Baitan Yang Lunak Merdu

 

 

Alat supercharged buatan syarikat dari Australia, sprintex dipasang dengan enjin campro CPS dapat meningkatkan kuasa Proton Satria NEO edisi Lotus Renaut yang dalam fasa prototype ke 175hp & 200Nm tork.

Alat supercharged buatan syarikat dari Australia, sprintex dipasang dengan enjin campro CPS dapat meningkatkan kuasa Proton Satria NEO edisi Lotus Renaut yang dalam fasa prototype ke 175hp & 200Nm tork.

hijab is faith not fashionuzlah di sampan depan bulan

Di kala aku di perahu purnama menemaniku

jubah serban purdah gelaran ketua mufti

bukan tentu tanda kebenaran akan Nampak darinya

demikian pujian yang menggunung mengatakannya soleh solehah

maka tafakurku terus kembara

purnama membisik ke cupingku

ketika ini pencarian banyak sensor of the truth yang betul

menggunakan dengan betul dan terbaik

memungkinkan hasil turasan

adalah jernih, tepat, benar, asli, tulin,

itulah nasihat lampu bola langit malam

Saya minta maaf kerana lambat menyatakan bahawa sumber yang dikatakan diiktiraf sebagai sumber DPK untuk penciptaan gagasan DPK ini atau untuk mengambil kandungannya menjadi intipati gagasan DPK ini seperti kitab Mengenal Diri & Wali Allah, hendaklah anda fahami bahawa pengiktirafan itu bermaksud seperti berikut:

1= Bukan mengiktirafnya sebagai Sumber DPK S+1

2= Jika penyiasatan oleh seseorang ketika gagasan DPK ini telah diistiharkan wujud 51% atau sebelum pengistiharan dan ketika sebelum ini pengasas DPK tidak menyedari hasil penyiasatan yang benar yang mengatakan ada perkara salah, bidaah sesat dan tidak tepat dalam sesuatu sumber DPK tersebut, maka hendaklah menganggap sumber DPK yang dijadikan kandungan gagasan ini hanyalah yang tetap benar, tetap tepat, tetap tiada sesat atau jika kandungan terpilih atau ikhtisar itu tiada sesat, tiada salah melainkan kandungan lain yang ada dalam sumber asal itu, maka boleh pula anggap sumber DPK yang dimaksudkan yang dijadikan gagasan DPK  itu atau yang diiktiraf sebagai sumber DPK ialah yang terpilih itu sahaja.

Gerakan Di Persimpangan Kutub tidak menolak kenyataan bahawa tidak juga mustahil jika keturunan generasi yang ada kaitan kekeluargaan dengan nabi Muhammad ada yang masih dan akan terus hidup sehinggalah pupus umat Islam dengan kedatangan angin lembut. Justeru, besar kemungkinan ada dalam generasi ini yang masih hidup itu menyimpan dan mewarisi kitab yang ditulis oleh ulamak ahlil bait, sahabat nabi, tabiin dan tabit-tabiin. Penyiasatan untuk mengenal dengan pasti keturunan ini dan sumber yang mereka miliki tidak mustahil menjadi contoh cara terbaik untuk menamatkan kewujudan mazhab, perbalahan pendapat, perbezaan pendapat dalam ISLAM.

AAAYUHHH MARI KITA CARI MEREKA SEKARANG

PEWARIS SUMBER KITAB ISLAM ASLI

AAAAOOOUUUUUUUUUUU

MENYALAK LAGI SERIGALA MENJERITKAN KESEDARAN ITU

AMERIKA RUSIA ISRAEL SAMPAI LONGGAR DAN GUGUR SELUAR DALAM YANG SEDANG DIPAKAINYA

KERANA GELISAH SALAKAN ITU AKAN MEWUJUDKAN

PENYATUAN SEMUA NEGARA ISLAM MENJADI EMPAYAR KHILAFIAH

MENJADI ANCAMAN MEREKA YANG TERBESAR

AKAN BERGULING-GULING RAJA AZAZIL

AKAN TERKENTUT-KENTUT TERCIRIT -BIRIT AZAZIL

KERANA CEMAS MEMIKIRI REVOLUSI JIHAD ITU

 

