Gempar: Najib Satu Malaysia Kena Ro….?! By Lipur-lara Waris Tamingsari

Andaku tonton tv. Tiba-tiba kedengaran azan. Andaku hendak solat. Qarinnya menghalang. Eh! Jangan solat dulu. Tangguhkan dulu solat. Sekarang ada rancangan Tanyalah Ustaz. Penting ni. Tonton dulu ya, kata Kuanda, jin qarin kepada Andaku. Benar juga , baik ku tonton dulu, lagipun masih banyak waktu zuhur, kata hati Andaku. Selepas rancangan Tanyalah Ustaz itu selesai ditontoni Andaku, Andaku hendak pergi ke bilik untuk solat. Kuanda berkata lagi, “EH! Jangan solat dulu. Kau tak ingatkah bahawa engkau ada panggil teman-temanmu datang ke rumah. Jadi, kena memasak makanan yang sedap. Makanan yang masih ada sekarang kurang menarik. Malulah kalau hidangkan makanan seperti ini. Lagipun waktu zuhur masih panjang. Kamu juga perlu kemaskan keadaan di rumah. Malulah kalau tetamu lihat tak kemas. ”  Andaku pun tak jadi solat . Dia hendak memasak. Selesai memasak, Andaku hendak mengemas rumah pula. Semasa mengemas itu, datang beberapa orang pengemis ke rumah Andaku. Mereka meminta wang sedekah tetapi Andaku tiada wang syiling dan wang kertas yang rendah nilai notnya. Yang ada not RM100. Jadi, Andaku berkata kepada pengemis itu, “Pergi ke rumah orang lain dahulu untuk minta wang sedekah. Saya akan pergi kedai untuk mendapatkan not lebih kecil untuk disedekahkan kepada anda semua selepas mengemas dan solat zuhur”. Pengemis setuju dan pergi ke rumah orang lain. Andaku kembali ke ruang tamu untuk mengemas rumah. Tiba-tiba sakit varikos di betis Andaku menyerang. Andaku telah selesai kemas . Andaku masih dapat berjalan walaupun kaki sakit. Andaku hendak pergi solat. Kuanda menghalang lagi. Eh jangan solat dahulu. Urut dahulu kaki. Kalau solat dalam keadaan sakit, bimbang kalau solat tak khusyuk. Tetapi aku boleh solat dalam keadaan duduk, fikir Andaku. Kuanda berbisik lagi ke telinga Andaku, ” Memang kau boleh solat duduk tetapi kalau solat dalam keadaan sakit, bukan senang hendak khusyuk padahal khusyuk itu syarat solat diterima oleh Allah. Kalau cara solat sah tetapi tak khusyuk, engkau telah dianggap telah mengerjakan solat tetapi solat itu tiada pahala.” Eh betul juga ni, baiklah, aku urut dahulu kaki. Setelah sejam mengurut kaki, barulah hilang rasa sakit kaki. Andaku pun bangkit untuk solat. Tiba-tiba pengemis-pengemis tadi datang. Andaku tak peduli, dia hendak solat dahulu. Pengemis beri salam berulang-kali tetapi Andaku hanya balas dengan suara perlahan dan hendak pergi solat dahulu.  Eh, Andaku, jangan solat dahulu, kasihan pengemis itu datang dari tempat yang jauh barangkali. Pergi beri wang RM100 itu, tak perlu pergi ke kedai. Bukan nak lama-lama melayan mereka. Andaku pun tak jadi solat dahulu. Andaku pergi ke bilik, membuka laci dan ambil wang bernot RM100 . Dia beri wang itu kepada seorang pengemis. “Ambil wang ini dan tukarkan kepada not yang lebih kecil di stesyen minyak dan bahagikan samarata kepada kawan-kawan kamu.” “Makasih ya bang. Bang memang baik bangat. Lagi satu ganteng!” Lalu pengemis Indonesia itu pergi dari situ. Baru sahaja melangkah kaki hendak solat, tiba-tiba sebuah MPV proton exora masuk ke halaman hadapan rumah Andaku. Sahabat telah datang. Andaku menjemput mereka masuk. Mereka dilayan. Diberikan minuman dan makanan yang lazat dan istimewa. Andaku terlupa tentang solat. Andaku sibuk melayan tetamu. Selepas sudah lama di rumah itu, sahabat-sahabat Andaku mengucapkan terimakasih. Hendak pulang ke rumah mereka.

