ProphetMuhammadSpeakAboutRichPeople:

IwillBeMostCrazyPeopleInTheWorldFromNowBecauseBeTooHappyDueToIhaveManyMoney!! hahahahahaha!!!

IwillBeMostCrazyPeopleInTheWorldFromNow!

Money oh money…. Richard Millionaire [RM$] HAS 100 BIG COMPANIES, at whole part in this world. He had 100 very beautiful wives, 100 supercars, 100 helicopters, 100 bungalows, 100 small island belong to him.

Surely, we treat he is very lucky man, very happy and had perfect life? He always laughter and will laughter again after last five minutes because be very happy be due to had many money. But, one day he could not laughter again, because his stomach will be sick if laughter. He also get bad news about his companies. About profit become more decline. Direct declining everyday, every minutes. This incident force him sell his helicopters, supercars, bungalows and his island. Also force him to divorce his wives. But he still has one very big bungalow, one helicopter, one supercar and one big company but no be owner of island. He always in grief. Come to grief everyday. But he still a millionaire and rich. Many new problems come to his life every 300 second. Hence, he, sometimes get stress and cause he scream loudly. What he said in his screams? The answer is ” I WILL BE MOST CRAZY PEOPLE IN THE WORLD FROM NOW!” Conclusive, he is not happy man.

Look at that poor man. He also always scream loudly in his grief because no have money to buy his underwear. He only get naked 100%. He ask Tarzan, ” Can you lend me your clothing , please?” Tarzan reply, ” Only this clothing I have. If I lend it to you, IS MEAN I Naked 100% like you. My monkey mum forbid me lend it to you. Sorry again”.

Now, look at other poor man, his name Poorly. Poorly ride his old horse to his office. He have not enough money to buy car, although very old and very cheap car. He never has wife. He still a single. Still youth. However, he always get what he want such enough food, beverage & many other  habitual things we need in our lives. So, he always feel “cool” and happy. However, he still direct make better effort to increase his income. He was very diligent to increase his income. Because be more rich is not a sin.

So, what is real richness meaning? The real richness meaning is what prophet Muhammad speak about it. Saying of prophet Muhammad: ” People who rich is people who rich in his soul”. Soul richness? What is that? Heart richness! This is the answer. But what is the real meaning of heart richness?

Heart richness is mean you have good personality, good behaviour, good characteristic, good habitual. Allah did not look at your richness or money or your properties, but Allah look at your heart. Is there any black dot at your heart or not? How many black dot you have? Is there any white dot at your heart or not? How many white dot you have?

What black and white dot? Black dot is your sin, your bad habitual or behaviour. White dot is your good deed, your good habitual or behaviour. When you make one sin, hence, one new black dot exist at your heart but you cannot see it although you operate your body or use microscope. If Allah accept your repent, black dot will be something vanish.

That millionaire often worry about his future because his company income is not more increase but POORLY accept whatever GOD give to him, accept with calm heart, and still be patient and direct say thanks to his God although sometimes he never have any money. He direct pray and diligent and patient although 100 misfortune happen to him. So, he direct happy and happy. This is real richness. Because what we hope from richness is happiness in the world and hereafter. God only give real happiness to people who obedient to GOD. Obedient cause heart richness. Heart richness cause happiness at this world and hereafter. Happiness at heaven, is mean become rich people at heaven, get whatever he want, free of charge!! Full free.

jutawanbayibayikayajutawanbayijutawan

If you WANT TO get millionaire life without make any job, please search secret meaning [= as secret code] at one short story. The title of this short story is ” Selamat Datang ke Model Kerajaan Di Persimpangan Kutub”. But it is better if you be a muslim , first. The secret meaning is not what you read, also is not like what you quick understand BUT IS WHAT IS REAL MEANING WHICH “HIDE IN ANY MEANING THAT YOU QUICK UNDERSTAND!!” May you get the real meaning when your age is 99 years old 99 days 99 minutes 99 second!

The Symbol Of U’zlah

Advertisements

Dosa Kecil Tiada Menu?? By Sinaran Iffah

Peringatan harian ke 45= Print any receipts with your printer. Cetak sebelum dakwat cetakan hilang diserap haba matahari.

Peringatan harian ke 45= Print any receipts with your printer. Cetak sebelum dakwat cetakan hilang diserap haba matahari.

 

 Peringatan Harian ke 46=SolatHajatAboutMum. Mum I love You Very Much!

Peringatan Harian ke 46=SolatHajatAboutMum. Mum I love You Very Much!

 

Peringatan Harian ke 47= Help Your Mum.

Peringatan Harian ke 47= Help Your Mum.

 

SAYA telah terlalu tua tapi saya tidak pernah tahu apa yang jadi dosa kecil. Dosa kecil , tak pernah disenaraikan dalam al-Quran. Dalam hadis? Ada yang mengatakan orang-orang sufi menganggap semua dosa adalah besar. Mungkin kerana memang tiada pernah ISLAM menyenaraikan apa yang jadi dosa kecil?

Dikatakan dosa kecil dapat hapus hanya dengan mengambil wuduk. Tetapi jikalau berbuat dosa besar, ada beberapa keadaan, seperti:

 

1= Kalau dosa itu ada kaitan dengan manusia, kenalah juga meminta maaf kepada manusia itu. Jika hanya meminta maaf kepada Allah, dosa itu dikatakan tidak akan diampuni. Orang yang hidup pada zaman nabi Muhammad masih hidup, ada yang mengaku berzina, maka mereka telah dihukum sebat 100 kali, ada juga yang telah dihukum rejam sampai mati. Ini supaya mereka tidak dikenakan siksaan di akhirat kerana telah menerima hukuman di dunia lagi. Orang yang mencuri , hukuman potong tangan.

2= Kalau dosa itu tiada kaitan dengan manusia, dosa diri sendiri, kenalah minta maaf kepada Allah dengan taubat nasuha juga. Ada yang mengatakan jika selepas bertaubat itu, tidak lagi melakukan dosa itu dalam tempoh yang lama, bermakna taubat itu telah diterima oleh Allah atau maksudnya dosanya telah diampuni oleh Allah. Dalil apa yang digunakan untuk mengatakan begini?

3= Kalau dosa itu ada kaitan dengan makhluk bernyawa lain yang bukan manusia? Anda perlu minta maaf kepada binatang itu? Fahamkah binatang itu apa yang anda katakan? Jangan harap TARZAN akan mengajar bahasa binatang kepada anda kerana tarzan tak wujud!

Ada orang enggan memaafkan , mungkin kerana dia tak mungkin dapat mengikhlaskan pemberian maaf sebab masih marah. Jika begini, dah tak wajib minta maaf kepada manusia itu? Terus minta maaf kepada Allah sahaja?

Ada juga yang mengatakan tidak boleh menceritakan dosa sendiri? Kecuali dalam kes seperti berzina, curi, rompak, rogol, bunuh,…………..jadi murtad……???

Berdosa cari aib orang lain? Tetapi jika perlu siasat, TERPAKSALAH cari aib???

TETAPI MELETAKKAN KAMERA PENGINTIP YANG TERSEMBUNYI DI TANDAS AWAM, DI TEMPAT PERSENDIRIAN………. ADALAH SALAH PADA AGAMA ISLAM DAN PERUNDANGAN ANTARABANGSA DAN ITU TIDAK BERMORAL, TIDAK SOPAN, KURANG AJAR,……GILA,………….DAN…………..DAN…………………DAN…………????

Awas link di bawah ada aurat:

IMAGES FOR KAMERA PENGINTAI:

https://www.google.com/search?q=kamera+pengintai+kamar+mandi&tbm

=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-DNSUtLnF4_PrQfjlYCICQ&

ved=0CCgQsAQ&biw=1024&bih=515&dpr=1

LAMAN WEB FASAL KAMERA PENGINTAI:

http://www.kamera-pengintai.net/

 

Alangkah kejinya orang yang salah-guna kamera pengintai. Kita rasa nak bunuh lumat mereka???

CONTOH IMEJ KAMERA PENGINTAI:

Terpaksa beli alat pengesan kedudukan kamera pengintai dan pemusnah sistemnya??

Terpaksa beli alat pengesan kedudukan kamera pengintai dan pemusnah sistemnya??

 

kamera pengintai 2

 

kamera pengintai 3

 

kamera pengintai 4

 

kamera pengintai 5

 

kamera pengintai 6

 

kamera pengintai 7

 

Tiap-tiap yang banyak bermula dari sedikit? Tiap-tiap benda bermula dari satu benda? Manusia berasal dari Adam dan Hawa……. Dosa besar bermula dari……..?

Dosa kecil bila dibiarkan, akan bertambah-tambahlah “zarah-zarah” dosa itu , lalu menimbun , menjadi tinggi dan besar. Menjadi dosa besar. Jika tiada rasa dosa , mungkin itu kerana dosa itu seberat zarah tetapi yang seberat itu ialah dosa merogol , membunuh, murtad???? Bukankah maksud seberat zarah itu sebenarnya dosa kecil atau yang paling kecil??? Tanyalah Ustaz Di Persimpangan Kutub.