Di baitan yang lunak merdu ini, lahirlah satu istilah baru lagi iaitu:

“Kembara Kumulus Menghujani Jerebu”

ialah operasi rahsia mencari sumber Islam tulin

bagi menghapusi jerebu Islam dengan hujanan

sumber yang merupakan keluarga atau generasi nabi Muhammad

yang mewarisi kitab atau ilmu ISLAM yang asli

 

 

masih dalam bentuk prototaip. Sila lawati: http://funtasticko.net/hangat-satria-neo-r3-supercharged-edisi-lotus-renaut/ http://funtasticko.net/hangat-satria-neo-r3-supercharged-edisi-lotus-renaut/

masih dalam bentuk prototaip. Sila lawati: 

http://funtasticko.net/hangat-satria-neo-r3-supercharged-edisi-lotus-renaut/

Jika dapat menemuinya lalu melindunginya dari dikesan seteru Islam

ayuh mari kita lakukan kembara ini bagai  ku mulus yang bila

menjumpainya bagaikan hujan yang menghapusi kekaburan jerebu

menjadi cara terbaik barangkali untuk penghapusan mazhab dan perbalahan dan  perbezaan pendapat dalam ISLAM

Berkaitan Misi Rahsia “Kembara Kumulus Menghujani Jerebu”, operasi ini ialah mencari generasi nabi Muhammad yang hidup seperti kita. Maksudnya generasi itu mempunyai kad pengenalan, hidup bergaul dengan manusia biasa yang lain, bukan mencari generasi yang hidup secara luarbiasa, maksudnya yang hidup seperti eli inta da la urna iaitu seperti Imam Mahdi kerana Imam Mahdi tidak hidup secara biasa. Allah telah mengurniakan pelbagai keramat kepada Mahdi untuk memudahkan ibadat dan kehidupan beliau. Ini contoh keluarbiasaan Mahdi:

1= Tidak mempunyai kad pengenalan namun beliau dapat rezeki dengan izin Allah, walaupun tanpa bekerja. Walaubagaimanapun, Mahdi tidak mustahil atau mungkin bekerja sendiri seperti berniaga sendirian tetapi orang tidak tahu beliau ialah Mahdi. Tidak mustahil beliau akan selalu menyamar agar orang tidak tahu bahawa beliau ialah Imam Mahdi.

2= Mahdi tidak mustahil mendapat didikan daripada Allah tanpa perlu belajar dengan manusia. Ini contoh keramat atau mungkin semasa beliau hilang semasa beliau seorang kanak-kanak, beliau dipelihara oleh seorang wali Allah atau dididik oleh malaikat.

3= Beliau tidak memerlukan kenderaan atau rumah jika Mahdi mahu begitu kerana beliau tidak mustahil menjadi seorang wali Allah maqam insan kamil atau wali Allah yang bermaqam tinggi. Jika begini, bermakna beliau mempunyai karamah dapat berjalan di mana-mana di bahagian planet ini dalam tempoh beberapa saat kerana dapat berjalan di atas air atau di udara. Justeru dunia ini seperti rumah beliau, jika demikian. Beliau mampu pergi ke mana-mana yang beliau hendak. Tidak perlu ambil lesen memandu kereta, lesen helicopter atau kapal . Justeru, untuk dapat bertemu dengan Mahdi amatlah sukar kerana beliau selalu menyamar dan dapat bergerak ke mana-mana dengan mudah. Beliau dapat solat jumaat di mana-mana masjid di dunia dengan karamah beliau.

Walaubagaimanapun, jika ada orang yang cuba mencari generasi nabi Muhammad yang hidup secara luarbiasa seperti Mahdi, kita sebut ini sebagai “kembara unik cumulus”.

 

PERKATAAN SUPERCHARGED ADA DI TEPI BADAN

PERKATAAN SUPERCHARGED ADA DI TEPI BADAN

 

Inilah Proton Satria Neo R3 Supercharged

Inilah Proton Satria Neo R3 Supercharged

 

rupa bahagian dalam proton satria neo R3 supercharged

rupa bahagian dalam proton satria neo R3 supercharged

Lihat juga Frasa Yang Manisnya Manisan yang juga menjadi kandungan Baitan Yang Lunak Merdu!! atau klik :

https://dipersimpangankutubfrompioneerofdpk.wordpress.com/2015/06/01/gaya-pencetus-pencetus-style-in-frasa-yang-manisnya-manisan/

Advertisements

Prophet Muhammad Speak About The Best People!!