Lebih baik kau dengar berita Najib Satu Malaysia ni dahulu. Lagipun waktu solat zuhur dah dekat habis. Tak perlu solat zuhur. Tonton berita ini dahulu. Waktu asar masih panjang. Faham tak???

Lebih baik kau dengar berita Najib Satu Malaysia ni dahulu. Lagipun waktu solat zuhur dah dekat habis. Tak perlu solat zuhur. Tonton berita ini dahulu. Waktu asar masih panjang. Faham tak???

Andaku hendak menutup suis tv . Tiba-tiba ke udara berita di stesyen TV1. Pemberita mengatakan: “Selamat petang. Najib Satu Malaysia kena rogol waktu pagi malam tadi…..” Andaku tak jadi solat. “Waktu zuhur dah nak dekat habis. Haram solat jika waktu solat dah nak dekat habis? Emm…..mungkin. Lebih baik aku jangan solat. Baik aku dengar berita ni dahulu. Waktu asar nanti, aku solatlah,” fikir Andaku. Pemberita terus memberitahu: “Seorang benggali telah meliwat Najib satu Malaysia. Pihak polis telah mengambil sampel air mani dari dalam dubur Najib Satu Malaysia untuk mengesan DNA benggali tersebut. Najib Satu Malaysia atau N1M sedang dirawat di hospital Putrajaya di wad bersalin. Para doctor berkata: “It is miracle!!” sebab walaupun N1M seorang lelaki tetapi liwatan tersebut telah menyebabkan N1M mengandung segera . Pagi tadi seorang bayi lelaki selamat dilahirkan oleh N1M. Bayi itu semasa dilahirkan menangis dan berkata” MIC”. Justeru baby tersebut dinamakan sebagai MIC. Petang ni seorang lagi bayi dilahirkan oleh N1M dan selepas baby tersebut keluar dari dubur N1M, bayi itu berkulit hitam dan menangis serta menyebut “MCA”. Jadi, bayi itu dinamakan sebagai MCA.” [T=ON 3.00 ante meridian ,Wednesday 25 December 2013= A news informer direct tell: “A Benggali do sodomy to Najib One Malaysia . Police took sperm sampel from Najib One Malaysia ‘s anal for investigate that Benggali’s DNA. Najib One Malaysia or N1M still get treatment at Putrajaya Hospital in bear ward. Whole doctors said: “It is miracle!!” because although N1M a man but that sodomy matter cause N1M has a baby in his body soon. Just now morning, a male baby born safely from N1M. The baby when born cried and said “MIC”. That reason, the baby is called as MIC. This evening a baby more was born from N1M and after the baby exit from N1M’s anal, the baby has a black skin and cry and said “MCA”. so, the baby is called as MCA]. Andaku terus menonton berita itu berjam-jam lamanya sehingga waktu asar pun habis dan dia asyik sengaja berkali-kali melengah-lengahkan dan bertangguh-tangguh solat asar hingga akhirnya baru sedar waktu asar telah habis. Akibat menonton lama, dia keletihan dan akhirnya tertidur. Tiba-tiba satu lembaga terbang masuk melalui jendela dan menggerak-gerakkan tubuh Andaku. Andaku terjaga dan terkejut . “Siapa engkau?” “Aku ialah IZRAIL, malaikat pencabut nyawa” lalu malaikat itu mencabut nyawa ANDAKU. Kuanda tertawa keriangan. Di dalam kubur, Andaku disiksa kerana dosa menangguh-nangguhkan solat dengan sengaja. Andaku menjerit-jerit kesakitan akibat disiksa oleh malaikat . Tiba-tiba Andaku terasa pipi dia ditampar-tampar tetapi tak sakit tamparan itu. Andaku terbuka mata. Ohhh!! sebenarnya dia bermimpi. Ibu dia menampar pipi dia. Andaku berkata,”Mak saya bermimpi melengah-lengahkan solat, bermimpi sedang menonton berita Najib, Perdana Menteri Satu Malaysia kena rogol, bermimpi disiksa dalam kubur. Astagfirullah…..”. Mak Andaku tertawa terbahak-bahak. Lain kali, engkau basuh kaki, baca doa dan ayat suci supaya tak diganggui iblis. Ucapkan kalimah syahadat, beristighfar, ucapkan wirid asmaulhusna. Pastikan berkelambu juga.  Tidur selepas baca ayat suci dan doa dan ucap semua itu, faham?”. “Ya, saya faham mak.”