Kenapa Allah tidak memberitahu kepada manusia tentang apakah yang menjadi dosa kecil itu? Apakah “menu” atau senarai dosa kecil itu? Antara hikmah yang dapat saya fikirkan tentang mengapa dosa kecil itu tidak disenaraikan ialah:

1= Supaya manusia sentiasa mengelakkan diri daripada melakukan dosa kerana semuanya dianggap besar sebab tidak tahu apakah yang menjadi dosa kecil

2= Supaya manusia tidak menganggap yang kecil itu boleh diabaikan kerana yang besar berasal dari kecil. Manusia dewasa berasal dari kecil (baby)

WALLAHU’ALAM……………….

Ada yang mengatakan hukuman terhadap pembuat dosa itu dapat dibahagikan kepada yang berikut:

1= Hukuman yang dikenakan di dunia sahaja

2= Hukuman yang dikenakan di akhirat sahaja

3= Hukuman yang dikenakan di dunia dan di akhirat sahaja.

Dalil daripada al-quran dan hadis shahih? Contoh? Tanyalah ustaz DPKlaaaahh.

Api semasa kecil menjadi kawan, bila besar menjadi lawan. Hati yang kotor sedikit atau kecil kekotorannya, tidak mustahil menjadi lebih kotor kalbu rohnya dengan dosa-dosa kecil yang bertambah sehingga menjadi seperti bontot kuali yang hitam, sukar diberus, sukar dibuangkan kehitamannya.

Kesimpulannya, ada masanya perkara kecil itu menjadi besar???? Contoh?

Fikir sendirilah? Manusia sering menganggap perkara yang kecil itu tak mungkin jadi lebih besar, lebih penting, lebih bahaya, lebih………………………..???

Akhirnya bila datang bahaya itu, menangis sehingga buta dan berdarah air mata pun tidak menyelesaikan masalah. Jiwa terus merana dalam sangkar peranaan. SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TIADA GUNANYA??

TETAPI bukankah untuk bertaubat perlu ada rasa kesal dan sesal???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GEMPAR!!! USTAZAH BERMUKA PANTAT > Lipur-lara Waris Tamingsari

Wanita itu menyembunyikan diri dalam sebatang pokok yang sangat besar, yang jadi rumah dia sejak 7 tahun lalu. Pokok itu terletak di tepi sebuah bukit yang mempunyai saluran keluar air jernih bersih dalam lapisan tanah bukit itu. Air itulah yang digunakan untuk minum, mandi, memasak air, memasak makanan. Air lapisan tanah bukit. Arkitek mana yang mengubahsuai pokok itu menjadi rumah? Binatang yang dibelanya, honey badger. Binatang itu juga membuat bilik bawah tanah yang bersambung dengan dalam bahagian pokok itu. Pintu rumah batang pokok itu dibuat daripada papan yang kelihatan seperti bahagian batang pokok .

Ustazah Cipap tu duduk dalam batang pokok ni le.

Ustazah Cipap tu duduk dalam batang pokok ni le.

pokokbesar2pokokbesar1

AkuBeruzlahDenganUstazahCipapDalamPokokni.NakJoinKami?

AkuBeruzlahDenganUstazahCipapDalamPokokni.NakJoinKami?

badgerberkepala2

Atas satu dahan besar pokok itu ada pula sarang seekor burung . Burung itu pandai berkata-kata seperti manusia dan dikurniakan akal kerana hanya dialah binatang zaman nabi Sulaiman yang masih hidup dan dipanjangkan umur hingga ke zaman wanita itu. Burung itu menjadi sahabat wanita itu. Nama burung betina itu ialah BalqisBalqis suka menghiburkan wanita itu dengan puisi moden atau sajak.

Wahai si muka Faraj

Sampai bilakah persembunyian mu di sini?

Matahari pun melarikan ke barat

Purnama pula hilang di siang

Biarkan sahaja kata-kata manusia

bagai pekak dan bisu juga buta

Maka ustazah tersebut keluar dari pokok, membalas puisi itu;

Sudah takdir bentuk mukaku begitu

Bikin jiwaku meribut

Aku kemalu-maluan

Maka lari sembunyian

Balqis terbang ke tanah dan berkata:

Yang di kampung Yang di bandar

Solatnya  bagai budak hingusan

tiada larangan semua ya

Penasihat semua bisu geletaran

Beranikan dirimu Aku mengikuti 

Kampung itu , tempat kelahiran dia. Maksiat menjadi raja. Ingin dia  siasat. Wanita itu menutup muka dia dengan jilbab dan masuk ke kampung itu:

Yang bersyarah agama memakai hanya cawat

Yang mendengar memuji

Wartawan setengah tiang

Penonton kata bagus rancangan ini

Sebab syarahan menambah ilmu

Gaya ustaz bersyarah dengan tangan bagai menari-nari indah

Suara nyaring penuh perasaan

Sampai tidur kura-kura terjaga

Ustazah muka pantat tidak menyangka bahawa kampungnya sudah jadi begitu jahil dan berdosa. Dahulu dia selalu beri nasihat yang betul , ramai yang patuh tetapi ramai juga yang ketawa melihat wajahnya macam pantat dan berbentuk pantat!!!. Maka dia berhenti bersyarah dan melarikan diri  , beruzlah ke hutan berdekatan. Tinggal dalam batang pokok.

“Semua ini kerana pendidikan formal, teks di pusat pendidikan telah bercampur antara yang hak dan batil, yang benar dan salah, cacat pincang sehingga melahirkan siswazah yang berijazah cacat dan pincang ilmu pengetahuannya. Mereka tidak menyedari hakikat ini dan tidak percaya kewujudan kepincangan ini. Mereka bersyarah dengan syok sendiri dengan ilmu, rasanya semua pendapat dia betul kerana ada ijazah. Orang lain yang rendah kelulusan dianggap tidak mungkin lebih benar dan lebih bijak. Inilah anggapan yang salah. Pendidikan mereka diprogramkan demikian oleh pemerintah dan kerajaan dan  oleh yang menentukan teks dan sistem serta konsep pembelajaran itu. Pemerintah, kerajaan dan penentu yang jahil, pincang ilmunya, zalim dan bernafsu syaitan. Ibarat robot dan burung kakak tua, mereka yang berkelulusan ijazah ini bersyarah dan berkhidmat menurut dasar pengetahuan , pendidikan yang mereka terima. Lihatlah contoh di tv, ustazah yang bersyarah agama tetapi konsep aurat dia tak betul. Sepatutnya ustazah itu berjilbab. Muka ustazah dalam tv itu terdedah, ditambah pula dengan pemerah pipi, gincu. BERTAMBAH SESAT. Cik mesti betulkan masyarakat , orang kampung cik,” nasihat balqis kepada ustazah muka cipap. ????=….

Siswazah&MerekaYangberkelulusanIjazah&LainnyaKiniUmpamaRobotBurungKakaktuaKeranaPemahaman&PemikiranMerekaDijajahOlehpendidikanyangtelahdisuntikdenganracunDestroyWithPlus&Lainnya

ibaratROBOT+BURUNGKAKAKTUA,PARAsiswazah&Yangberijazah&lainnyaDijajaholeh

PendidikanYangDisuntikRacunDestroyWithPlus,Change,………….

“Esok ku datang lagi untuk membetulkan manusia. Tadi ku sangat terkejut ada yang bercawat dan macam-macam dosa yang pelik mereka buat hingga aku rasa nak pitam , tak bermaya untuk menasihatinya, jawab ustazah sambil membuka jilbab dia. Tiba-tiba terdengar suara kera, monyet, beruk, lotong yang kuat berulangan. Ustazah segera lari masuk ke batang pokok. “Hai balqis, aku malu, malu, malu….”. “Wahai sahabatku, mereka bukan mentertawakan wajahmu, dah memang bunyi kera, monyet, beruk, lotong begitu”.

Maka ustazah muka faraj pun berpuisi:

Baiklah selesai sudah kemaluan,

Namun si bayangan putih apakah tidak merampas

Jika lolongan di puncak bukit

Tanda kehadiran tiba-tiba

Malam pun memeluk suasana. Si muka faraj duduk diam dalam batang pokok. Menggigil. Bimbang ramalan dia berlaku. Balqis pula tidak berani berada dalam sarang. Dia masuk juga ke dalam batang pokok. Honey badger pula sedang tidur dalam lubang yang terletak berhampiran akar pokok besar itu.

Balqis mengintai di lubang halus pada dinding batang pokok itu. “Tiada benda itu datang. Cik ustazah , bukankah pandai baca doa? Ajarkan kepada saya”. Suasana tiba-tiba sunyi. Cengkerik pun tak berani bersuara. Di situ, benda itu bergerak perlahan-lahan. Bau busuk tiba-tiba. Cik ustazah memicit hidung dan menutup mulut. Balqis pula menutup paruh dia dengan kedua-dua sayap.

Mulut ustazah muka cipap bergerak-gerak, sambil dia mengintai lubang-lubang rumah dia itu. Bau semakin hilang. Benda putih itu terbang melayang ke atas pokok , melarikan diri. ” Saya rasa hantu itu dah pergi”. Ustazah mengangguk-angguk.