Today, 9 people from United States Of America, India, Italy, Japan, Paris, Rusia, England, Iran and Saudi Arabia arrive here. International Perfection Bestowal Hall [IPBH]. These nine people will get bestowal with name as “PERFECT PEOPLE 2014” from their Highest ruler. Leader of their government. They will get gold medal, special trophy ,made from special gem [various mixture type of gem].The cost for this special trophy can buy UNITED STATES OF AMERICA. TOO expensive!!! The special stage, waiting for perfect people 2014. A smart monkey be a spokesman of this bestowal ceremony.

Paris Helltone Teach me about English & How to be spokeman at this international hall

Paris Helltone Teach me about English & How to be spokesman at this international hall

The monkey, is Google, its name. Google now speak. Using microphone. “Ladies & gentlemen, now, from India, mr. Raj Chalk, please come to the stage, take your gold medal & trophy. Raj Chalk get “Perfect People 2014″ name reason he is the most handsome people in the world today. In 2007, at International Anal Competition, he won in that competition and got special name, that is The Owner Of Most Beautiful Anal In The World. Yes, the truth is Raj Chalk’s anal is the most beautiful.” Many people from whole countries arrive here and clap their hand. Some of them , scream “beautiful anal, most beautiful anal!! Congratulation!”. Mr. Raj Chalk direct smile and be very proud. He take his gold medal & trophy. ” Thanks for whole people in the world because vote my name as the trophy and gold medal owner, evidence get “Perfect People 2014”. Google speak again, “Next winner, from JAPAN, mr. Ultraman Kasogi, please come here. He won because he is the winner of International Fart 2014, at Tokyo, Japan. His fart is most melodius fart in the world.” When Kasogi at the stage, suddenly he fart accidentally. WHOLE PEOPLE LAUGHTER. They clap hand many times because his fart sound is very melodius. Heard like RHYTHMIC OF THE KING OF ROCK & ROLL’s song, Elvis Presley!

Peoples laughter repeatedly about that fart!

Peoples laughter repeatedly about that fart!

Google laughter repeatedly for Kasogi fart.

Google laughter repeatedly for Kasogi fart.

“Ok! Ok! TO Stop laughter! Thanks! And now, the next Perfect People 2014, come from Perancis, a doctor who are richest in this world today, Dr. Romeo. Whole hospital private at Perancis, Italy and England are belong to Dr. Romeo. He has enough money to buy north pole but his wife, Dr. Juliet forbid him to buy it. Waste money, honey, his wife advise him. Dr. Romeo agree and cancel his desire to buy it.” Dr. Romeo, now speak, “I think I want to buy United States Of America but if I do it, people of USA must move to Africa jungle and build their lives with lion, elephants, hyena….”. Audience reply,” We love lion but hate hyena because its face is look like you, Dr. ROMEO!!!” Google speak, “Ladies & Gentlemen, from Saudi Arabia, a very beautiful woman, AzZahraa, an actress, STILL single. She is The Most Beautiful Woman In the world today.” Audience silent. Because AZ ZAHRAA FACE astound them. Azzahraa direct smile and walk slowly to the stage. Her skin indeed very fair. High nose, eye like doll and beautiful lake, …. cause audience forget to clap their hand. After 3 minute, audience remember to clap. They clap their hand very loud and whistle “fewwiiitttt!!” repeatedly. Azzahraa smile until display her white and beautiful teeth. Google, a monkey, touch her hand and kiss his hand while Azzahraa still walk slowly. “The fifth winner is come from Italy. His body like superman. He is the strongest human being in the world today. His name is I Trust And Love You or ITALY. Okay, this merely my joke. RAMIA ALESANDRIA, please take your trophy,” said Google. RAMIA speak, “I ever defeat Hulk Hogan, Ultimate warrior,The Undertaker,Big show, Andre The Giant and superman many times.”