Anda Pernah …….? Oleh Sinaran Iffah

Anda pernah merancap atau melancap atau onani? Tentu ada, sekurang-kurangnya sekali dalam hidup? Semasa kecil? Ini ialah antara contoh ingatan godaan yang paling kuat , paling gila merosakkan jiwa dan mental.

Kisah-kisah benar yang pernah terjadi:

1=Seorang wanita melayu berjalan di tepi jalan ketika kenderaan bergerak ke sana-sini. Kelihatan dia tersenyum . Tiba-tiba dia memeluk tiang letrik (atau mungkin tiang lampu jalan) dengan kedua-dua tangan dan kedua-dua kaki. Melancap di tiang……?

2= Semakin ramai yang merakam rakaman lucah , melakukan perzinaan, merogol mangsa dan lain-lain dan disiarkan di video-video internet

3=Seorang lelaki( dianggarkan berusia antara 30-4o tahun) selepas membeli barang di satu kedai runcit, keluar dari kedai dan pergi ke arah motorsikal dan meletak barang yang dibeli di motorsikal. Kemudian memandang pemilik kedai (wanita melayu yang agak cantik dan telah ada anak-anak yang telah besar, masih bersuami . Usia wanita ini seperti 30-40 tahun juga). Lelaki itu berkata,” Kalau kak Jara (bukan nama sebenar) rogol saya, saya rela ternoda.” Wanita itu senyum menganga sambil berkata “YA ALLAH” sambil menutup muka dengan kedua-dua tapak tangan tetapi mata dia masih dapat melihat lelaki itu melalui celah-celah jari yang sengaja direnggangkan. Tentulah dia rela ternoda, sebab yang akan mengandung ialah perogol dia?

4=Di masjid, pada hari Jumaat, ketika khutbah Jumaat sedang diucapkan, seorang lelaki tua dalam kawasan masjid tiba-tiba meramas kemaluan seorang lelaki tua (juga orang melayu)

5=Pernah saya terdengar orang berkata kepada seseorang begini: ” Kawan aku hari-hari melancap”

6=Datuk merogol cucu. Bapa merogol anak kandung. Abang merogol adik kandung. Bayi kena rogol.

7=Seorang guru  wanita dilarikan , diculik dari rumah, dibawa masuk ke kenderaan dan di rogol di tempat yang sangat jauh.

8=Wanita di pusat perlindungan wanita yang melarikan diri dari pusat itu kerana ketagih seks.

Ada berita atau maklumat mengatakan:

9=Ustazah membantu suami merogol mangsa rogol

10=Ustazah kena rogol

11=Ustaz merogol

12=Ustaz melakukan seks dengan dua isterinya dalam satu tempat

13=Ada orang mengatakan boleh tonton video lucah jika tiada nafsu

14=Wanita diikat atas kubur dan dirogol oleh perogol-perogol

15=Seorang wanita melayu tua yang sedang berada dalam masjid kena raba , dicabul oleh seorang lelaki melayu yang muda

16=Pelajar sekolah rendah merogol

17=Ada orang mampu melancap selama berjam-jam(hampir 8 jam non-stop)

18=Mayat dikeluarkan dari kubur dan disetubuhi dan dubur mayat(wanita) dimasukkan ubat anti rosak

19=wanita yang sama dirogol setiap hari dalam penjara

Begitulah hebat dan dahsyat nafsu gila yang berkaitan seks, kemaluan dan tubuh badan serta cinta. Malah ramai lelaki dirogol (diliwat). Malah ada dikatakan seorang lelaki dirogol oleh wanita. Doktor merogol pesakit. Guru silat (lelaki) merogol wanita yang jadi pelajar silat dia. Polis merogol .