Sebenarnya pokok yang jadi rumah ustazah , Balqis dan Honey Badger itu ialah rumah hantu itu tetapi Mereka membuat pokok itu sebagai rumah juga kerana tidak menyangka pokok itu ada penunggu. Semasa mereka membuat rumah itu, hantu itu sedang melancung jauh ke sebuah pulau tempat pusat ilmu hitam. Hantu itu berkhidmat juga di situ dengan pengamal ilmu hitam.

syaitan3ghost3syaitan5

Pagi itu dengan berjilbab, ustazah muka cipap masuk ke kampung. Dilihatnya orang ramai bertelanjang. “Kenapa kamu bertelanjang macam toyol? Tak malukah?!!”  Ohh cik ustazah dah lama tak berjumpa. Sejak melarikan diri ke hutan. Sejak bila cik ustazah pakai jilbab pula. Tahu tak pakai jilbab itu panas, nanti kena demam panas pula .Cik ustazah pakai jilbab, tutup muka, dah macam ninja pula. Ninja turtle pun tak pakai tutup muka, ha ha ha ha….  ” Aku lebih takut panas api neraka. Wahai toyol bogel, siapa yang ajar kamu semua halal bertelanjangan?” . Mereka menunjuk kepada seorang ustaz yang tidak berpakaian tetapi berserban dan pakai cawat sahaja. “Jadi ustazlah yang mengajar ya?”  “ooooOOO ustazah dah kembali. Aku lebih alim dan pandai daripada kamu wahai simuka pantat. Jika telanjang tetapi tidak berniat untuk melancap, menggoda, merogol, berzina, maka halal tau!!!”  ” Kamu semua betul-betul dah gila, sesat dan menyesatkan. Aku akan pergi meninggalkan kamu sebelum bala menimpa kampung ini!!!!”. Ustazah lari ketakutan sambil diketawakan penduduk kampung dan ustaz yang jadi penghulu atau ketua kampung itu. Nama kampung itu ialah CIPAP PANAS.

Balqis sedang menonton tv, rancangan realiti , yang berlaku secara langsung dari istana raja Mahdewa yang terletak tak jauh dari sini melalui laptop.  Laptop itu menggunakan pengecas yang bersambung ke sumber kuasa yang menggunakan sel-sel kering. Ada masanya, Ustazah Cipap akan masuk ke kampung untuk melihat-lihat rumah dia yang ditinggalkan yang jadi stor bekalan am. Dia juga mungkin pergi ke pekan – pekan kecil berhampiran melalui jalan hutan dengan menunggang seekor harimau hitam iaitu jin Islam yang jadi sahabat dia. Raja Mahdewa, telah mangkat, maka seorang pengawal istana diarahkan memegang pedang yang hujung pedang itu menyentuh lantai istana dan pengawal itu diwajibkan membongkok sedikit sambil kekal memandang lantai. Berjam-jam pengawal itu begitu, sebagai adat menghormati raja yang mangkat. Rancangan tv tersebut dipancarkan ke seluruh alam . Monyet-monyet di Afrika ketawa melihat adat yang bodoh dan gila itu. Tarzan yang tak  berapa pandai pakai seluar dalam pun ketawa terhihihi macam pontianak.

ThisMonkeySaidToMeThatmanyPeoplesMakeTheirLifeLikeCrazyParrot(=obedientWithoutGoodRealization!!)

ThisMonkeySaidToMeThatmanyPeoplesMakeTheirLifeLikeCrazyParrot(=obedientWithoutGoodRealization!!)

Kalaulah pengawal itu nak kencing atau berak, terberak, terkentut, bukankah malu seluruh istana??? Itulah yang dikatakan ustazah yang menonton tv itu. “Begitu juga adat letak bunga di tugu peringatan pahlawan, kemudian berbaris semua tentera menyanyikan lagu tentera dan kemudian mereka dalam keadaan berdiri berbaris , diam maacam patung , menunduk sedikit kepala di hadapan tugu peringatan. Ada ulamak kata ini bidaah sesat haram, seperti pemujaan yang berunsur syirik . Adat yang bodoh, keterlaluan dan gila!!!”  Ustazah menjerit. “Nampaknya mereka berdegil ya ustazah? Kampung Cipap Panas akan menerima bala,”kata Balqis.

“Wahai penduduk KAMPUNG CIPAP PANAS, janganlah kamu terpengaruh terhadap amaran daripada Ustazah Cipap kerana aku, Ustaz Cawat lebih tinggi kelulusan akademik. Aku lulusan Ijazah Phd dalam bidang keagamaan ISLAM, Ustazah cipap itu cuma lulus peringkat sijil sahaja. Jadi, mustahillah fatwa dia lebih benar daripada aku “. Semua penduduk kampung Cipap Panas mengangguk-ngangguk.

“Sahabatku, semua penduduk menyokong ustaz cawat. Bagaimana kita hendak menghapuskan bidaah ini semua?”  “Aku ada idea, Balqis. Panggillah Hitam datang ke mari.” Maka, burung kecil itu terbang ke arah Kampung Cipap Panas. Semasa terbang itu Balqis terbeliak mata bila memandang ke bawah. Wanita tua berjalan berbogel. Payu dara memanjang , tidak tegang lagi bergerak-gerak menari-nari seperti ponggong-ponggong wanita-wanita tua yang berjalan ke sana-sini di pasar sehari di kampung itu. Wanita- wanita muda pula dengan payu dara tegang, berbulu lebat di faraj, lebih 40 hari tak dicukur. Jin-syaitan mengecil diri bergayut-gayut di bulu-bulu itu, bermain-main. Sebab itu ada ramai wanita yang menggaru-garu bulu sebab jin syaitan telah menabur bakteria pada bulu kemaluan mereka. Yang lelaki pula berjalan kaki dengan “pistol bawah” yang tegang tak sudah-sudah. Bahkan ramai lelaki dan wanita, berzina di kampung itu di semak-samun, tepi jalan, dalam kebun, di masjid waktu pagi malam, di tandas, malah di atas kubur pun. Fatwa terbaru ustaz cawat ialah boleh berzina dengan syarat tiada unsur pemaksaan dan dengan syarat jangan sampai mengandung dan zakar dan faraj mestilah bersih dari kuman dan penyakit!!! Lagi satu syarat , nak main itu mestilah di tempat yang tidak dapat dilihat orang. Bahkan sumbang mahram pun dibenarkan oleh ustaz Cawat!!! Klik….=???

sarang

Si burung terhantuk satu dahan besar kerana asyik memerhatikan tingkah-laku orang ramai yang berbogel macam toyol botak. Hantukan itu sangat kuat, menyebabkan Balqis terjatuh ke bumbung satu rumah. Si burung beristighfar. “Inilah akibat melihat perkara haram“, bisik hati si burung. “Eh ini rumah ustazah cipap. Hitam ooo Hitam!!! Ini aku Balqis, atas bumbung. Ustazah nak kamu pergi berjumpa dia sekarang!!!” Hitam, si harimau hitam yang beragama ISLAM tinggal di rumah ustazah, menjaga harta ustazah. Pencuri tak berani menceroboh rumah ustazah sebab nampak hantu. Sebenarnya hantu itu ialah jin Islam ini.

inilahJinIslamYangJadiTemanUstazahCIPAP

inilahJinIslamYangJadiTemanUstazahCIPAP

Pagi itu orang ramai berkumpul berdekatan dengan rumah ustaz Cawat. Ustaz Cawat sedang duduk di kerusi yang diperbuat daripada emas, di beranda rumah dia dengan cawat yang ditempah khas, diperbuat daripada permata emas. Lama mereka menunggu. Mereka memandang sekeliling. Masih tak datang. Dia takutkah? “Ustaz, saya nak masuk ke bilik ustaz, saya nak melancap, bolehkah?” Ustaz itu memandang seluruh tubuh wanita yang telanjang 100% tidak berpakaian. Mata gatal ustaz asyik memandang tubuh wanita itu tanpa berkelip. Wanita itu tersenyum-senyum dan orang ramai pula bersorak “bolehlah ustaz! Bolehlah !” berkali-kali. “Tidakkah kamu semua  ingat fatwa terbaru aku?” ” Fatwa apa ustaz?” Orang ramai kelihatan saling pandang memandang di antara mereka dan ramai juga yang berbisik-bisik. “Sesiapa wanita yang ikhlas bersetubuh dengan seseorang guru agama, segala dosanya akan diampuni, bersih bagai bayi. Inilah hadis shahih Bukhari. Jadi, kamu , wahai wanita, hendak melancapkah atau hendak main dengan aku?” “Saya nak main ustaz!!” “Wow!! orang ramai menjerit kesukaan” . “Tetapi tak boleh sekarang, sebab kami semua sedang menunggu ketibaan ustazah kampung Cipap Panas. Kalau kamu tak sabar pergi merancap DULU , LEKAS!!  Selepas aku dapat mengalahkan ustazah, barulah kamu boleh bersenggama dengan aku”. Tiba-tiba wanita itu berlari naik tangga beranda dan masuk ke dalam rumah, ke sebuah bilik bagai dikejar hantu. Orang ramai ketawa terbahak-bahak . Ustaz senyum memanjang.

ustazah Cipap ke ni?

ustazah Cipap ke ni?