The next winner is come from England, Iran, Russia and USA. More detail information:

ENGLAND: Mr. Bon Bean is the Most clever people in the world. He has four Ph.D degree in science engineering, spaceship engineering, hospital engineering and architecture.

IRAN: Mr. Saddam Hussein is The Best International Police In The World. He kill 999 international terrorist in 168 hour.

RUSSIA: Mr. OBARMUM is The Most Genius People in the world. He can remember 999 new name after just know it.

USA: MARILYN is The Best Author In The World. She published 999 thick books in seven month.

HOWEVER, SAYING OF PROPHET MUHAMMAD; “The best person is who most afraid [to God]” . People who most afraid to Allah is people who has clean and fragrant heart, very good personality and always remember about DEATH!!!!!!!!!!!!!!!

 

— The Symbol Of U’ZLAH —

Semua Negara Arab! Ingat -/+1! By Panji-Panji Halimunan

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian Ke 31= Destroy any sharp Object on ground such nail

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

Peringatan Harian ke 32 = Measure.Add.strengthenit.

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube...

peringatan harian ke 33= investigate it & cover of tube…

SUATU ketika dahulu  kamu adalah bangsa yang senegara. Hanya ada satu Negara. Kemudian serangan dari Negara asing memusnahkan ibu Negara empayar Abbasiyah. Kitab-kitab dicampak oleh tentera bangsa monggol ke sungai sehingga berubah warna air sungai itu. Bangsa kamu dipotong hidungnya. Alangkah kejamnya keturunan monggol. Api yang marak menjulang tinggi, tidak padam berhari-hari. Kota kamu menjadi api .

Kemudian, kamu, wahai bangsa arab menjadi sangat lemah. Kemudian berlaku peperangan dan peperangan dan penjajahan-penjajahan oleh bangsa asing. Akhirnya, kamu berpecah-belah, menjadi Negara-Negara yang lebih kecil seperti sekarang. Kamu hanya bersatu di masjidilharam dan dalam OIC?? Cukupkah itu??

Buang atau tolaklah pembahagian atau perpecahan = -/.

Bersatulah kamu semua, bercampurlah menjadi satu Negara = +1!
Tetapi mesti guna system khalifah atau khulafa yang diredai oleh ALLAH S.W.T.

4 PEMIMPIN AJAIB KHULAFA AR RASYIDIN

Ohhh! mana boleh kami bersatu semula? Siapa yang akan layak menjadi khalifah, gabenor? Masalah bahasa resmi pula? Masalah adat? Perlembagaan dan ordinan serta akta kami berbeza dan bertentangan di antara Negara-Negara arab, jadi, bagaimana kami boleh bersatu wahai Pelopor Bintang Pertama Dunia? Kalau kami bersatu, USA, Israel, Nato, Rusia, England, China, Korea, akan serang kami kerana kami bersatu. Mereka tu dengki, tahu takkk????

Kalau kami bersatu, bagaimana dengan matawang kami yang berbeza? Bagaimana agihan pendapatan Negara akan diberi kepada kami? Dulu Iran dan Iraq berperang, tiada yang beri pampasan ? Engkau cakap senanglah wahai Panji-Panji Halimunan!!! Engkau tahu ke nak settle masalah-masalah ni?? Engkau bukan rasul, nabi, wali Allah, atau Imam Mahdi. Tak perlu engkau sibuk hal kami!!! Jangan jaga tepi seluar dalam kami!! Jaga seluar dalam engko yang berlubang busuk, 99 hari tak pernah basuh!!! Cakap tak semudah bikin!!! Ada faham?!!!

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni....

Rupa engko Pioneer udahlah buruk cam perangai ko jugok, Tak pelu engko sibuk bangsa arab!! Rupa engko lebih buruk dari muka gamba ni….

KALAU kami bersatu, bagaimana dengan mereka yang mempunyai kelulusan yang tidak sesuai dengan system pendidikan atau kelulusan Negara yang lain? Mereka, sama ada menganggur atau telah bekerja. Fikirlahhh!! Engko cakap senanglah.