Dunia sudah tidak selamat di mana-mana pun. Dalam rumah ada perogol, dalam kalangan keluarga ada perogol, di sekolah ,cikgu mencabul. Jumpa polis, mungkin kena rogol. Di letakkan di pusat perlindungan wanita atau penjara wanita, mungkin wanita mencabul wanita (kes wanita mencabul wanita pernah terjadi di Malaysia). Bersembunyi di hospital, mungkin doktor merogol. Bersembunyi di rumah ustaz, ustaz mungkin merogol. Ustazah mungkin bantu suami merogol. Bersembunyi di dalam hutan, takut dirogol jin. Malah binatang pun dah pandai kongkek manusia!!! Tak mustahil jika ada binatang rogol manusia. Di Kelantan, Malaysia, pernah terjadi seekor kambing dirogol seorang lelaki. Malahan berita orang kena rogol selalu menyebabkan pembaca tegang kemaluannya (naik nafsu), malah tak mustahil mendorong mereka jadi perogol. Nak rasa macam mana nikmat merogol.

You know that genie enable rape human But human also enable rape genie?

You know that genie enable rape human But human also enable rape genie?

Tetapi saya tidak pernah mendengar  BERITA MELAPORKAN KES PEROGOL MEROGOL PEROGOL!!!

Perogol bersiri. Pernah diberitakan wanita sangat tua kena rogol, juga wanita gila kena rogol. Sebuah majalah popular di Malaysia melaporkan di Indonesia, seorang anak kandung telah banyak kali merogol ibu kandungnya yang buta matanya!!!

Pernah terjadi di Malaysia, berita melaporkan seorang polis lelaki meraba seorang polis (wanita). Wanita itu mengambil tindakan undang-undang.

Maka tidak hairanlah kalau pada satu hari nanti Polis rogol polis!!!

Ketika saya berjalan di satu kawasan pameran jenayah yang disediakan oleh polis di sebuah kolej komuniti, beberapa pelajar lelaki  sekolah menengah sedang melihat gambar-gambar mayat. Salah-seorang daripada pelajar itu berkata yang bermaksud ini gambar orang kena rogol,  tengok gambar ini barulah seronok ( gambar mayat wanita kena rogol dan dibunuh).

Kalau jin dirogol oleh manusia, sanggupkah pihak balai polis mencatatkan aduan jin dan menyelesaikan kes jin tersebut? Cuba anda jawab.

Justeru, langkah pengawalan nafsu haruslah dilakukan sekuat-kuatnya, berterusan, dengan sentiasa memperbaiki cara. Contohnya:

Kaedah pencegahan dan rawatan

=======================

1> Menghapuskan ingatan yang mendorong nafsu. Justeru jangan melihat sesuatu yang haram. Jangan mendengar sesuatu yang haram. Jangan bergaul dengan yang bukan muhrim. Jangan menyentuh sesuatu yang mendorong nafsu. Jangan mencium bau yang menaikkan nafsu.

2>Cuba sibukkan otak selalu ingat yang berfaedah sahaja seperti hal menarik hati yang baik diingat dan lakukan aktiviti yang siuman itu.

3>Jika gagal melupakan, bacalah doa dan zikir , wirid tarekat, berpuasa, terus sibuk dengan aktiviti baik yang boleh dilakukan tanpa mengabaikan hal yang lebih penting dan hal yang perlu dilakukan terlebih dahulu seperti solat. Selalulah ingat bahawa kematian itu sangat menyakitkan dan neraka sedang menunggu mangsanya dan Izrail selalu bersedia membunuh. Nabi Muhammad dikatakan bahawa setiap kali hendak menggerakkan  lagi kaki beliau untuk berjalan, beliau selalu ingat adakah kaki beliau itu dapat digunakan lagi untuk berjalan dan tidak berlaku kematian kepada beliau ketika itu?

DAN EHEMMM…OOOUCHHH… Jika nak selamat dari jaadi mangsa rogol, gunalah senjata yang ajaib yang Allah s.w.t  kurniakan kepada MU, wahai Wanita di seluruh dunia! Senjata yang ajaib yang banyak hikmah dan rahsia itu ialah:

http://tarbiyah-dzatiyah.blogspot.com/2012/02/pengasas-produk-kecantikan-berpurdah.html (ya, pakaian jilbab ialah senjata itu)

now saving the draft…………………………………………