Suria makin mencondong ke barat. Suasana sunyi sepi. Sekalian mata memandang ke arah dua manusia. Seorang bercawat, seorang lagi berjilbab. “Ingat, kamu semua telah berjanji bahawa jika aku menang dalam pertandingan ini, kamu semua akan mempercayai dan mentaati perintah aku dengan ikhlas dan sepenuh hati. Kamu juga telah berjanji tidak akan memanggil aku sebagai ustazah Cipap lagi tetapi memanggil aku dengan nama aku atau dengan gelaran ustazah Jilbab. Dan nama kampung ini juga akan diubah kepada nama Kampung Hijrah.” ” Ya, kami ingat dan kami tidak akan bermain-main dengan janji kami”.

Seorang lelaki tua berperut buncit, dengan bulu dubur dia panjang dua belas inci mengambil mikrofon dan berkata, “Sila ustaz memulakan perlawanan”. Ustaz cawat  segera melaksanakan arahan hakim pertandingan yang telanjang bulat itu. Nampak kurap besar di kedua-dua ponggong hakim itu. Maka ustaz pun menunjukkan kebolehan dia merancap di hadapan orang ramai. Ustaz tu kata, boleh merancap demikian jika untuk membuktikan kebenaran. Dalam pertandingan itu , ustaz itu akan merancap selama 8 jam tanpa henti . Orang ramai bersorak-sorak memberikan galakan kepada ustaz cawat . Mereka mengharapkan ustaz menang dalam pertandingan ini. “Ya! Ya,ya, lagi ustaz, ya laju lagi ustaz, lancap laju laju lagi, Wow! kote ustaz berkuasa turbo !!! Ha ha ha haaaa!!!  Untuk memeriahkan lagi suasana dan lebih memberikan semangat kepada ustaz untuk menang, orang ramai yang bertelanjang bulat, lelaki dan wanita, muda, tua, kanak-kanak dan dewasa menyanyikan lagu “Ya habibi  Ustaz Cawat”. Irama lagu ini sama seperti lagu P.RAMLEE dalam filem Ali Baba dengan 40 orang penyamun . Dengan gaya tarian seperti penyamun dalam filem itu, semua penduduk yang berbogel macam toyol menari-nari dan menyanyikan lagu itu dengan alat-alat muzik yang digunakan. 

 

MARILAH KITA NYANYIKAN LAGU INI BERSAMA-SAMA??=

Wahai ustaz cawat yang banyak bulu di badan

Macam monkeylah  babun  dan gorilla

Banyak lancap ratus ribu orang rasa hairan

Kote Ustaz macam Turbo dan banyak mani

 

Wahai ustaz cawat bijak dan lawa

Banyak fatwa mulia bijaksana…

Ustaz cawat…. ahhh

kepada gadis muda dinyonyot dengan suka

kepada orang tua diraba juga

 

ya habibi ustaz cawat.. ya habibi ustaz….

ya ustaz cawat ya ustaz cawat…

ya habibi ustaz cawat, ya habibi ustaz cawat

ya ustaz cawat ya ustaz cawat

 

Marilah….a…orang-orang kampungku Cipap….!

Bogel telanjang tari nyanyi ria

 

 

Lagu di atas telah dinyanyikan oleh penduduk kampong Cipap Panas mengikut  gaya lagu P.RAMLEE iaitu lagu YA HABIBI ALI BABA.

Wow! ustaz berjaya melancap sehingga jam 9 malam. Perut buncit menjerit, “Ya! ustaz berjaya merancap selama 8 jam, 1 mata diberikan untuk ustaz. Sekarang dijemput ustazah cipap menunjukkan kebolehan istimewa yang dapat dianggap lebih pelik oleh orang kampung supaya markah ustaz itu ditolak dan diberikan kepada ustazah muka cipap”. “Wahai semua hamba Allah, saya akan membuktikan bahawa saya dapat membuat perkara yang lebih pelik daripada ustaz cawat ini.  Saya akan masuk ke hutan dan kembali segera sebelum jam 9.20 malam dengan membawa seekor binatang merbahaya yang berjaya saya belasah dia hingga pengsan.” Ustazah cipap berlari ke hutan dengan membawa lampu suluh yang sangat besar dan kuat cahayanya.  Orang ramai menjerit kehairanan . Ustazah kembali dengan seguni yang diseret.  Guni itu dibuka. Orang ramai pergi mengelilingi ustazah. Wah ustazah berjaya membelasah seekor harimau kumbang!!! Maka ustazah dapat satu markah dan ustaz kosong mata. “Sekarang, ustaz akan menunjukkan kebolehan terakhir dia. Jika ustazah dapat membuat perkara yang lebih pelik daripada kebolehan kedua ustaz ini, maka ustazah menang”. Ustaz pun makan benda-benda yang dikatakan dapat menyebabkan pemakannya asyik terkentut-kentut. Namun setelah habis makan, ustaz itu tidak terkentut pun walaupun jam dah pukul 11 malam. Tiada bunyi dan bau kentut. Perut buncit pun beri 2 mata kepada ustaz. Orang ramai mengucapkan tahniah kepada ustaz. Ustazah muka Cipap (=Pantat=Faraj=Kemaluan wanita) pula diminta menunjukkan kebolehan. Ustazah mengangkat kedua-dua tangan seperti orang yang nak berdoa. “Wahai Tuhanku, datangkanlah seekor burung yang faham apa yang ku ingin katakan”. Tiba-tiba datang seekor burung . Burung itu terbang ke tanah. “Wahai burung, siapakah Tuhan kamu”. “Allah ialah Tuhan saya”. (…..=……!)

ThisIsTrueJilbab/PurdahWhichGODcommandWomenmustWearIT.Other,likeWearThatHaveNoCoverFACE,HAIR,BODY,HAND,NECK,LEG...ARE not jilbab/purdah/niqab.

ThisIsTrueJilbab/PurdahWhichGODcommandWomenmustWearIT. Aku nak kahwin dengan orang yang pakai jilbab?????

ABOUT THIS IMAGE= Other fashion/clothes are not jilbab/purdah such wear tudung but have no cover the face is not jilbab/purdah/niqab.

Beberapa minggu kemudian, kampung itu telah banyak berubah. Orang lelaki memakai jubah, sering bawa biji tasbih, berserban. Wanita pula memakai jilbab. Namun ustazah tetap suka tinggal dalam batang pokok di hutan berdekatan kampung Hijrah. Jin Islam itulah yang selalu menggantikan ustazah untuk mengajarkan agama ISLAM Tulin KEPADA penduduk kampung. Terimakasih kepada Si Hitam yang berpura-pura pengsan dan kepada burung zaman Nabi Sulaiman yang terlibat dalam  pertandingan itu. USTAZ CAWAT telah dihukum murtad dan telah dihukum bunuh kerana tidak mahu bertaubat dan enggan mengakui fatwa dan kefahaman dia tentang ISLAM itu adalah sesat dan menyesaatkan.  Harimau Kumbang itu menjelma menjadi seorang yang kelihatan seperti syeikh atau guru tarekat. Jin itu juga TELAH dilantik menjadi Penghulu atau ketua kampung HIJRAH. Walaubagaimanapun tiada seorang pun yang tahu bahawa “syeikh” ini bukan manusia, tetapi ialah jin ISLAM dan pelajar ustazah Jilbab.  Jin ini sebenarnya berjantina wanita (jin perempuan) tetapi dapat menjelma menjadi lelaki dan bersuara lelaki. Nama jin ini sebenarnya ialah Nurul Izzah Rosmah binti NAJIB PI-EM!!! Bila dia menjelma menjadi syeikh, jin ini menggunakan nama IDRIS Zulkarnain.

Penduduk kampung Hijrah dan kampung-kampung sekitarnya yang juga telah bertaubat menyangka USTAZAH JILBAB seorang wali Allah kerana doa beliau meminta Tuhan mendatangkan burung yang dapat memahami kata-kata manusia dikabulkan. Justeru, ramai kerap datang ke rumah ustazah untuk meminta ustazah berdoa untuk kepentingan mereka menyebabkan ustazah tak cukup rehat dan tak selesa. Ramai yang meminta ustazah mendoakan mereka untuk hal yang pelik dan mengada-ngada seperti minta didoakan : dapat pergi ke planet Pluto, dapat kahwin dengan alien, dapat jumpa malaikat Jibrail, dapat tengok Tuhan masa di dunia lagi, dapat berbulan madu di MATAHARI SAMBIL MENYANYI LAGU HINDI SEPERTI DALAM FILEM BOBBY!!, MINTA buah zakar dia berubah jadi pantat tembam dan lain-lain yang buat ustazah jilbab sakit kepala, pening memikirkan permintaan aneh orang ramai.  Justeru, beliau lebih kerap berada di hutan, hidup dalam batang pokok. Tiada yang tahu dia tinggal di dalam batang pokok. Pernah banyak kali orang cuba mencari dia di hutan. Mereka menyangka ustazah buat rumah atas pokok. Semua cubaan itu gagal. Maka orang ramai malas mencari lagi.