Kalau kami bersatu, kami akan gaduh semula sebab kalau engko tengok sejarah-sejarah bangsa arab, mereka memang suka gaduh perang saudara. Kami ni ada darah keturunan orang suka gaduh macam itu. Penyakit ni bukan senang nak rawat. Mr.Bean pun tak boleh tolong kami. Akhirnya kami akan berpecah semula menjadi Negara-Negara yang terasing semula!!!

Terdiam engkoo??? Bisu-misu ko ye? Tak tahu nak jawab? Pergi balik nyonyot puting mak engko???

Sampai hati engkorang cakap macam itu pada akuk. Akuk cuma beri pendapat. Aku tak kuwasa memaksa engkorang. Itu Allah punya kuwase. Sebagai orang Islam, aku tentu gembira kalau engkorang semua bersatu, berpadu macam  zarah atom .

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

maafkan aku wahai bangsa arab kalau RTkel aku ni nyinggung perasaan engkorang le!

Sebelum kamu semua bersatu, mesti buat dulu draf kaedah untuk bersatu. Draf-draf mestilah dipersetujui oleh semua Negara arab. Yang paling penting, diredaiNYA. Jangan minta pendapat US atau USA atau pemegang kuasa veto dalam PBB. Pekakkan telinga. Mereka bukan faham atau suka dengan kesatuan dalam ISLAM, kekhalifahan. IMAMAH. Kalau mereka ugut, kamu ugutlah juga. Kalau PBB sekat ekonomi engkorang, masih banyak Negara ISLAM yang bukan arab yang hendak tolong ekonomi kamu. Negara arab pun bukan tak ada minyak dan bahan galian lain yang dapat berikan kekayaan. Fasal hutang kamu dengan bank dunia, lupakanlah sebab itu riba. Kalau negara kafir nak serang kamu, bersatulah kamu untuk menyerang mereka. TAK mustahil mereka takut. Mereka ada nuclear. Kamu pun kecut kote??? Bukankah cukup Tuhan sebagai penolong kamu. Solat hajatlah. Sejarah membuktikan ramai dan teknologi canggih peperangan belum tentu menjamin kemenangan kerana yang terpenting ialah kekuatan iman kamu kepada Allah.

Biarkan ulamak-ulamak di persimpangan kutub menentukan siapakah yang akan jadi khalifah dan gabenor atau khalifah yang dilantik oleh ulamak DPK ini yang menentukan gabenor. Jadi, masalah mazhab telah diselesaikan. Kemudian dalam draf itu lagi, eeemmm apa yeeee,,,……… aaaa….  mengenai masalah bahasa, bahasa arab yang mengikut bahasa al-Quran itulah yang paling baik jadi bahasa resmi engkorang semua. Yang KELULUSANNYA TIDAK GUNA BAHASA ARAB INI, baik yang dah kerja atau menganggur, kita beri mereka kursus percuma sahaja. Kalau nak ambil peperiksaan khas ini, lagi baik. Mengenai masalah adat, ulamak DPK akan bermesyuarat untuk menentukan adat yang mana bertentangan dengan ISLAM, itulah yang engkorang kena berlatih tinggalkan.  Mengenai tahap kelulusan yang tidak setaraf antara satu Negara arab dengan yang lain, kita, ehh kamu semua……hendaklah mempermudahkan cara, iktiraf sahaja semuanya sama, jika ada keperluan, buat sahaja kursus dan latihan percuma dalam jabatan atau di luar jabatan.

Mengenai agihan ekonomi, semuanya dibagi samarata. Tiap-tiap daerah dan zon sama rata. Jika ada kelebihan, kau semua bagi sahaja ke ibu kota , ibu Negara empayar baru arab yang kamu semua telah persetujui seperti yang ternyata dalam draf.

Masalah perbezaan matawang, agaknya kamu kena buat dahulu satu mata wang pengantaraan nilai untuk semua mata wang yang berbeza dalam Negara-Negara arab. Semua mata wang itu akan dinilaikan dengan mata wang pengantara. Dan akhirnya bila tiba masa yang sesuai, semua mata wang itu akan diistiharkan tidak digunakan lagi, tidak dicetak , sebaliknya kamu akan menggunakan satu jenis mata wang sahaja iaitu yang menjadi perantaraan itu.

