein masih hidup dan masih menjadi pemerintah Iraq, sebuah akhbar melaporkan bahawa tentera Iraq menggunakan kenderaan replika, yang sebenarnya seperti barang mainan dan hiasan sahaja, di letakkan di tempat-tempat tertentu. Tentera udara yang menyerang Iraq, yang bermusuh dengan Saddam telah menembak benda replika ini kerana menyangka itu ialah  tentera Saddam. Jadi, kapalterbang halimunan tentu  lagi tidak sedar bahawa itu kenderaan palsu? Contoh kebaikan teknologi halimunan? Tak wujud masalah tentera yang bergerak perlu rehat, makan-minum, tidur,…. Tak wujud kerisauan isteri, anak dan  keluarga tentera itu kerana tiada yang akan mati syahid? Walaubagaimanapun, pusat yang mengawal kenderaan halimunan dan senjata halimunan mungkin menjadi sasaran utama atau yang paling awal. Lebih baik pusat ini juga halimunan, barulah lebih selamat? Maksudnya, pusat ini berada dalam bumi.

Dahulu dilaporkan kononnya (kalau tak silap) , pihak tentera yang menyerang Iraq dapat menyerang istana bawah Tanah Saddam dengan peluru berpandu yang dapat bertindak sebagai penggerudi Tanah. Saya tidak percaya wujud peluru seperti ini kerana saya berpendapat sesuatu peluru berpandu yang mengenai sesuatu , akan meletup. Ketika ini, IRAN ialah Negara Islam yang paling kuat tenteranya di dunia?? Malaysia di tangga ke berapa dari segi kekuatan? Ada yang mengatakan sesiapa yang menyerang SINGAPURA, bermakna menyerang juga USA sebab kapal tentera USA juga dibenarkan oleh Singapura, berlabuh di situ. Mungkin itu cara Singapura melindungi negaranya kerana sedar negaranya terlalu kecil? Ketika ini tentera udara yang paling digeruni DI DUNIA IALAH PERTUBUHAN NATO??

Bilakah Malaysia akan membuat senjata dan kenderaan perang halimunan? Adakah Negara ISLAM akan menubuhkan pusat penyelidikan dan pembangunan teknologi persenjataan halimunan Islam ANTARABANGSA? Apa pendapat OIC tentang ini? Adakah OIC pernah terfikir untuk mewujudkan “PERTUBUHAN NATO ISLAM”. Peluru berpandu yang berfungsi sebagai pemusnah peluru berpandu yang sedang bergerak ke arah sasarannya? Jika dilakukan secara manual, sasaran tepat sukar diperolehi? Perlu ada peluru berpandu halimunan yang bergerak secara automatic? Peluru berpandu pemusnah peluru berpandu itu juga mestilah lebih bertenaga dan lebih laju daripada yang hendak dimusnahkannya. Kalau Negara ISLAM menjual senjata kepada Negara bukan ISLAM, bermakna rahsia ciptareka juga terbocor? Negara ISLAM tidak boleh menjamin bahawa senjata yang diharamkan oleh undang-undang antarabangsa tidak disembunyikan oleh Negara-Negara yang mengharamkan terutama Negara yang mencipta senjata haram itu? Mereka berlagak baik dengan kuasa veto mereka tetapi mereka juga yang melanggar undang-undang? Tidak mustahil jika kemungkinan ini wujud . Pernahkah terfikir oleh OIC untuk mensedekahkan senjata dan kenderaan serta teknologi kepada Negara-Negara Islam yang tidak maju teknologi dan tidak kaya persenjataannya? Bila program sedekah ini akan dibuat? Keperluan keseimbangan kekuatan KETENTERAAN antara Negara-Negara ISLAM? Kalau sesebuah Negara itu tenteranya berjuta-juta tetapi teknologi dan peralatan serta persenjataan masih teknologi lama, dah berkarat, bermasalah,….dapat menang dalam peperangan? Bagaimana pula tentang Negara yang sedikit tenteranya tetapi teknologi senjata halimunan sangat maju dan sangat menakutkan?

Sebenarnya adakah Negara-Negara ISLAM sedar bahawa Negara-Negara mereka sebenarnya telah dikalahkan? Bukan kerana teknologi SENJATA  halimunan Negara-Negara bukan ISLAM. Tetapi kerana penjajahan minda dan peraturan antarabangsa yang tidak adil kepada Negara ISLAM. Negara-Negara ISLAM di seluruh dunia tidak pernah merdeka. Kerana perlembagaan dan akta dan ordinan yang masih ada yang kafir, kesan system penjajahan barat dan penjajah bukan ISLAM. Jadi, apa yang nak dibanggakan dengan kemerdekaan yang palsu ini? AL-QURAN DAN HADIS  SERTA SUNNAH NABI MUHAMMAD SEBAGAI PERLEMBAGAAN TIDAK DIAMBIL SEPENUHNYA DALAM PEMERINTAHAN. APABILA NEGARA MALAYSIA DIKATAKAN SEBAGAI NEGARA ISLAM, SAYA terasa ingin menggali Tanah sejauh perut bumi. Kemudian, saya akan masuk ke dalam sambil kambus lubang yang digali. Biarlah begitu. Kerana saya tidak mahu melihat orang yahudi, kristian , hindu, Buddha , majusi dan lain-lain yang bukan ISLAM berguling-guling di Tanah Malaysia ketika mereka datang melawat Malaysia. Berguling-guling sambil menekan-nekan perut mereka kerana terlalu gelihati melihat bahawa Negara MALAYSIA ini nama sahaja Negara Islam tetapi ajaran ISLAM yang bidaah sesat juga diamalkan, malah tidak semua ajaran ISLAM yang Tulin dijadikan perundangan dan tidak dikuatkuasakan kesemuanya kerana system pendidikan yang telah diserang oleh suntikan racun “DESTROY WITH…..” Saya tidak sanggup mendengar ketawa orang yang berguling-guling itu. Kerana sangat membuat saya malu jika mendengarnya!!!!

Teknologi Halimunan dalam artikel yang saya tulis ini memakai pengertian saya sendiri tetapi jika dalam bidang ilmiah, maksudnya lain. Jika anda ingin mengetahui maksud yang lain itu, sila klik link ini:

 

http://ms.wikipedia.org/wiki/Teknologi_halimunan

 

 

 

SAVING PLEASE saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please help me saving please………………………..OH MY GOD I HAVE MANY SIN………OHHH …CRYING……..SADNESS……..AFRAID………….ooOOooOOO you want to know something interesting history?? I will to tell you now?