Jin ISLAM itu juga belajar agama dari syeikh-syeikh tarekat yang datang dari negeri Arab kerana berdagang di kampung Hijrah dan lain-lain. Ustazah Jilbab JUGA mempelajarinya, tetapi melalui jin ISLAM itu. Balqis juga mempelajari Tarekat dan kesufian. Sekolah-sekolah tarekat dibina dengan banyak di kampung, pekan dan bandar-bandar. Walaubagaimanapun, golongan dan keturunan RAJA tetap dengan kesombongan, menganggap merekalah ketua agama negeri atau khalifah padahal sistem pemerintahan mereka bukan sistem kekhalifahan atau Imamah, malah mereka memfaraidkan jawatan raja dan sultan. Hal ini telah difaraidkan (=ini bidaah sesat haram) oleh mereka  selama berabad-abad hingga sekarang, zaman ustazah jilbab hidup. Ini bidaah sesat yang haram. Malah raja-raja dan keluarga diraja malas hendak mempelajari agama ISLAM TERUTAMA bidang agama seperti kesufian. Sepatutnya dan memang wajib, ulamak yang layak menjadi imam (pemimpin) wajib dilantik menjadi khalifah . Makna khalifah ialah pengganti Nabi Muhamad sebagai Pemerintah negara atau kerajaan.  Justeru, tentulah orang yang nak jadi pemerintah tertinggi atau khalifah mestilah diambil dari kalangan ulamak yang berkelayakan.Tidak boleh melantik raja atau sultan yang bukan ulamak menjadi pemerintah negara atau negeri.

Maka tidak hairanlah bila semua makhluk telah binasa kerana kiamat, Allah berfirman: “Di manakah Raja Yang Sombong”.

Kisah Ustazah Jilbab dengan burung yang faham kata-kata manusia dan pengaruh beliau dalam mendidik bangsa serta menghapuskan bidaah sesat sehingga melahirkan masyarakat berserban, bertasbih, berjilbab di bandar-bandar, kampung-kampung telah menyebabkan pihak istana merasa kagum. Kisah kewalian ustazah jilbab yang dikatakan masih dara, tak pernah berkahwin itu menarik hati seorang putera raja. Maka putera raja itu menghantar rombongan untuk meminang ustazah jilbab. Putera raja tak peduli tentang wajah ustazah itu yang dikatakan macam cipap kerana putera raja itu lebih berminat tentang kewalian ustazah itu. Rombongan itu telah tiba ke kampung Hijrah. Ketua kampung, Syeikh Idris Zulkarnain mengatakan ustazah jilbab tidak berminat lagi tinggal di kampung ini dan telah mengambil keputusan untuk kerap beruzlah sahaja di hutan dan beliau tidak tahu di mana rumah ustazah itu di hutan. Putera raja sangat kecewa dan sedih. Beliau memerintahkan tentera berkuda dan utusan peminangan masuk ke hutan untuk mencari rumah ustazah itu. Berbulan-bulan usaha mencari itu diteruskan. Namun tetap sia-sia juga.

Beberapa tempat, kampung dan bandar telah bersepakat untuk menghantar utusan ke istana raja mahkota alam, raja yang menggantikan raja mahdewa. Utusan itu datang untuk menyampaikan surat daripada seorang ulamak tarekat yang mewakili ulamak-ulamak lain termasuklah ustazah Jilbab. Surat itu bertaip seperti berikut:

“Dengan nama Allah Yang Maha PEMURAH Lagi Maha Pengasihani. Saya , mewakili beberapa ulamak terkenal di negeri ini meminta pihak istana menyerahkan pemerintahan kepada golongan ulamak kerana Islam telah mewajibkan bahawa golongan pemerintah haruslah daripada kalangan ulamak yang berkelayakan menjadi imam atau khalifah. Hanya sistem khalifah diredhai oleh Tuhan. Terimakasih jika tuanku menuruti perintah Allah ini. Sekian. Daaripada Syeikh Idris Zulkarnain, Penghulu Kampung Hijrah.

Raja Mahkota Alam sangat murka. “Berani golongan ini hendak merampas kedaulatan beta?? Selama ini, beta dan ahli keluarga beta memerintah negeri ini yang aman, maju. Justeru, walaupun kami bukan ulamak, kami telah berjasa besar. Beta dan ahli keluarga beta tidak akan menyerahkan kerajaan ini kepada golongan ulamak!!! Sambil marah menengking utusan itu, surat itu dicampak oleh Raja Mahkota Alam ke muka utusan ulamak itu. “Tiada ayat al-Quran dan hadis yang mewajibkan pemerintah harus diambil daripada kalangan ulamak!! Semua itu dusta, rekaan golongan syeikh yang ingin merampas kerajaan beta!!” Semua keluarga dan keturunan diraja menyokong pendapat Raja Mahkota Alam kecuali seorang putera raja, adik raja Mahkota Alam yang ingin meminang ustazah jilbab. Putera raja ini nama dia ialah Raja Iskandar yang suka makan nasi kandar.

I will cut your penis!

I will cut your penis!

Zaman ustazah Jilbab itu hidup, bahan mentah dunia seperti minyak telah habis. Manusia terpaksa pakai kuda semula. Pada satu hari, sekumpulan tentera berkuda masuk ke kampung-kampung dan bandar-bandar sambil membawa pengumuman amaran: ” Sesiapa yang cuba menjatuhkan kerajaan raja Mahkota Alam, akan dianggap penderhaka dan pemberontak itu akan dihukum pancung!!”

Raja Iskandar berkuda dengan beberapa ratus ribu tentera berkuda menuju ke satu daerah hutan belantara. Tiba di satu tempat , barulah tentera berkuda itu sedar bahawa Raja Iskandar tidak bersama mereka, tadi ada. Ke manakah raja Iskandar? Tiba-tiba mereka melihat seorang di puncak bukit. Suara orang itu menjerit menggunakan alat pembesar suara: ” Kamu semua telah terperangkap. Di sekeliling kamu ialah periok api tertanam dalam bumi. Aku ialah Raja Iskandar, menyokong golongan ulamak”. Sebenarnya Raja Iskandar telah mengadakan pertemuan sulit dengan golongan ulamak yang memberontak . Untuk Pembaca Blog ini.

“Kita akan laksanakan tindakan kedua. Kita mendapat maklumat daripada syeikh Idris bahawa pihak istana telah memberikan kebenaran pihak saudagar membuat hari promosi di dalam istana. Saudagar upahan kita akan melaksanakan tindakan rahsia berikutnya. ” Siapakah yang memberitahu syeikh Idris tentang maklumat itu? Balqis! Burung ini telah diperintahkan oleh ustazah Jilbab untuk terbang masuk ke istana untuk mendengar sebarang perbualan yang boleh diambil sebagai maklumat yang terbocor.

“Ke manakah tentera yang dipimpin oleh adik beta? Kita kekurangan tentera untuk mengawasi gerakan revolusi golongan ulamak di mana-mana daerah dalam negara beta? Panggil tentera berkuda yang masuk hutan itu kembali segera. Jangan dicari lagi kediaman ustazah Cipap tersebut!!!” Perdana Menteri itu kelihatan pucat dan menggigil sedikit. “Ampun Tuanku, patik tidak mendapat maklumat tentang hal tersebut. Walaubagaimanapun, patik akan segera memaklumkan mereka agar segera pulang.”

Walaubagaimanapun, tentera yang terperangkap di hutan itu tidak dapat menghubungi atau dihubungi kerana mereka telah dilarang membawa sebarang alat komunikasi oleh Raja Iskandar. Alasan Raja Iskandar beri arahan tersebut ialah kerana beliau bermimpi akan bertemu dengan ustazah Latifah Rabbaniah di hutan jika beliau pergi masuk ke hutan dengan ratusan ribu tentera yang tidak membawa alat komunikasi. Semua ini penipuan Raja Iskandaar yang ingin membantu pemberontakan golongan ulamak kerana Raja ISKANDAR sedar pemberontakan golongan ulamak itu bukanlah keganasan tetapi Jihad Fisabilillah, amalan ibadat yang diwajibkan Oleh Tuhan, pemberontakan yang suci mulia!!!

Pada hari ini, golongan saudagar telah masuk ke istana. Promosi berjalan lancar. Tiba-tiba satu demi satu jasad jatuh ke lantai dan tanah , dalam dan luar istana tersebut. Hanya golongan saudagar yang diupah tidak pengsan. Gas ubat pengsan telah dialirkan melalui saluran alat penghawa dingin dan lain-lain cara. Tidak lama kemudian pintu gerbang istana dibuka. Tentera Revolusi Islam Tulin, tentera jihad dipimpin ulamak masuk menyerbu ke dalam istana. Di banyak kawasan peperangan telah berlaku serentak. Tentera Raja Mahkota Alam seluruhnya telah diperangi secara tiba-tiba dan tidak diduga. Rakyat yang memberontak menjadi tentera Revolusi Islam Tulin. Wanita dan Lelaki !!! Bersama-sama berjihad fisabilillah di medan-medan perang!!!

Ohh! Seekor syaitan telah menjelma menjadi manusia , memberitahu Raja Mahkota Alam dan beberapa pembesar negara . Justeru, mereka segera menyembunyikan diri di bilik – bilik bawah istana, bilik bawah tanah. Mereka memakai topeng gas buatan ISRAEL DAN USA!!!

Tentera-tentera MAHKOTA  Alam tewas di banyak kawasan. Mereka telah ditawan. Yang melarikan diri dikejari. Beberapa kawasan, dipanggil kembali ke istana untuk menyelamatkan Raja Mahkota Alam. Maka berlakulah peperangan di luar dan dalam istana. Yang sedar daripada pengsan telah diikat oleh tentera Jihad. Tiba-tiba satu tubuh terbang ke atas istana. Dia kini melihat di hadapan dia ada satu jasad . Seekor harimau kumbang melompat ke arah syaitan yang terbang tadi. Pergelutan terjadi . Syaitan itu tiba-tiba mengecilkan diri menjadi serangga dan terbang jauh dari istana. Ustazah Jilbab tiba-tiba naik ke bumbung istana.