Masalah kamu suka gaduh. Haiii macam budak kecikle engkorang. Masa baby dulu engkorang tak cukup nyonyot puting susu mak engkorang???? Dah tua ni, banyaklah ingat mati, berzikir tarekat untuk menjahanamkan sifat suka bergaduh itu. Penyakit marah moyang-moyang kamu semua bukan penyakit yang dapat berjangkit-jangkit melainkan kamu semua diberikan asuhan yang salah. KAMU kena cari asuhan baru. Ulamak-ulamak DPK di seluruh dunia akan mengasuh kerohanian kamu.

Dahle….aku asyik bebel dan leter pun, bukan engkorang tak bosan dengarnya??

OKLAH aku berambuslah dulu. UP UP AND AWAY!!! Macam superman pulak.

 

APABILA “Mata Ruh” Terbuka > Oleh Sinaran Iffah

andamasihadapeluangkeduawalauMUFLISghost3ghostghost1

Sebenarnya, karangan ini sesuai juga diletakkan dalam kategori “Penyaring Nostalgia”. Kisah-kisah yang akan diperkatakan di sini ialah kisah yang benar-benar terjadi. Ada yang mengatakan istilah hantu ialah bermakna jin yang dapat dilihat. Istilah Hantu raya, orang bunian, toyol dan lain-lain pula , ada ustaz yang mengatakan semua itu hanya difahami oleh orang melayu. Orang bunian dikatakan juga sebagai jin Islam. Hantu raya ialah istilah untuk jin yang dipelihara atau yang jadi sahabat , yang tinggal serumah. Hantu raya dikatakan dijadikan sebagai sahabat yang membantu menjaga harta tuannya (orang yang membela hantu raya). Dikatakan bila tuannya mati, hantu raya itu akan menjadikan anak tuannya sebagai tuannya yang baru, mungkin anak yang lebih tua. Toyol pula dibela agar mencuri wang orang lain dan wang curian itu diberikan oleh toyol kepada tuannya (pembela toyol).

Dahulu, dikatakan orang barat tidak mempercayai kewujudan hantu. Entah sejak bila , kini mereka telah lama mempercayai kewujudan hantu setelah ada orang barat yang dikatakan melihat atau bertemu dengan hantu. Disebabkan hantu ialah jin, maka dalil kewujudan jin boleh diperolehi dari al-Quran dan hadis shahih. Pada pendapat saya, tidak ada wujud alien atau makhluk asing di planet-planet. Sebab tiada dalil dalam al-Quran dan hadis yang saya tahu. UFO? Ada yang mengatakan UFO mungkin kenderaan perisik tentera Rusia. Mungkin UFO itu ialah gambar REKAYASA. Dengan menggunakan perisian tertentu, gambar hidup atau video pun dapat diubah dan direka. Gambar mati (gambar bukan video) lagi mudah direkayasakan.

Dahulu ada akhbar yang melaporkan bahawa AMERIKA bersiap-sedia mencipta senjata perang angkasa kerana mempercayai kewujudan makhluk asing. Mereka dikatakan bimbang jika planet bumi diserang oleh tentera dari planet lain (alien). Tak perlulah USA atau Amerika buat kerja bodoh kerana percaya cerita karut-marut itu. Makhluk yang dinyatakan dalam ISLAM , yang berakal dan bernyawa ialah malaikat, jin, manusia  dan yang bernyawa tetapi tiada akal ialah binatang. Mana ada alien dinyatakan? Bidadari syurga itu !!! Ya, ini sejenis makhluk lagi. Binatang penyiksa di akhirat. Ya!!! ini juga makhluk yang wujud , yang dinyatakan dalam ISLAM. Mana ada alien penyiksa penghuni neraka???

Kalau tonton filem seram yang kebanyakannya kini seperti tak seram , rasa di hati, banyak yang tak logik, mana hantu dapat berbuat begitu hebat dan begitu seram??? MALAHAN , saya sendiri tidak pernah lihat hantu dapat buat begitu , macam cerita fantasi sahaja. Apa yang saya pernah alami ialah:

1=Biasanya, diri akan terasa seram terlebih dahulu. Ini menunjukkan bahawa ada jin berdekatan dan mungkin akan menampakkan dirinya atau mengganggu

2=Jin itu tidak berdaging kerana tubuhnya kelihatan seperti bayang-bayang. Biasanya dalam bentuk bayangan berbentuk manusia yang lutsinar , yang tembus pandang. Dapat lihat ada apa disebalik bentuknya. Warna bayangan itu biasanya jernih kekelabuan sangat cerah tetapi bahagian tembus pandang atau lutsinar memang luas. Kekelabuan itu seperti pada garis bentuk tubuhnya yang seperti bentuk manusia. Ada juga garis bentuk mata, hidung, mulut, rambut, telinga. Ada jin yang bergaris bentuk yang kelihatan berbaju labuh seperti baju tidur, yang bila berjalan, kelihatan terangkat setengah kaki dari paras tanah dan masa berjalan kelihatan pakaiannya itu bergerak-gerak seperti ditiup angin. Ada juga bayangan berwarna hitam pada ketika bilik telah dipadamkan lampu tapi cahaya luar yang memasuki bilik itu membolehkan bayangan hitam itu kelihatan berbentuk manusia dan bergerak-gerak , berjalan.

3=Jin itu dapat berkata-kata dan mengeluarkan bunyi seram seperti bunyi binatang karnivor yang marah.

4= Jin dapat menyentuh tubuh kita. Terasa seperti berdaging, seperti tangan manusia bila jin menyentuh kita, seperti mengurut-ngurut, menumbuk, menggeletek dan lain-lain

5=Juga terasa seperti darah tersirap, seperti hujung ibu jari kaki terasa seperti sedang dihisap . Kesan lebam kebiruan pada tubuh mungkin wujud selepas bangun atau terjaga dari tidur. Ini mungkin menandakan jin telah menghisap darah kita.

6=Jin dapat menyerap ke lantai , masuk ke dalam lantai, malah dapat menembusi pintu dengan mudah.

7= Jin dapat menjelma menjadi tupai dan ular. Malah berdasarkan hadis, jin dapat juga berbentuk lain seperti menjelma menjadi anjing. Menjadi anjing dan ular ialah bentuk kesukaan jin.

8= Jika kita membaca doa dan ayat suci, memang tiada gangguan atau gangguan jin akan hilang.

9= Jin memang dapat mencuri wang

10= Jin dapat menyebabkan seseorang itu mimpi waktu siang atau tertidur secara tiba-tiba lalu bermimpi segera.

Jin dapat menjelma menjadi manusia yang berdaging!!! (bukan lagi dalam bentuk bayangan!!!). Ini dilihat oleh dua orang sepupu saya yang menangis kerana ternampak tok lelakinya dalam bilik air luar rumah padahal tok lelakinya telah dikebumikan. Nampaknya jin itu menjelma menjadi arwah datuk saya itu.

Toyol-toyol  yang pernah saya lihat , berbentuk bayangan budak kecil berkepala botak. Ada juga jin dewasa berbentuk bayangan wanita berbaju labuh atau berbaju tidur yang labuh, yang kelihatan bentuk wajahnya, mata, hidung, mulut, dahi, rambut, dagu, pipi. Macam rupa manusia. Tidak ada gigi taring atau siong terjulur keluar dari mulut dia. Tiada tanduk. Saya tak pernah melihat jin bertanduk atau bersiong atau bertaring keluar dari mulut!!! Tiada jin berkulit menggerutu atau bersisik atau berbiji-biji pada tubuhnya . Saya tidak pernah lihat seperti itu!!!

Saya juga pernah dengar jin ketawa dekat telinga saya. Ketawa tidak henti-henti walaupun saya menjerit . Pernah juga jin berkata-kata sesuatu , saya mendengar tetapi jin itu tidak kelihatan. Seperti jin yang ketawa, itu juga tidak kelihatan.

Apa yang saya nampak (jin atau hantu) membuktikan kebenaran AGAMA ISLAM, membuktikan kebenaran AL-QURAN dan membuktikan kebenaran hadis, membuktikan bahawa TUHAN YANG MEMANG WUJUD HANYALAH ALLAH S.W.T  dan AGAMA YANG BENAR HANYALAH ISLAM. ALLAHUAKBAR!!!!!!

YES, now we can go home!!! Click here to go home….