“Hentikan! Hentikan! HENTIKANNNNNNNN PEPERANGAN. Jika tidak, aku akan berdoa agar kemaluan tentera Raja Mahkota Alam berubah menjadi CIPAP PANAS!!! ” Ugutan daripada ustazah Latifah menyebabkan tentera raja Mahkota Alam terkejut cimpazee(sepupu beruk). Ramai tentera Raja Mahkota Alam yang buka zip seluar dan melihat kemaluan mereka untuk memastikan buah zakar mereka masih ada.Seorang askar bertanya kepada kawannya dengan nada suara seperti pelakon filem P.Ramlee , Ali Baba dengan 40  penyamun: “Anta ada berapa?”. Kawannya menjawab dengan nada suara arab seperti dalam filem itu juga: “Ana ada tiga bijilahh!” “Kenapa ada tigalahh?”  “ITU dua biji testis campur satu batang, jawabnya tigalahh!” “Masya-Allah, anta banyak geniuslahh!!. Ana kagumlahh! Ana punya kawan masih ada kotelahh!! Ana punya kawan sudah geniuslahh!!” Askar itu menunggang kuda ke sana-sini menghebahkan berita kegeniusan sahabat dia itu. Orang ramai yang mendengar dan menyaksikan peristiwa itu mengangkat tangan ke langit, berdoa :”Alhamdulillah….”. Akhirnya tentera Raja Mahkota Alam mengangkat bendera putih. Raja Mahkota Alam terpaksa naik ke istana setelah bertahan selama sebulan bersembunyi dalam bilik bawah tanah. Bekalan makanan dan minuman telah habis. Terpaksa naiklah. Bila naik, mereka terus ditangkap .

Selamat datang ke majlis perkahwinan antara Raja Iskandar dengan Ustazah Latifah Rabbaniah. Itulah papantanda di hadapan gerbang istana itu. Syeikh dari Arab Saudi yang bernama al-Mahdi Ahmadiah ditabalkan menjadi khalifah negeri ini. MAKA TERBENTUKLAH SEBUAH KERAJAAN YANG BERSIFAT DI PERSIMPANGAN KUTUB YANG BERNAMA NEGARA ATAU KERAJAAN  PINTU LANGIT KE 7 (DALAM BAHASA ARAB, LIPUR -LARA WARIS TAMINGSARI TAK TAHULAH).

Golongan keluarga raja dan raja Mahkota Alam dipenjarakan . Selepas bebas, mereka membuat perkampungan khas untuk mereka sahaja dengan membeli satu kawasan tanah. Ramai rakyat yang membenci mereka . Rakyat menganggap wang gaji , harta dan seluar dalam yang dipakai oleh raja Mahkota Alam dan keluarga raja itu tidak sah dimiliki dan tidak sah digunakan. Haram kerana selama ini mereka tidak sepatutnya menguasai pemerintahan. Hanya ulamak berkelayakan yang boleh jadi pemerintah. Justeru, ada yang meminta raja dan keluarga raja tanggalkan seluar dalam! 

“Kau pengkhianat keluarga!!! Kau bersubahat dengan golongan pemberontak!! Kau patut dihukum MATI!!! Kami seperti dipulaukan oleh masyarakat ketika kami menjadi orang awam. Perniagaan kami terus merosot. Kalau harta kami semakin sedikit, kami nak makan apa? Wang kami terus berkurangan dan kamu bersetuju dengan khalifah agar harta kami dirampas kerana dianggap kami tak berhak memilikinya!!!

“Bertenang kanda Mahkota Alam. Tiada keistimewaan terhadap golongan raja dan keluarga raja. Nabi menerangkan tiada kelebihan kepada seseorang melainkan keimanan yang lebih. Darah kanda juga merah seperti rakyat. Kentut kanda juga busuk seperti rakyat.”

” Orang yang mula-mula menjumpai tanah ini dan membina perumahan ialah moyang kita. Justeru, negara ini milik raja dan keturunannya dan keluarga raja. Justeru raja layak memerintah secara monarki!!”

” Tiada dalam hadis atau al-Quran yang membenarkan sesebuah keluarga itu memerintah secara monarki dan memiliki sesebuah negara atau negeri! Kanda sangat sesat. Bertaubatlah. Insaflah sebelum malaikat mencabut nyawa kanda”.

“Dinda Iskandar! Kanda bermimpi bahawa dalam mimpi itu seorang tua berserban mengatakan boleh monarki !”

“Syaitan telah masuk ke mimpi kanda. Apa pendapat kanda tentang istiadat lubang diraja? Bertaubatlah. Ucapkanlah lailahaillalah Muhammadarrasulullah”.

Raja Mahkota Alam terdiam dan tunduk kepala dia. Dia mula rasa malu. “Dinda benar, selama ini beta dan keluarga kita dalam kesesatan yang  nyata.” Maka, menangislah Raja Mahkota Alam dan mengucapkan syahadat dan beristighfar. Raja Mahkota Alam kembali ke kampung diraja dan meminta keluarga dia bertaubat . Seruan dia itu dipatuhi. Kecuali seorang yang keras kepala, adik bongsu dia yang bernama Raja Geng Hiss Kan. rahsia alam

Istiadat lubang diraja? Dalam istiadat penghormatan rakyat terhadap raja dan sebagai tanda janji setia rakyat, rakyat dikehendaki bertelanjang bulat dan meletakkan kedua tapak tangan , satu lutut kiri dan jari-jari kaki kiri dan sebahagian kecil tapak kaki kiri ke lantai. Kaki kanan pula diangkat seperti anjing nak atau sedang kencing. Dalam keadaan begitulah rakyat dimestikan berjalan ke arah raja dan permaisuri dia. Kemudian dengan minta izin dan diberikan keizinan, rakyat itu dimestikan cium dan jilat lubang dubur raja dan permaisuri sambil berkata “uuuu sedapnya!” Dimestikan jilat dan cium dan berkata seperti itu selama 28800 saat!!! Jika tak buat begitu, hukuman akan dilakukan iaitu ada keluarga raja akan merogol ibu , kakak, nenek, MOYANG (wanita) dan adik perempuan si rakyat yang tak buat begitu. Merogol sehingga mangsa pengsan atau mati kerana lama perogolan itu!!! Apa nak takut? Raja dan keluarga raja ada SISTEM KEKEBALAN DIRAJA yang meletakkan diri mereka setaraf TUHAN. Tuhan berhak berbuat sekehendakNYA . Tiada dosa Tuhan jika tuhan berbuat apa sahaja yang jadi kehendakNYA!!! Padahal nabi Muhammad IALAH MAKHLUK YANG ALLAH S.W.T PALING CINTAI namun Allah tidak pula beri keizinan kepada nabi Muhammad untuk melakukan apa-apa yang telah diharamkan oleh ALLAH AZZAWAJALLA. Nabi Muhammad tidak pernah mengarahkan orang menyebut ” Ampun tuanku Muhammad, Daulat Muhammad, beribu-ribu ampun patik ucapkan,….” sebab hal-hal itu pasti menyebabkan timbul kesombongan kepada yang dipuja seperti kesombongan yang seberat zarah, bahkan itu adat gila yang zalim kerana tidak perlu, bukan kecemasan, tiada logik, bidaah sesat haram, menyusahkan manusia dan lain-lain lagi. Bahkan nabi Muhammad tidur dan duduk bersama orang-orang yang miskin padahal beliau ialah PEMERINTAH TERTINGGI NEGARA !!! Tiada istana yang terdiri dengan megah sombong. Rumah nabi Muhammad tidak membazirkan wang rakyat. Utusan negara asing tercari-cari dimanakah istana nabi Muhammad yang tentera beliau telah mengalahkan kuasa besar ketika itu. Maka, dicari-carilah Muhammad itu. Oh itu dia, nabi sedang berbaring dengan orang-orang miskin!!! Sanggupkah raja-raja sekarang berperangai seperti nabi ini sebagai tanda mereka tidak sombong, tidak bermegah dan tidak suka kezaliman?? Jika seseorang raja itu tidak sombong, tentulah dia akan letak jawatan dan menyerahkan jawatan pemerintah kepada golongan ulamak yang layak menjadi IMAM ATAU KHALIFAH!!!!

Iskandar dan Latifah berpindah di tempat rahsia . Iskandar memakai janggut dan berjambang palsu serta menggunakan nama samaran. Mereka tidak mahu dikenali lagi . Mereka sudah merasa indah beruzlah. Hanya Balqis & sang harimau kumbang tahu hal ini. Satu hari, Iskandar & Latifah menunggang kuda yang sama ke hutan. Latifah merindui rumah lama dia, batang pokok dan Madu. Wah! Madu dah ada keluarga. Dah ada “suami” dan beberapa ekor anaknya. Iskandar telah mengetahui bahawa isteri beliau bukanlah seorang wali Allah namun dia tetap berminat mempelajari tarekat.

Aneh, sebenarnya Iskandar tidak pernah melihat wajah Latifah. Pada satu petang, Iskandar meminta Latifah membuka wajah. Latifah pun bukalah. Melihat isteri beliau, Iskandar tiba-tiba jatuh ke lantai, badannya terbaring dan kemudian berpusing-pusing ke kiri dan ke kanan sambil Iskandar memegang perut dengan kedua-dua tapak tangan dia. Sakit perut Iskandar. Asyik ketawa. Lucu melihat wajah Latifah. “Abang!! Abang!! Abang  sudahlah!! “. Latifah sangat tersinggung perasaan. Dia melarikan diri , menunggang kuda , masuk ke hutan tetapi Iskandar yang asyik ketawa , terpejam mata tidak menyedari hal itu!!!

SepertiINILAHiskandarMentertawakanWajahLATIFAH.

SepertiINILAHiskandarMentertawakanWajahLATIFAH.

Kuda itu bergerak pantas ke arah satu denai. Membawa bersama perasaan dendam yang menggila. “aarggggggggggggghhhhhhhhh!!!!”. Jeritan dan ratapan berulang-ulang. Kini berada di hadapan tumbuhan bercabang-cabang yang berduri-duri. Tumbuhan-tumbuhan itu dicantas-cantas. Maka berselerak dan kelihatan apa yang dilindungi pokok rendah itu. Sebuah denai rahsia bawah tanah!!!

Dia pun menunggang kuda, masuk ke dalam. Sebuah perjalanan sejauh setengah batu hendak dirasai. Di dalam perjalanan, bau kemenyan , malahan bau busuk mayat pun ada.  Terowong itu semakin meluas hingga nampak semakin kehutanan, banyak pokok hidup di dalamnya.

“Apa tujuanmu, adakah engkau pemilik pedang Gelombang Asmara?” “Ya, wahai kelawar pontianak!” Ikutlah aku berjumpa ketuaku. Baiklah.

Dia bergerak ke belukar. Kompas tak guna!!! Bukankah di sini? Dia memanggil beberapa nama. Senyap. Dia ternampak seseorang. Dia menjerit memanggil. Orang tersebut berkuda laju menuju ke satu tempat. Dia mengejar orang tersebut. “Latifah jangan tinggal daku!”

Di atas, sepasang mata mencari-cari. Terbang laju. Ada benda mengikuti dia tanpa di sedari.

Dia mengali-gali dinding rumah. Untuk meluaskan. 1 JAM , KEMUDIAN, dia naik ke satu tempat. Berada dalam batang. Satu bau tiba-tiba masuk ke lubang hidung Madu. Dia tak jadi keluar. Dia memerhatikan dari dalam. Tiada nampak benda itu. Nasib baik anak-anaknya dalam tanah. Madu kenal bau itu. Bau sibelang. Pokok-pokok di hadapan itu bergerak-gerak. Mata Madu merah. Air mula keluar. Jatuh mengalir dari kelopak. Satu benda di dalam mulut bertaring. Suami Madu dibaham Harimau belang. Madu berdendam.

MaduSedangBersedih,suaminyaDibahamHarimau.

MaduSedangBersedih,suaminyaDibahamHarimau.

Aaaa, Nilah RimauYangBahamJantanMadu.

Aaaa, Nilah RimauYangBahamJantanMadu.

Dengan berpakaian sangat jarang dan tipis, wanita cantik itu bergerak menghampiri lelaki itu. Wanita itu menyanyi lagu tanya sama hati(=lagu Itulah Sayang) yang dinyanyikan P.RAMLEE tetapi senikata dah berubah:

Nanti suami tanya

Apa dalam kain?

Nanti jawab bini

I don’t know

Nanti suami selak

Bini cuba lari

Main kejar-kejar

Macam budak kecik

Jikalau tidak cinta menembus

Langit ke tujuh Tak mungkin buka

Andainya itu teguhkan diri

istiqamahlah wahdatulwujud

Ehh dinda, kenapa dinda hari ini begitu mengghairahkan? “Kanda khalifah Ahmadiah. Dinda umpama barang mainan.” Tiba-tiba wanita itu kelihatan cemas. Matanya memandang ke arah satu sudut dinding. Khalifah Ahmadiah kehairanan.

Di satu dasar lautan, satu angkatan IFRIT sedang berkumpul. Mereka tidak senang hati kerana di muka bumi ini telah tertegak sebuah kerajaan yang berstatus “Di Persimpangan Kutub”. Azazil telah memerintahkan angkatan komandonya itu untuk bergerak ke arah Pintu Langit Ke 7. Tetapi mereka hanya akan menghampiri dan berkhemah di satu tempat sahaja. Jika wanita yang berpakaian tipis itu berjaya, maka mereka tidak akan menyerang dan kembali ke dasar laut di segi 3 Bermuda.

Di satu puncak gunung tertinggi di negara itu, keharuman yang luarbiasa. Kelip-kelip aneh demikian banyak. Menjadi lampu yang berwarna-warni silih-berganti. Keindahan yang tersembunyi. Di situ jugalah tempat curahan airmata seorang manusia.

Wanita itu menangis meraung-raung.  Dia memukul-mukul batang pokok dengan kedua-dua tangan. Tak puas begitu, dia menghantuk-hantuk kepala ke pokok tersebut. Raungan yang  dapat didengari dalam jarak 1 kilometer. Mengejutkan penghuni rimba. Lima pasang kaki bergerak ke arah raungan.  Suara dia semakin perlahan. Tubuh semakin lemah. Mata semakin kuyu. Wanita itu menyedari bunyi kaki-kaki itu. Dia bergerak dalam keadaan meniarap untuk bersembunyi. Ke semua kaki itu  kini bergerak ke sana-sini di kawasan itu. Latifah berada di bawah semak-samun, pokok-pokok rendah. Dia memegang perut dan ponggong. Takut terkentut. “Dei! Siapa kentut ni!! Busuk sangatlah! Raja lalat pun boleh pengsan ! ” Aku tak kentut! Aku pun! Aku juga! “Aaa!, kalau begitu, kaulah, yang melepaskan angin”! Pandir marah:  “Aku diam, bukan bermakna aku yang kentut. Aku berani bersumpah! Suara tangisan itu di sini, tetapi tiada sesiapa. Mungkin ini Pontianak yang kentut!” “Prootttpuuuuuuuuuutt!!”.

“AAA, bunyi kentut itu dalam semak tu, ini tentu Pontianak yang lepaskan angin”. “Betulkah ini Pontianak?” “Cubalah kau fikir pandir, dalam hutan ini mana ada orang nak duduk. Suara perempuan pula meraung. Ini tentu Pontianak”. “EEeee seramlah kalau betul, aku nak larilah”. “Tak perlu lari, jangan takut, kalau kau tak berani sentuh, biar aku dan tiga kawanku rogol Pontianak ini. Kau cuma perlu merakamkan kejadian rogol dan lepas tu  aku akan muat naik dalam you tube. Faham?” Pandir mengangguk-ngangguk dan tersengih. “Video ini akan jadi terhebat di dunia , yang paling menarik. Sebelum aku muat naik, aku akan minta syarikat google bayar aku RM1 billion. RM1000 JUTA akan dibahagikan dengan lima orang, jawabnya ialah RM200 juta. “Ya ya kita akan jadi jutawan segera!! lalu mereka ketawa serentak. Kalau tak nak bayar, kita tak akan muat naik. Sebelum tu , kita akan panggil wakil google untuk melihat kewujudan video ini. “Ya ya, idea yang bagus, kami setuju bang gendut”.  Mereka bergerak perlahan-lahan ke arah semak itu dengan gaya seperti hendak menangkap sesuatu. “Hai Pontianak jelita, keluarlah dari semak, kami nak rogol awak!” Lalu mereka ketawa . Latifah pun keluar dari semak itu. “Ehh, Pontianak pun ada spesis warak, pakai jilbab pula”. “Bodohlah kamu semua? Kalau dia pakai jilbab bermakna dia bukan hantu tetapi manusia”. Lalu mereka beramai-ramai bersorak-sorak, wah-wah kita dapat manusia hari ini. Mereka cuba menerkam Latifah. Latifah segera membuka jilbab. Mereka tak jadi menerkam. Pandir yang lihat wajah hodoh latifah, segera lari sambil menjerit, hantu, hantu, lari lari lari. Pandir lari tak tentu arah, terlanggar semak-samun, pokok dan terjatuh bangun dan terjatuh bangun dan lari lagi , entah ke mana. Tidak kelihatan lagi pandir. Manakala, empat orang lagi tersungkur dan berguling-guling di atas Tanah sambil menekan-nekan perut kerana gelihati melihat wajah Latifah macam faraj. Mereka ketawa sangat lama dan akhirnya suara mereka tidak kedengaran lagi. Latifah pergi ke arah lelaki-lelaki tersebut. Tapak tangan kanan Latifah menampar seperti gaya menyapu tapak tangan kiri dan begitulah sebaliknya beberapa kali. Latifah tersenyum dan mengucapkan Alhamdulillah. Dia bergerak pergi dari situ perlahan-lahan. Ke semua lelaki itu telah mati kerana terlalu senak perut sebab terlalu ketawa.

CLICK BACK TO MENU IF YOU WANT TO REFER MORE: back to menu

 

kubur

Perbincangan Keagamaan Dunia & Examples That Give Evidences Only ISLAM A True Religion!!! > Oleh Tinta Emas 7 Samudra

BerdoaKetikaSujudDALAM solat!!!

BerdoaKetikaSujudDALAM solat!!!

HALAMAN INI TELAH DIEDIT SEMULA UNTUK DITAPIS PADA 11 MEI 2014:

 

PERBINCANGAN KEAGAMAAN DUNIA & EXAMPLES THAT GIVE EVIDENCES ONLY ISLAM A TRUE RELIGION!!!:- Umat ISLAM dituduh pengganas. Ajaran Islam dituduh ajaran yang membenarkan keganasan dan kezaliman. Nabi Muhammad tidak pernah mengajar begitu. Allah yang Maha Penyayang tidak pernah menghalalkan kezaliman. Kesederhanaan itu bukanlah yang terletak di tengah-tengah , dapat diukur dengan pembaris. Kesederhanaan itu ialah ISLAM TULIN.

Sangat penting diadakan pusat penerangan khas iaitu pusat untuk kefahaman ISLAM TULIN di mana orang-orang kafir di seluruh dunia dijemput hadir. Pusat ini dibuka setiap hari. Masuk percuma. Pusat ini juga dicadangkan mempunyai perpustakaan . Orang bukan Islam boleh meminjam buku ini dengan syarat. Pusat ini tempat perbincangan mengenai ISLAM . Pensyarah yang kekal berkhidmat di pusat ini dan pensyarah jemputan MESTILAH yang bersifat DI PERSIMPANGAN KUTUB. JUSTERU, PERPUSTAKAAN PUSAT ini mestilah bersifat Di Persimpangan Kutub.

Kalau Presiden USA atau Amerika, Barrack Obama menuduh ISLAM sebagai agama yang membenarkan keganasan, maka pergi culik dia , tangkap masuk ke dalam guni berlubang (lubang supaya dia dapat bernafas). Lepas tu, helikopter bawa dia ke pusat penerangan ISLAM ini. Buka ikatan yang mengikat Obama. Suruh dia dengar baik-baik apa yang pensyarah nak cakap. Kalau Obama ada apa-apa pertanyaan tentang ISLAM, dia boleh guna mikrofon.

Kalau ada orang atau pemimpin ISLAM yang kata ISLAM dah tak sesuai dengan zaman, tangkap dia, masukkan juga ke dalam guni? Dengan menggunakan alat pelontar batu [manjanik?] (seperti yang anda lihat pada zaman berkuda dulu), letakkan guni itu ke atas papan itu. Pukul satu bahagian papan agar bahagian papan yang ada guni di atas itu naik dengan pantas supaya papan itu melontarkan pemimpin itu ke pusat penerangan ISLAM.

Kalau orang yahudi, pemimpin mereka, guru agama mereka menuduh ISLAM tak baik,  bawa mereka ke Pusat Penerangan Islam .

Pusat DPK juga boleh berfungsi untuk mengkaji peraturan antarabangsa dan menentukan peraturan antarabangsa yang diredhai oleh ALLAH AZZAWAJALLA. Berteriaklah kita macam tarzan untuk memanggil sebilion orang ISLAM yang baru masuk ISLAM yang mengatakan bahawa mereka menemui keindahan dan ketenangan hidup setelah masuk ISLAM.  Minta Obama atau lain-lain bahlul tentang ISLAM agar berkenalan dan berbincang dengan yang sebilion ini.

APAAAAAAAAA??!!!  Obama masih tak percaya…. Wahai Barrack Obama, Wahai Israel, Wahai NATO, wahai pemegang kuasa veto, Wahai Tentera Amerika yang rasa Mereka sahaja yang kuat, Wahai orang-orang gila di seluruh dunia,….. Tidakkah engkau mengetahui bahawa Muhammad itu tak tahu menulis dan membaca?? Budak 6 tahun pun lebih pandai menulis daripada Muhammad. APAKAH kamu semua tak tahu JIBRAILlah yang mengajar nabi Muhammad membaca dan menulis dan Jibraillah yang mengajar ISLAM kepada NABI MUHAMMAD. Jadi, mustahillah al-quran dicipta oleh nabi MUHAMMAD. Justeru, mustahillah ISLAM dicipta oleh Nabi Muhammad.

Apaaa kamu semua masih tak percayaaa!!!??????? Mustahillah saintis-saintis kamu tidak pernah menemui banyak perkara yang membuktikan al-Quran dan hadis nabi Muhammad itu benar. Bila al-Quran menerangkan madu lebah itu boleh jadi ubat, saintis kamu mengatakan benar. Tak mungkin nabi Muhammad tahu itu kecuali daripada Tuhan YANG MAHA MENGETAHUI JUGA. Bila al-Quran kata ada jin wujud dan ada bangsa kamu nampak, tak mungkin itu nabi tahu ada kecuali daripada Tuhan juga, wahyu. Bila nabi memberitahu tanda-tanda kecil kiamat , semua tanda ini telah pun terjadi, tak mungkin kerana nabi mengagak sahaja atau mereka cerita. Tentulah daripada Tuhan. Jadi, benarlah ISLAM itu bukan ciptaan NABI Muhammad.

Kalau kamu semua masih tak percaya, cuba kamu serang kaabah???  Kamu pasti melihat perkara pelik terjadi yang menghalang kamu menyerang kaabah. Bukankah ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa agama yang benar itu hanyalah ISLAM. Tuhan yang sebenar itu hanyalah ALLAH S.W.T.

This image tell us that :- Astronaut found that earth planet emit or produce a radiation from "kaabah" at masjidilharam and this is infinite without end. This give evidence that what Allah (GOD) said in al-Quran is true. Allah said that kaabah is a centre for human and non-muslims still not believe ISLAM as true religion although the evidences happen. So, you (readers of this DPK blog), please think about it now!!!!

This image tell us that :- Astronaut found that earth planet emit  a radiation from “kaabah” at masjidilharam and this infinite . This give evidence that what Allah (GOD) said in al-Quran is true. Allah said that kaabah is a World centre for human and non-muslims still not believe ISLAM is a true religion although the evidences happen. So, you (readers of this DPK blog), please think about it now!!!!

Masih tak percaya bahawa ISLAM itulah yang benar? Bahawa Allah sahaja Tuhan yang sebenar? Wahai AMERIKA, WAHAI ISRAEL, WAHAI ORANG GILA DI SELURUH DUNIA,… Cuba buka kedua-dua matamu sebesar-besarnya. Lihatlah telaga zam-zam itu. Tidak pernah kering sejak berabad-abad lamanya. Sebab zam-zam itu terpancar dari tanah yang dipukul oleh nabi ISMAIL, anak nabi Ibrahim. MAKA BENARLAH  AIR ZAM-ZAM ITU MUKJIZAT DARIPADA ALLAH. MAKA BENARLAH ISLAM AGAMA YANG BENAR DAN ALLAH IALAH TUHAN YANG MAHA ESA DAN BENAR. TUHAN yang tidak beranak dan tidak diperanakkan.

APA KAMU SEMUA MASIH TAK PERCAYA BAHAWA TUHAN YANG SEBENAR IALAH ALLAH YANG DISEMBAH OLEH ORANG ISLAM???? Kamu semua perlu keluarkan syaitan gila yang merasuk akal ,minda, hati ,perasaan kamu semua……………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Click more up to see again MENU: MORE UP

USA armies rape Dr. Aafia Siddiqui everyday at Bagram prison?: http://btmmari.blogspot.com/2013/01/dr-aafia-siddiqui-dirogol-disiksa-dan.html

https://malaysia.video.search.yahoo.com/video/play?p=rape+afia+siddique+at+guantanamo+prison&vid=d9223417a36748ad0e19968a4aab5c9f&l=00%3A25&turl=http%3A%2F%2Fts3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DVN.608007334482019754%26pid%3D15.1&rurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DtGOZferbjPs&tit=Dr.+Afia+Siddique%26%2339%3Bs+short+clip+before+kidnapping+by+CIA+%26+FBI+agents+from+Pakistan+karachi&c=3&sigr=11at1urbm&sigt=12usnv88v&ct=p&age=0&fr=yfp-t-739&tt=b

https://malaysia.video.search.yahoo.com/video/play?p=rape+afia+at+bagram+prison&vid=abcad7803e12da728d67e848f268984d&l=2%3A19&turl=http%3A%2F%2Fts4.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DVN.608008468349323207%26pid%3D15.1&rurl=http%3A%2F%2Fwww.dailymotion.com%2Fvideo%2Fxn3j1v_bagram-escapees-reveal-how-aafia-was-treated-in-prison-www-keepvid-com_news&tit=Bagram+Escapees+reveal+How+Aafia+was+treated+in+Prison+%5Bwww.keepvid.com%5D&c=12&sigr=13je3933n&sigt=12897ilmb&ct=p&age=0&fr=yfp-t-739&tt=b

GAMBAR FOTO WANITA YANG KONONNYA DIKATAKAN DIROGOL 17X SEHARI TELAH DIHAPUSKAN OLEH SAYA [DIKELUARKAN DARI BLOG DPK] KERANA WAJAH DIA TIDAK MENUTUP AURAT [TIDAK MEMAKAI JILBAB]. Walaubagaimanapun, proses penapisan blog DPK ini masih belum selesai.